Yoongi

423 5 0
                                    

- Dobrze! Okej! Skoro tobie się, aż tak bardzo to podoba, to okej możemy się tak pobawić. Nie licz, że kiedy ci już przejdzie to ci wybaczę! - krzyknęłam roztrzęsiona i rozpłakana biegnąc do pokoju na górę, po drodze zabierając ze sobą Andi, która spokojnie sobie spała na fotelu. Chłopak wystraszony nagłym krzykiem z mojej strony pobiegł za mną, ale niestety nie udało mu się wejść do pokoju, ponieważ dosłownie przed jego nosem zamknęłam drzwi.

- Y/N no weź to tylko żarty - chłopak westchnął pukając cały czas w drzwi od pokoju, w którym przebywałam.

- Tylko żarty!? Yoongi ty doskonale wiesz, że nie lubię takich żartów! - krzyknęłam leżąc na łóżku razem z kotką.

- Dobrze przepraszam, nie będę już tak robił, możesz mnie wpuścić? - zapytał z nadzieją.

- Nie, mówiłam już coś - odpowiedziałam śmiejąc się z zaistniałej sytuacji.

- Przepraszam cię bardzo czy ty się śmiejesz?! - krzyknął zirytowany chłopak.

- Nie - wtedy już nie wytrzymałam i wybuchłam głośnym śmiechem.
- Dobra tak, ale to tylko dlatego, bo ty mnie prowokujesz - śniłam się cały czas, aż nagle drzwi się otworzyły, a do środka wparował wściekły chłopak.

- No i teraz masz przesrane - warknął i podszedł do łóżka, na którym leżałam.

💜**✿❀Stories 2❀✿**💜Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz