Ahoj!
Přináším vám slíbenou včerejší kapitolu. Nevím, jestli přidám i za dnešek, protože se bohužel budu muset opět šprchtit, protože nám byla na zítřek z ničeho nic nahlášená písemka a ještě k tomu z látky, na kterou jsem chyběla, takže vím kulový. Jestli mi po učení zbude ještě čas a budu mít náladu, tak bych vám to sem hodila, ale nic neslibuju.
Spal jsem spokojeně celou noc a byl šťastný, že ho mám zase u sebe. Ráno mě probudil Iseri, který si chtěl dát asi můj nos k snídani, protože mi ho svými jehličkami okusoval. S lehkým zamručením jsem vstal, nakrmil ho a chtěl se vrátit zpátky do teploučké postele, ale uvědomil jsem si, že jsem se předevčírem a ani včera vlastně nevykoupal, takže by bylo docela fajn tu koupelnu navštívit. Vzal jsem si ze skříně čisté oblečení na doma, abych měl se do čeho obléci a namířil si to do koupelny.
Probudil jsem se s obrovským hladem. "Sežral bych slona." postěžoval jsem si a pomalu vstal. Yuu v posteli nebyl a nebyl ani v obýváku a kuchyni, tak byl asi v koupelně. Já se spokojeně pustil do vaření. Měl jsem v plánu udělat rajskou omáčku s pořádnými knedlíky.
Musel jsem tam být snad týden. Nechával jsem na sebe téct pořád další a další příjemně teplou vodu, a když už jsem ji vypnul, připadal jsem si jako v sauně. V rychlosti jsem se osušil, hodil na sebe oblečení a otřel zamlžené zrcadlo, abych si mohl nějakým způsobem upravit vlasy do požadované podoby. "Ahoj." pozdravil jsem Ikiho, když jsem ho objevil v kuchyni něco kuchtit. "Co to bude?"
Jídlo bylo už skoro hotové a objevil se Yuu. "Ahoj, dělám rajskou omáčku." usmál jsem se a chvilku na to mi zakručelo v břiše.
"Jo, to je snídaně jak se patří." rozesmál jsem se a ještě víc, když mu zakručelo v břiše. Než se omáčka dovařila, připravil jsem zatím talíře a posadil se na linku. Zadíval jsem se na Ikiho a musel se pousmát. "Iki?" Ani jsem nečekal na reakci, čapl ho za triko, přitáhl si ho k sobě a políbil ho. Tohle mi chybělo.
"Snídaně pro chlapi." uchechtl jsem se a dál nevnímal, jak se mi Yuu směje. Pak Yuu připravil talíře, zase se vrátil a oslovil mě. Už jsem si chtěl trošku rejpnout, ale on si mě přitáhl a políbil. Bože, tak mi to chybělo. Když už jsem cítil, že se chce odtáhnout, nedovolil jsem mu to. Pevně jsem kolem něj obtočil své ruce a polibek prohloubil.
Po chvíli jsem se chtěl odtáhnout, ale Iki na to měl trochu jiný názor a já se musel do polibku usmát. Obtočil jsem ruce kolem jeho krku a jednoduše se mu poddal.
Zatímco jsem si užíval Yuuovo rty jsem ho na linku jaksi položil, ale bylo mi to jedno. Nakonec, když se mi podařilo od něj rty odtáhnout, stejně jsem ho nechtěl pouštět. Položil jsem si hlavu na jeho hruď a poslouchal tlukot srdce, který mě uklidňoval. Bylo to jako by na mě dolehla včerejší událost v plné váze, kterou jsem si do teď neuvědomoval.
Plně jsem si tento moment vychutnával a ani to, když jsem se na lince ocitl v leže, mě nijak nerozhodilo. Plně jsem mu důvěřoval, tak ať si dělá, co chce. Když už se odtáhl, položil si hlavu na mou hruď. "Jsi v pořádku?" zeptal jsem se a už tak nějak automaticky mu zajel rukou do vlasů.
ČTEŠ
Keep Calm&Love Senpai
Storie d'amoreDěkuji Dezzinou za skvělý dárek k narozeninám v podobě RPGčka. Arigato senpai :3 Jedná se o RPG hru, kde v hlavní roli je Fujiwara Yuu, průserář a věčný provokatér, a Ogita Ikimo, nově příchozí učitel, který se pokusí Yuuovi přijít na kloub. J...