Kamran'la yatağın üzerinde otururken kapı açıldı.Gelen kişi Yekta'dan başkası değildi.Bir süre bize baktıktan sonra konuştu.
"Ramiz Hafsa'yı çağırıyor.Hemen gitmesi gerekiyormuş."
Kamran ayaklanıp konuştu.
"Ama o yorgun."
"Bana yorgun olup olmadığı sorulmadı.Ayrıca yorgun olması da beni ilgilendirmez.Onun avukatı değilim.Bana sadece gelmesi gerektiği söylendi.Ve görevimi yaptığıma göre
gidiyorum."Dedikten sonra da odadan kayboldu.
"Yorgunsan gitmek zorunda değilsin.
Gidip durumu Ramize anlatırım.
Anlayışla karşılayacaktır."Gülümseyip ayağa kalktım.
"Gerek yok iyiyim." Diyerek odadan çıktım.Ramize bir kez daha gitmiştim.
Yolumu bulabilirdim.Herhalde...
2. katta falan olmalıydı.Buradaki odalar neredeyse birbirinin aynısıydı.Hepsine teker teker girip bakıyordum.Bir tanesine daha girdiğimde ise Yektanın bedeni ile karşılaştım.Aynanın karşısında göğsünün üzerine mühür çiziyordu.
"Burada ne işin var ? Yoksa beni mi takip ediyorsun ?"
"Saçmalama Yekta.Ramiz'i arıyorum.
Niye seni takip edeyim ki ?""Ayrı duramıyorsun da ondan.Her halinden belli bana takılıp kaldığın."
Göz devirerek sordum.
"Bunu nereden çıkarıyorsun ?"
Gülümseyerek tamami ile bana döndü.
"Nereden mi çıkarıyorum ? Geldiğinden beri gözlerin görkemli
vücudumda.Bunu da yalanlama."Gözlerimi hemen kaçırarak etrafa bakmaya başladım.
"Farkında bile değilim.Hem ben buraya seninle kavga etmeye değil Ramiz'i bulmaya geldim.Ama bulamıyorum.Yardım etsen iyi olacak."
Elindeki mühür kalemini masanın üzerine bırakıp üzerine siyah pelerinini geçirdi.Yanıma doğru yürüyüp konuştu.
"Tam bir baş belasısın.Beni seninle sınıyorlar." Diyerek odadan çıktı.
Lafının altında kalamazdım."İnan bana beni de seninle sınıyorlar.
Nasıl çıktın ki karşıma ! O suratsız yüzünü her gördükçe tebessüm sınıfında kalıyorum."Oflayark yürümeye devam ederken Büyük hoca karşımıza çıktı.
"Nereye ?" Diye sorduğunda Yekta cevapladı.
"Ramize gidiyorduk. "
"Bırakın şimdi Ramiz'i hemen odama gelin."Yekta kaşları çatık bir şekilde konuştu.
"Önemli birşey mi var ?" Hoca kendi odasına doğru yürümeye başladı.
İçeriye girdiğimizde karşı karşıya oturduk."Bu gece bir eğlence var.Vampirlerin kendi aralarında yaptıkları birşey.
Oraya gitmenizi istiyorum."İkimizde şaşkınlıkla açılan gözlerimizle birbirimize baktık.
"Kanımızı emip bizi bir köşeye fırlatırlar artık.Hele de bu kızla.
Bu tamamen bir delilik.Onunla gidemem.Benden intihar etmemi istiyorsunuz."Aman ! Bende sanki sana meraklıydım.Düşüncelerimi büyük hoca böldü.
"Beraber gitmenizi istiyorum.Size bir aşı yapacağız ve bunun sayesinde tıpkı onlar gibi kokacaksınız.Onlar kadar soğuk olacaksınız.Ve teniniz soluk olacak.Yani anlamayacaklar. Gidip geleceksiniz.Hem Hafsa'da ortam görmüş olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Avcıları
FantasyHer şey annesinin ölümü ile başlar. Hafsa, Gölge Avcısı olduğunu yeni öğrenip tanışığı olmadığı hayata uyum sağlamaya çalırken kaderin ona getireceği şeylerin hiçbirini bilemezdi. Aşk, tutku, yaşam ve ölüm... Hepsini tattıktan sonra öğrendi. "Her s...