⇝nocowanie⇜
__________
- Co robimy? – ziewnęłaś i poprawiłaś się na kanapie.
- Możemy tak leżeć – Jungkook wtulił się w ciebie i zamknął oczy.
- No chyba nie chcesz iść tak wcześnie spać? Ej no, obejrzyjmy coś albo zagrajmy w jakąś grę, co?
- Ehhh... nie dadzą odpocząć człowiekowi – chłopak podniósł się do siadu i rozciągnął – możemy zagrać w prawda czy wyzwanie – na jego twarzy pojawił się tajemniczy uśmieszek.
- Boję się z tobą w to grać – zrobiłaś zniesmaczoną minę, mając obawy do pytań czy zadań wymyślonych przez chłopaka.
- Dajesz, będzie fajnie, poza tym chciałaś w coś zagrać.
- No dobra – usiadłaś naprzeciwko niego.
- To ja zaczynam! Dostaniesz pytanie... jak bardzo mnie lubisz?
- Bardzo.
- Tak bardzo bardzo? –poruszył sugestywnie brwiami, przez co dostał poduszką w głowę.
- Nie wyobrażaj sobie za wiele – zaśmiałaś się – teraz ja, pytanie czy wyzwanie?
- Wyzwanie.
- Okej... w takim razie idź coś ugotować - chciałaś skończyć tę grę zanim jeszcze na dobre się rozkręciła i przy okazji na tym skorzystać.
- Nie ma mowy, daj inne – skrzyżował ręce na piersi, robiąc oburzoną minę.
- Nie, jestem głodna, więc zrób coś do jedzenia. Proszę – zrobiłaś słodką minę, a chłopak rozbawiony pokręcił głową.
- Ahhh... co ja z tobą mam... - wstał z kanapy i skierował się do kuchni – niech ci będzie.
- Jesteś kochany, to ja idę się umyć.
- Ej, ale co z naszą umową o wspólnym gotowaniu?! – wybiegł na korytarz.
- Nie przypominam sobie o czymś takim! – odkrzyknęłaś z łazienki.
- Małpa... - dodał ze śmiechem i wrócił do kuchni.
✻
Po wyjściu z łazienki przebrana w piżamę poszłaś do salonu, z którego wydobywało się światło telewizora. W pomieszczeniu było ciemno, okna pozasłaniane, na podłodze pełno poduszek i koce, a na stoliku talerz z naleśnikami, dwa kubki z kakao i jeszcze jakieś słodycze.
- O! już jesteś – na twój widok chłopak się uśmiechnął i pokazał opakowanie z płytą – wybrałem już film.
- Znowu horror? – przewróciłaś oczami.
- Daj spokój, będzie fajnie – włożył płytę do odtwarzacza i usiadł koło ciebie – jak ci się podoba?
- Muszę przyznać, że się postarałeś – nakryłaś się kocem i oparłaś głowę na ramieniu Jungkooka.
- Tylko mi tu nie zasypiaj – zaśmiał się i sięgnął po kubki z ciepłym napojem – proszę.
- Dzięki, te naleśniki są jadalne?
- Spróbuj to się przekonasz.
- Zaryzykuję, bo ładnie wyglądają – wzięłaś jednego i ugryzłaś kawałek – dobre.
- Wiem, bo sam robiłem – wypiął dumnie pierś do przodu i objął cię ramieniem – to co, oglądamy?
Pokiwałaś tylko głową i ułożyłaś się wygodnie na poduszkach leżących dookoła, skupiając się na filmie.
____________
CZYTASZ
Jeon Jeongguk|imagine
FanfictionTwoje love story z Jungkookiem! Jak potoczy się wasza przyjaźń? Jak będzie wyglądać wasza randka? A może o co pokłócicie się po raz pierwszy? To wszystko znajdziesz w tej książce, gdzie to ty jesteś główną bohaterką!