Pov: Kiedy się budzisz w nocy, bo on zabrał całą kołdrę
- No kurde, co jest? - zapytałam sama siebie, kiedy poczułam przeszywające ziemno na moim ciele. Podniosłam się do siadu i spojrzałam w bok i wtedy zrozumiałam czemu jest mi zimno.
- Namjoon daj trochę tej kołdry - westchnęłam i pociągnęłam materiał lecz na marne, bo chłopak naprawdę mocno ją trzymał.
- Namjoon - powiedziałam nieco głośniej, dzięki czemu przebudziłam śpiącego chłopaka.
- Y/N daj mi że spać - wychrypiał ze zmarszczonymi brwiami i odwrócił się do mnie tyłem.
- To oddaj mi trochę kołdry, zimno mi - poprosiłam zmęczona, ale nie dostałam już żadnej odpowiedzi.
Wkurzona opadłam na materac i głośno westchnęłam, aby trochę się uspokoić. Po kilku sekundach podniosłam się i ustałam obok nic nieświadomego chłopaka, aby za chwilę ściągnąć agresywnie z jego ciała kołdrę, po to, żeby zadowolona wrócić na swoją połowę i przykryć się materiałem, po czym zasnąć spokojnie, lecz chyba nie było mi to dane, ponieważ po chwili poczułam szturchnięcie.
- Mogę się dołączyć? - zapytał niewinnie, a ja rozczulona jego zachowaniem, odsunęłam kołdrę, żeby dać dostęp chłopakowi, który sekundę po tym przytulił mnie do siebie i dał buziaka w czoło.
CZYTASZ
💜**✿❀Stories 2❀✿**💜
Historical FictionCzęść 2 "Wszystkie pomysły są wzięte z mojego tik toka {stories_bangtan}"