"Sen benim yaşamam için en önemli sebebimsin."
"Bu ortam midemi bulandırdı." Diye fısıldadığımda elimi tutarak masalardan birine ilerlemeye başladı.
O sırada konuşmayı da ihmal etmiyordu."Bu akşam bu partide nasıl istiyorsam ve kim olmanı istiyorsam ona göre davran." Dediğinde duraksayarak konuştum.
"Ya öyle yapmazsam ?" Dudaklarında tehlikeli bir tebessüm belirdi.Tamam, ben bu gülümseyişi çok iyi tanıyordum.
"Öyle bir seçeneğin yok hayatım.Ama kalkışmak istersen sen bilirsin."
"Arıza'ya ne oldu ? Hiç olmazsa bana öyle seslendiğinde kendimi hayatını mahvetmeye adamış birisi gibi hissediyordum." Gülümseyişi genişledi.
"Cık cık cık.Çok yanlış düşünüyorsun.
Sen benim yaşamam için en önemli nedenimsin." Göz devirerek kafamı sağa sola salladım belli belirsiz."Sen çılgınsın.Belkide yakalandığında hapise değil tımarhaneye tıkılman en doğrusu olur." Dediğimde gülüşünü duydum.
"Evet tamam.Bunu yakalanınca onlara bizzat sen söylersin."
"Ama şimdi," diyerek birleştirdiği ellerimizi havaya kaldırdı ve elimin üzerini nazikçe öptü.Dudaklarını elimden ayırarak gözlerime baktı.
"Bu gece hayatımın aşkı rolünde oynamalısın.Bunu bir borç olarak düşünürsen daha rahat yaparsın.
Anneni görmeni sağladım ve onunla konuşmanı, ona dokunmanı sonrada hayatını kurtardım." Diyerek ellerimizi indirdi.Bana biraz daha yaklaştığında kafamı başka yöne çevirdim."Bu yüzden güzelim, dediklerimi yap." Diyerek yürümeye başladığında bende onunla hareketlendim.Zavallı Pars, ona bu gecesini zehir edeceğimden haberi bile yok.Ancak renk vermemek için minnettar gibi davransam pek bir sorun olmaz.
Sonunda durduğumuzda etrafa bakındım.Önümüzdeki masanın etrafında birkaç tane adam ve arkalarında açık giyimli kadınlar vardı.
"Beyler, bana da aranızda yer var mı ?" Pars'ın sorusu ile bakışlar ona döndü.Karşısında olan adam ciddi bir şekilde konuştu.
"Paran var mı ?" Pars gülümseyerek elini ceketinin iç taraftaki cebine sokarak 1 balya 200'lük attı masanın ortasına.Orada en az 2000 tl olduğuna emindim.Gülümseyerek kafasını kaldırdı ve adamlara baktı.
"Peki sizin paranız var mı ?" Dediğinde adamlar birbirine baktı.
Yanlarındaki kadınlardan aldıkları paraları ortaya koyarak konuştu içlerinden en genç gözükeni."Toy birine benziyorsun.Parana yazık olacak." Dediğinde Pars alayla güldü.
"Lütfen baylar.Başlayalım."
Karşısında duran adam bana baktığında çenemi dikleştirerek elimi Pars'ın omzuna destek olurmuş gibi koydum.
***
"Lanet olsun ! Sen hileci bir pisliksin bunun başka bir açıklaması olamaz !" Diye bağırdı çarpazında duran kişi.
"Sakin ol Eric.Sadece bu zamana kadar şansı yaver gitti o kadar." Dedi karşımızda duran.Kaç eldir Pars kazanıyordu ve bu durum onlar için can sıkıcı olmaya başlamıştı.
"Hadi ama.Sadece bir kaç yüz bin lira için mi bu öfke ? Beyler yapmayın." Dedi alaylı sesi ile.Ah şuan ne kadar gıcık olduklarını tahmin edebiliyordum.Onun bu ses tonu her an bir kan banyosuna davetiye çıkarabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Avcıları
FantasyHer şey annesinin ölümü ile başlar. Hafsa, Gölge Avcısı olduğunu yeni öğrenip tanışığı olmadığı hayata uyum sağlamaya çalırken kaderin ona getireceği şeylerin hiçbirini bilemezdi. Aşk, tutku, yaşam ve ölüm... Hepsini tattıktan sonra öğrendi. "Her s...