⇝kiedy postanawiacie razem zamieszkać⇜
- Kochanie, coś się stało? Jesteś jakaś cicha – zapytał kiedy leżeliście w łóżku.
- Nie, wszystko okej – mruknęłaś wymuszając uśmiech.
- [T/I], znam cię na tyle długo, że wiem kiedy coś cię martwi – podniósł się do siadu odsłaniając tym samym swoją nagą klatkę piersiową.
Wzięłaś głęboki oddech i zrobiłaś to samo przyciągając do siebie kołdrę.
- Właściciel znowu podniósł czynsz. Jak tak dalej pójdzie będę musiała poszukać nowego mieszkania. Już teraz ledwo daje sobie radę ze wszystkimi rachunkami – przetarłaś twarz dłonią, po czym oparłaś się o ramę łóżka.
- Dlaczego nie mówiłaś wcześniej, przecież bym ci pomógł – objął cię ramieniem głaszcząc twoje włosy.
- Nie chcę brać od ciebie pieniędzy – westchnęłaś i odwróciłaś wzrok w jego stronę.
- Jestem twoim chłopakiem i to normalne, że chcę ci pomóc.
- Wiem, ale nie czułabym się dobrze przyjmując od ciebie jakąkolwiek kwotę.
Przez chwilę między wami panowała cisza, którą Jungkook wreszcie przerwał.
- A co ty na to, żeby razem zamieszkać – energicznie poderwał się, przez co się wzdrygnęłaś.
- Co? – zapytałaś chcąc się upewnić, że się nie przesłyszałaś.
- Jesteśmy ze sobą na tyle długo, że myślę, że to odpowiedni moment, żeby razem zamieszkać – uśmiechnął się – zwłaszcza, że właśnie nadarza się ku temu idealna okazja.
- Nie wiem czy to dobry pomysł,
- Nie chciałabyś? – wyraźnie sposępniał.
- Bardzo bym chciała, ale boję się, że możesz mieć przez to problemy w wytwórni – chwyciłaś jego policzki, żeby spojrzał na ciebie.
- Nie przejmuj się takimi rzeczami. Jestem dorosły i mam prawo podejmować własne decyzje. Poza tym w wytwórni wszyscy wiedzą, że jesteśmy razem w związku i są świadomi, że mogę chcieć z tobą zamieszkać. To jak? – położył swoje dłonie na twoich posyłając ci delikatny uśmiech.
- Skoro tak przedstawiasz sprawę, to się zgadzam – po twoich słowach Kook naparł swoim ciałem na twoje łącząc wasze usta w czułym pocałunku.
- Od jutra zaczynamy poszukiwania nowego mieszkania – odparł ponownie wracając do twoich warg.
5/5
CZYTASZ
Jeon Jeongguk|imagine
FanficTwoje love story z Jungkookiem! Jak potoczy się wasza przyjaźń? Jak będzie wyglądać wasza randka? A może o co pokłócicie się po raz pierwszy? To wszystko znajdziesz w tej książce, gdzie to ty jesteś główną bohaterką!