Bölüm 82 (Kusursuz yalan)

33 1 0
                                    

"Demek rolleri değiştirdik ha ? O zaman beni uğraştırma da yalvarmaya başla..."

Hadi ama bu kız 7 dakikadır neredeydi ? Ağaç olmuştum burada.
Oflayarak çaresizce beklemeye devam ederken topuklu ayakkabı sesleri duymam ile kafamı kaldırdım.Evet, sonunda gelebilmişti.

"Aferin sana.Şimdi ikinci aşamayı tamamlayarak benim zevkli tarafa geçmemi sağlayacaksın." Dediğimde sıkkınca soludu.Gözlerinin içine bakarak konuştum.

"Onun yanına döndüğünde, benim yokluğumdan bahset.Yanınıza gelmiştim.4-5 adamın baygın bir kızı ormana sürüklediğini söyle.Beni aradığına emin olduğunda ise olanları unut ve gecene devam et." Dediğimde kafasını salladı.

Pars'tan

Gözlerim Cia'nın yokluğunda Hafsa'yı aradı.Az önce yanımızdaydı. Sohbetimizden sıkıldığını belirterek gitmişti.Gözlerim onu aramaya devam ederken Cia'nın sesini duydum.

"O kızı mı arıyorsun ?" Dediğinde kafamı salladım.

"Ortalıklarda gözükmüyor." Cümlemin ardından tekrar konuştu.

"Az önce tuvaletteydim.Orada olsa görürdüm.Ama yok.Belkide gitmiştir."
Kafamı hızlıca ona çevirdim.
Sondaki sözcük canımı sıkmıştı.

"Bensiz bir yere gidemez. Buralardadır." Dediğimde endişeli bir yüz ifadesi ile bana yaklaştı.

"Seni endişelendirmek istemem ama hava almaya çıktığım zaman  4-5 adamın baygın bir kızı ormana doğru sürüklediklerini gördüm." Dediğinde gözlerim büyüdü.İstemsizce masaya sert bir yumruk attığımda titredi.

"Ve hiç şey olmamış gibi arkanı dönüp partiye devam mı ettin !?"

"Bak, o kızın o olduğuna emin olamam ama saçlarını gördüm.Ve bedenini.Uyuşuyorlardı." Dediğinde dişlerimi sıktım.Gözlerimi sadece birkaç saniye ayırmıştım üzerinden.
Elimi saçlarımın arasından geçirerek etrafa bakındım.

Dans edenlerin arasına karışıp onu aramaya başladım.Mavi gözlerim her yeri delercesine inceliyordu ama yoktu.Lanet olsun yoktu !

Hızlıca tuvaletlerin olduğu kata çıktım.Bayanlar tuvaletinin önünde durup bağırdım.

"Hafsa !" Ses yoktu.

"Hafsa içeride misin !?" Az sonra kapıda bir kadın belirdi.

"İçeride benden başka kimse yok." Diyerek yanımdan geçti gitti.Tuvalete  girip kapıları teker teker tıktıklatmaya başladım.Hiç birinden ses gelmiyordu.

"Hafsa eğer buradaysan ses ver yoksa tüm kapıları açarım." Kısa bir süre bekledim ama umutsuz vaka.
Başından başlayarak tüm kapıları açtım.En sonuncu tuvalete geldiğimde geçirdim içimden.

"Lütfen burada ol."

Kapıyı açtım.Yoktu.Sertçe kapıyı kapatarak bağırdım.

"Lanet olsun ! Bir kaç saniye sadece bir kaç saniye ayırdım gözümün önünden seni !" Elimi alnıma dayayarak düşündüm.Nerede olabilirdi ? O an Cia'nın söylediği geldi aklıma.

"4-5 adamın baygın bir kızı ormana sürüklediklerini gördüm."

"Hayır !" Diye bağırdım boş tuvalette.
Bu olasılığı düşünmek istemiyordum ama zamanım yoktu.Aşağı inerek göz gezdirdim etrafa.Yoktu.

Hemen dışarı çıkarak ormanın girişine doğru koşmaya başladım.

"Hafsaa !!"

"Hafsaa !!" 

Gölge Avcıları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin