Bölüm 57 (İstek)

53 4 1
                                    

Yazar'dan

Pars, ahşap kulübeye attı adımını.
Küçümseyici bakışlar ile bakındı etrafa.Dış kapıyı kapatarak Ethan'a yaklaştı.Ethan gerilerken ayağı takıldı ve yere düştü.

"Yalvarırım, yalvarırım öldürme beni.
Ne olur." Dediğinde Pars alayla gülüp yere diz çöktü.

"Lütfen ama, ben o kadar kötü biri miyim ?" Dedi sesindeki alaycılık ile.
Karşısında korkudan tir tir titreyen adam ona izlemesi zevk veren bir görüntü sunsada zamanı yoktu.
Ayağa kalkarak konuştu.

"Ayağa kalk Ethan." Dedi sert bir şekilde.Korkudan sırtındaki acıyı bile unutan adam hemen ayaklandı.

"Bb-benden bir isteğiniz mi var lordum ?" Dedi kekeleyerek.Pars raflara doğru ilerledi.Tahtadan yapılmış olan minyatür oyuncak arabayı eline aldı ve incelmeye başladı.

"Bana ait olan birşey başkasının elinde.Onu almamda yardımcı olacaksın." Dediğinde Ethan hemen konuştu.

"Ee-Elbette.Sanırım bahsettiğiniz şeyi biliyorum." Dediğinde Pars tekrardan konuştu.

"Ve tabiki birşey daha yapacaksın.
Benim için birini çağıracaksın." Dediğinde Ethan titreyen sesi ile konuştu.

"Kk-kimi ?" Pars şeytani bir şekilde gülümsedi.Kafasını dikleştirip konuştu.

"Çok özel birini."

Hafsa'dan

Yolda iken Yekta'nın telefonu çalmaya başladı.O araba sürdüğü için ben elime alarak ekrana baktım.

"Ethan arıyor."

"Aç ve haporlere al." Dediğinde yeşil butonu kaydırdım ve telefonu haporlere aldım.Konuşmayı Ethan başlattı.

"Alo Yekta."

"Evet ?"

"Ben, düşündüm ve bir karar verdim.
Size yardım edeceğim.Umarım çok uzaklaşmamışsınızdır." Dediğinde Yekta bana baktı.

"Kararını bu kadar çabuk değiştiren nedir ?" Dedi sorgulayıcı bir tavırla.
Bir an sessizlik oldu.

"Alo Ethan orada mısın ?"

"E-evet."

"Sana bir soru sormuştum. Cevaplamayacak mısın ?"

"Bunun önemi var mı sence ? Yardım edeceğimi söylüyorum.Kabul edip etmemek sana kalmış bir şey." Dediğinde Yekta bir an duraksadı.

"Tamam peki.Geliyorum.Yarım saat kadar sonra orada olurum." Diyerek sustu.Telefonu kapatarak torpidoya koydum.

"Ethan ile aranızda ne geçti ?" Dedim merak ederek.Biraz duraksadıktan sonra konuştu.

"Yıllar önceydi.O zamanlar ya 13 ya da 14 yaşlarında olmalıyım.Bana özel birşey aldığını söyledi.Ne olduğunu sorduğumda kimseye söylememem gerektiğini ve bunu bir sır gibi saklamamı istedi.Kötü birşey yaptığını sezmiştim.Bu yüzden gitmedim.O da bana kırıldı.O günden sonra da bana ihanet ettin diyerek arkasını döndü ve eskisi gibi olamadık.Aslında çok büyütülecek birşey yoktu ortada ama Ethan her zaman böyleydi.Tüm duygularını yoğun yaşayan biriydi." Diyerek sustu.Yaklaşık 20 dakika sonra Ethan'ın evine gelmiştik.Arabadan inerek kapısnın önüne geldik.Yekta kapıyı tıktıklattığında açık olduğunu farketti.İkimiz birbirimize baktık.

"Ethan ?" Diye seslendiğinde içeriden sesi duyuldu.

"Kapı açık.Gelin." Dediğinde içeri girdik.Masada yüzü bize dönük bir şekilde oturuyordu.Yekta kitabı çıkartarak masaya koydu ve konuştu.

Gölge Avcıları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin