Překvapení!!

434 63 37
                                    

Je to tady, konečně jste se dočkali! Už asi není radno vás dál štvát a napínat vás, takže... asi bez dalších dlouhých proslovů přejdeme k tomu samotnému překvapení, že?


Mno... vím, že opravdu riskuji své zdraví, ale stejně bych vám všem chtěla ještě jednou moc poděkovat, že jste s námi vydrželi tak dlouho. Úžasných 165 kapitol! Lidi, jste prostě úžasní! Takže budeme rádi, když si přečtete i naše další dílko, 'Proveď mě Růžovým sadem', pokud jste tak tedy ještě neučinili.


Dále by nás ale taky strašně moc potěšilo, kdyby jste s námi vydrželi ještě u 'Keep Calm&Enjoy The Holiday', neboli pokračování 'Keep Calm&Love Senpai'!

...ehm... překvapení? :D Možná to někdo tušil, někdo pokračování i zmiňoval, ale snažila jsem se vám to vyvrátit, aby jste si to překvapení co nejvíce užili. Jo a taky proto, že vás ráda trápím :D


No nic, zpět k hlavnímu tématu. Jak jste již asi pochopili z názvu, v druhém díle, pokračování, si budou Iki s Yuuem užívat svoje první společné bezstarostné prázdniny. Tedy přesněji dovolenou u moře, takže se máte na co těšit. Dopředu ale upozorňuju, že to rozhodně nebude tak dlouhé, jako první dílek. Vydávání bude probíhat nadále stejně, takže se budete moci těšit na nový dílek každé pondělí a čtvrtek.

Dovolte mi tedy představit:


Keep Calm&Enjoy The Holiday

Na závěr bych se s vámi chtěla tedy prozatím rozloučit a budu se těšit v pondělí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na závěr bych se s vámi chtěla tedy prozatím rozloučit a budu se těšit v pondělí. Ještě si dovolím upozornit, že zítra odjíždím na 14dní na brigádu, kde budu makat od rána do večera, tudíž kapitoly budu přidávat opravdu až večer, tak mi to prosím nemějte za zlé.

A ještě vám mnohokrát děkujeme, protože dnes KC&LS má přes 78.000 přečtení a téměř 10.500 votů. Děkujeme, jste skvělí!!

Tak zatím čusíík!

Keep Calm&Love SenpaiKde žijí příběhy. Začni objevovat