▪49▪

6K 266 29
                                    

⇝kiedy jesteś pijana⇜

- Jungkookie, która lepsza? – przyłożyłaś do swojego ciała dwie sukienki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Jungkookie, która lepsza? – przyłożyłaś do swojego ciała dwie sukienki. Jedną bordową, koronkową na szerokich ramiączkach, a drugą klasyczną "małą, czarną".

Chłopak odłożył laptopa i poprawił się na łóżku, przyglądając się z uwagą obu kreacjom.

- Gdybyśmy szli razem to tę koronkową, ale idziesz sama, więc ta czarna zdecydowanie lepsza - spojrzał ci w oczy z szerokim uśmiechem na twarzy.

Pokiwałaś rozbawiona głową i odwiesiłaś na wieszak bordową sukienkę, po czym skierowałaś się do łazienki, żeby zrobić fryzurę i makijaż.

Dzisiaj odbywał się wieczór panieński twojej przyjaciółki, na którym oczywiście nie mogło cię zabraknąć. Nie mogłaś uwierzyć, że ta wiecznie roztargniona, czasami dziecinna [I/T/P] niedługo będzie mężatką, ale cieszyłaś się z tego, zwłaszcza kiedy widziałaś jaka jest szczęśliwa ze swoim narzeczonym.

Musnęłaś ostatni raz usta szminką i zaczesałaś włosy do tyłu, by wreszcie wyjść z łazienki.

- I jak? – okręciłaś się wokół własnej osi.

- No nie wiem czy powinienem wypuszczać cię z domu – wstał i podszedł do ciebie – Co jeśli ktoś cię mi ukradnie?

- Hmmm, to znajdziesz sobie kogoś nowego? – udałaś, że się zastanawiasz.

- Nawet tak nie żartuj! Za nic w świecie nie chciałbym żyć u boku kogoś innego – przybrał poważny wyraz twarzy i objął cię wokół szyi – W moim sercu jest miejsce tylko dla jednej osoby i jesteś nią ty – cmoknął cię w czoło.

Na jego słowa uśmiechnęłaś się i podniosłaś głowę do góry, żeby spojrzeć w jego oczy.

- Wzajemnie - uniosłaś się lekko na palcach i musnęłaś jego usta.

Impreza trwała w najlepsze. Jeszcze zanim wyszłaś obiecałaś Kookowi, że nie będziesz za dużo pić i postarasz się wrócić przed 3, ale kiedy do waszego stolika dotarły drinki i różnego rodzaju alkohole trudno ci było trzymać się obietnicy.

Chociaż starałaś się trwać przy zdrowym rozsądku, to niełatwo ci było odmawiać opijania kolejnych toastów kiedy [I/T/P] robiła smutną minę mówiąc, że to jej ostania impreza i trzeba szaleć, zanim zostanie żoną. Byłaś rozbawiona jej słowami... bełkotaniem, ale przyjmowałaś do ręki kolejne drinki pijąc za "ostanie dni wolności" dziewczyny.

Dochodziła prawie piąta nad ranem kiedy ty męczyłaś się z drzwiami do mieszkania. Przez stan, w jakim się znajdowałaś kompletnie zapomniałaś, że drzwi nie są na zamek i klucz, tylko kod. Nawet przez myśl ci nie przyszło, żeby zadzwonić dzwonkiem.

Jungkook, który obudził się przed 3 czując, że jest sam w łóżku cały czas na ciebie czekał. Próbował się do ciebie kilka razy dodzwonić, ale z marnym skutkiem, bo miałaś wyłączony telefon.

W momencie kiedy męczyłaś się z wejściem do środka Kook przechodził obok kierując się do kuchni po wodę. Zaciekawiły go hałasy dochodzące z klatki schodowej, więc zmienił kierunek i podszedł do drzwi, które lekko uchylił, jednak widząc ciebie ledwo trzymającą się na nogach otworzył je szeroko, tak samo jak swoje oczy.

- [T/I], czemu tak późno? Wiesz jak się martwiłem? Mogłaś chociaż włączyć telefon... – złapał cię za ramiona, tym samym nie pozwalając ci upaść na podłogę – W dodatku jesteś pijana... – burknął i wprowadził cię do mieszkania.

- Jungkookie~ wiesz, noc jeszcze młoda – próbowałaś powiedzieć w seksowny sposób, kiedy ten położył cię na łóżku chcąc zdjąć z siebie sukienkę.

- [T/I], jesteś pijana – zdjął twoje ręce ze swoich ramion i wsunął na ciebie swoją koszulkę.

- I co z tego?

- To, że nie chcę cię w żaden sposób wykorzystać. Nie chcę się z tobą kochać, kiedy jesteś na wpół przytomna i jutro nie będziesz nic pamiętać – nakrył cię kołdrą i pocałował w czoło.

- Nie to nie – burknęłaś obrażona i odwróciłaś się na drugi bok.

- Za kobietą nie nadążysz – westchnął ze śmiechem, kiedy od razu po zamknięciu oczu odpłynęłaś do krainy snów.

- Za kobietą nie nadążysz – westchnął ze śmiechem, kiedy od razu po zamknięciu oczu odpłynęłaś do krainy snów

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Jeon Jeongguk|imagineOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz