162. kapitola

470 54 6
                                    

Ehm... pardon, že jsme nevydala v pondělí, ale v úterý ráno jsme odjížděli na rafty, tak jsem měla spoustu práce s balením a na kapitolu jsem ani nevzdechla :D Každopádně zítra, pokud opět nezapomenu, další kapitolka vyjde ;) Tak hezké počteníčko přeji ^^







Začali jsme se líbat a já mu stále mnul zadek v rukách. Mhh! "Nebolí tě ještě?" zeptal jsem se tiše.


Začal jsem si pohrávat s několika prameny jeho vlasů a polibky, které mi věnoval, jsem mu s radostí a ochotou oplácel. "Ne, už ne. Jen do mě." řekl jsem lehce nadrženě a jemně skousl jeho ret.


Musel jsem se tiše uchechtnout. "Nikam jinam bych ani nešel." zavrněl jsem nadrženě a vyzvedl ho na sebe.


Ruce jsem obtočil kolem jeho krku a i nohama jsem se ho přidržoval, abych mu to trošku usnadnil, i když pro něj jsem jako moucha. Zavřel jsem oči a znovu ho začal vášnivě líbat.


Polibky jsem mu oplácel a po chvilce ho posadil na okraj našeho celkem nového stolu. "Úplně jsi mě zkazil. Potřebuješ potrestat." zavrněl jsem a pohladil ho po hrudi.


Jeho slova mě hrozně vzrušovala, tak jsem se ani nemohl divit tomu, že během okamžiku jsem měl v kalhotách bouli. "No tak mě potrestej." pravil jsem nadrženě a při tom se mu díval přímo do očí.


Skousl jsem si ret a položil ho na záda. "To teda potrestám." Kousl jsem ho do krku a rukama mu zajel pod tričko.


Zavzdychal jsem, když mezi zuby skousl mou kůži na krku. Jakmile se jeho ruce rozeběhly po mém těle, které už teď vědělo, co se bude dít, nedočkavostí jsem se začal chvět a těšil se z každého doteku, kterým mě obdařil.


Během chvilky jsem ho zbavil trička a ústy se přesunul na jeho hruď, kde jsem ho líbal a olizoval, zatímco jsem ho hladil po bocích.


Spokojeně jsem mu u toho mručel a mým tělem neustále projížděl ten úžasný pocit, který se přeměňoval na vlnu vzrušení.


Začal jsem se zoubky věnovat jeho bradavkám a jednou rukou mu zajel pod kalhoty.


"Mhh..." zamručel jsem, jak mi začal okusovat bradavky a neubránil jsem se ani tichému zavzdychání, když mi pod kalhoty zajel rukou, na kterou jsem se rozkrokem okamžitě natiskl.


Začal jsem mu pomalu hladit rozkrok a bradavky jsem opatrně sál.


Ruce, které jsem měl doposud položené nad hlavou, jsem vsunul Ikimu do vlasů, ve kterých jsem ho začal hladit.


Začal jsem vrnět, zbavil ho kalhot a sebe trika. Ahh... on byl tak krásný. Ihned jsem po něm začal rozsévat své značky.


Keep Calm&Love SenpaiKde žijí příběhy. Začni objevovat