- Króliczku czy nadal nie masz okresu? - zapytał spokojnie Jungkook, który od dłuższego czasu się zamartwiał się moim stanem.
- Nadal nie mam - westchnęłam i spojrzałam na chłopaka, który wszedł do mojego pokoju i usiadł na łóżku, na którym oglądałam serial.
- Kochanie, a czy to może oznaczać, że... - Kookowi nie było dane dokończyć, ponieważ zakryłam go kołdrą i usiadłam na nim.
- Cicho Kook! Nie mów tego! To jeszcze nie ten czas! - krzyczałam, bo wiedziałam od razu co ten królik, chce powiedzieć.
- Okej będę już cicho, ale złaź ze mnie! - krzyknął i zaczął się szamotać na każdą stronę.
- Dobra - poddałam się i zeszłam z niego, po czym skierowałam się w stronę łazienki. - Zaczekaj na mnie zaraz wracam - poprosiłam go i wyszłam do łazienki. - Kurwa Kook! - wrzasnęłam kiedy zdjęłam spodnie razem z bielizną.
- Y/N! Wszytko gra!? - krzyknął przerażony i pobiegł do pomieszczenia, w którym byłam.
- Dostałam okres! - krzyknęłam szczęśliwa i wskoczyłam na Kooka, który był zdezorientowany moim zachowaniem. - Jezu dziękuję ci - krzyknęłam w twarz Kooka i pocałowałam go namiętnie.
- Wystarczy Jungkook - powiedział poważnie w trakcie naszego pocałunku. - Dlaczego musiałeś przyjść akurat dziś!? - jęknął zawiedziony i odstawił mnie na ziemię.
- Nie cieszysz się? - zapytałam zdziwiona, bo myślałam, że Kook cieszy się razem ze mną.
- No cieszę, ale akurat miałem na ciebie dziś taką ochotę - znów zajęczał obrażony i wydął usta, chcąc pokazać, że naprawdę jest zawiedziony.
- Ja nie mogę ale ty tak - wyznałam tajemniczo, po czym złapałam go za rękę i zaprowadziłam do salonu na kanapę, gdzie za chwilę go na nią rzuciłam.
CZYTASZ
💜**✿❀Stories 2❀✿**💜
Historical FictionCzęść 2 "Wszystkie pomysły są wzięte z mojego tik toka {stories_bangtan}"