Namjoon

623 5 0
                                    

Pov: Kiedy Y/N chce u nich nocować.
(Jako ich przyjaciółka)

- Hej Nam, czy mogę wpaść do ciebie na noc dziś? - zapytałam i właśnie kończyłam pakować ostatnie rzeczy do mojej torby.

- Y/N wszytko gra? - zapytał zmartwiony chłopak, wstając z kanapy i podchodząc do okna i zaczął patrzeć się w dal, jak miał to w zwyczaju kiedy się martwił.

- Odpowiem ci potem - założyłam buty i wyszłam przez okno, które zatrzasnęłam za sobą.

- Dobra to przychodź tutaj, tylko bezpiecznie, bez żadnych głupstw - poprosił na co ja przytaknęłam, Namjoon rozłączył się ze mną, po czym poszedł do kuchni gdzie wstawił wodę na kawę, która miała mnie uspokoić.

Właśnie dotarłam pod drzwi Namjoona i zapukałam. Nie czekałam długo gdyż po chwili drzwi otworzył mi chłopak ubrany w piżamę w misie.

- A tylko spróbuj się zaśmiać, to skończysz poza tym domem - zagroził z poważną miną, przytaknęłam mu, po czym przytuliłam go i nie chciałam puszczać, bo czułam się tutaj bezpiecznie.

- Powiedz mi co się stało, bo bardzo się martwię - chłopak zaczął gładzić moje plecy, przed tym zamykając drzwi na klucz.

- Pokłóciłam się z rodzicami, zrobili mi aferę, że za późno wracam do domu - wyżaliłam się Namjoonowi i w końcu się odkleiłam od niego kiedy ten podał mi kubek z kawą.

- Krzyczałaś na nich prawda? - zapytał, bo znał mnie na tyle dobrze, że widział jak zachowuje się w takich sytuacjach. Przytaknęłam i odwróciłam wzrok od oczu Namjoona. - Y/N ile razy mam ci powtarzać, że tak nie wolno. Rodzice się o ciebie martwią, dlatego krzyczą, a ty nie powinnaś się na nich wydźerać - pouczył mnie i przytulił od tyłu.

- Wiem Nam ,wiem ale to samo tak wychodzi nie kontroluje tego - wyjaśniłam i również przytuliłam przyjaciela. - Nie rozmawiajmy już o tym, jutro z nimi pogadam - obiecałam i oparłam się plecami o klatkę piersiową chłopaka.

- No dobrze, a teraz biegnij się przebrać w piżamy, są na górze i jak się przebierzesz to zejdź na dół i coś objerzymy - poprosił i pocałował mnie w policzek, po czym puścił mnie, żebym mogła iść się przebrać.

💜**✿❀Stories 2❀✿**💜Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz