No... já bych se měla učit na zítřejší čtvrtletku, ale jelikož nemám se z čeho učit, tak alespoň opravuju text xD Snad se tedy bude další kapča líbit a... zítra musím mít za jedna, tak držte palce :'D
Po jeho slovech jsem okamžitě zamířil se taky převléct, protože ve spacím opravdu nikam jít nehodlám a protože jsem byl docela rychlý, skočil jsem do koupelny, kde jsem sebral dva ručníky a sprchový gel se šamponem. Ještě jsem přes dveře do ložnice Ikimu řekl, že do bazénu beru vše potřebné, takže o to se už nemusí starat a zamířil jsem opět k sobě, kde jsem vyházel ze školního batohu všechny věci, abych měl ručníky a mýdla kam dát. Opět jsem narazil na krabičku od cigaret, u které jsem se trochu zarazil. Nakonec jsem se ale pousmál a dal ji na postel, abych ji pak vyhodil. Už jsem ji nepotřeboval.
Už jsem byl téměř oblečený, když se Yuu ozval. Opravdu je jak nadopovaný křeček. Vzal jsem si na sebe své oblíbené věci, bílé přiléhavé triko, pohodlné šedivé kalhoty a modro-černou košili. Vyšel jsem spokojeně z ložnice, zamířil si to do pracovny, kde jsem sebral peněženku, kterou jsem si dal do zadní kapsy u kalhot a pak došel za svým křečkem. "Máš i igelitku?" zeptal jsem se a pohladil ho po vlasech.
Jakmile jsem uslyšel, jak Iki bere za klidu od dveří, hodil jsem na cigarety urychleně batoh, aby si jí nevšiml a otočil se k němu. "Ne, tu nemám, zapomněl jsem." odpověděl jsem rychle.
Bylo zvláštní, jak rychle to ze sebe vychrlil, ale nevěnoval jsem tomu pozornost. "To je dobrý, dojdu pro ní." řekl jsem mile, políbil ho a odešel pro tašku. Když už jsem jí měl, obul jsem se a zavolal na něj. "Já už můžuu."
Oddechl jsem si, když na tu krabičku nepřišel. Nerad bych, aby si o mě myslel, že jsem nějaký ubožák, který se nezvládl s tím vším vyrovnat nějakým jiným způsobem. Vzal jsem batoh, ještě udělal rychlou zastávku v kuchyni, kde jsem cigarety vyhodil do koše a taky se šel obout.
Usmál jsem se, když přišel, batoh mu ukradl, strčil do něj igelitku a hodil si ho na záda. "Než půjdeme, chci pusuuu." zavrněl jsem a sehnul se k němu, aby se nemusel vůbec namáhat.
Než jsem se nadál, už mi mizel batoh z ruky. Nestihl jsem ani nic namítnout a už se ke mně shýbal, aby dostal to, oč žádá, o což jsem jeho ani sebe nechtěl rozhodně okrást. Na chvíli jsem naše rty spojil, ale pak už jsme vyrazili k autu, kterým jsme zamířili k nákupnímu centru.
Cestou jsem se spokojeně usmíval a když už jsem zaparkoval před obchodem, usmál jsem se opět nad svojí myšlenkou a vystoupil z auta. "Tak pojď. Vybereme ti něco pěkného." V krámu jsem ho nechal zajít do kabinky na vyzkoušení s prvními plavkami, které jsem mu schválně vyměnil za menší, když se nedíval, aby se pak z kabinky vrátil, a mezitím jsem vybíral všechny možné kraviny. Jedny vypadali jako tanga, což... bylo velmi zvláštní, ale já mu to prostě chtěl podstrčit!! Samozřejmě jsem se prohrabal i těmi opravdu pěknými, ze kterých jsem taky vybral pár variant, které mu podám, ale až po tom, co se zasměju.
Už jsme byli v jednom z milionu krámů, které se zde nacházeli a já si zašel do kabinky s prvním potencionálním kouskem plavek. "Přísahal bych, že jsem si bral větší." řekl jsem svou myšlenku nahlas, když už jsem byl u Ikima a v ruce měl plavky, které jsem si vyzkoušel, ale byly mi hrozně malý. "Našel jsi nějaký?" zeptal jsem se a pohledem přelítl po tom, co držel v ruce. Okamžitě jsem ho probodl pohledem, když se mi podařilo spatřit něco jako pánský tygrovaný tanga. "Na to zapomeň, to si na sebe nevezmu." založil jsem si ruce na hruď.
ČTEŠ
Keep Calm&Love Senpai
RomanceDěkuji Dezzinou za skvělý dárek k narozeninám v podobě RPGčka. Arigato senpai :3 Jedná se o RPG hru, kde v hlavní roli je Fujiwara Yuu, průserář a věčný provokatér, a Ogita Ikimo, nově příchozí učitel, který se pokusí Yuuovi přijít na kloub. J...