127. kapitola

489 75 9
                                    

"Jsem tu." broukl jsem, když už jsem nastupoval do auta a vrátil Aomovi zbylé peníze.


"Jo jo. Vidím tě." usmál jsem se a zbytek peněz si uklidil. Zas jsem nastartoval a jeli jsme domů. Cestou jsem přemýšlel nad Yuuem a Ikim. Něco mě k tomu nutilo, ale já nevěděl, co a ani proč a přitom se to zdálo být na dosah ruky. Přes to ne a ne na to přijít. Doma jsem zas zaparkoval a při vylézání z auta se už začal protahovat. "Máš hlad?" zajímal jsem se.


I já jsem se po vystoupení z auta začal protahovat. "Umh... ani moc ne, ale jestli ty jo, můžeme něco udělat." odvětil jsem, když už jsme stáli u dveří a Aoma odemykal.


"Já mám plán jen těsně před spaním." pochlubil jsem se a zatřásl sáčkem čokolády. "A zítra už se jde do školy. Nebudeš něco potřebovat?" zajímal jsem se, když už jsme zalezli do domu.


Zbystřil jsem, když jsem uviděl další čokoládu, ale jakmile se zmínil o škole, nahodil jsem ztýraný výraz. "Ale notak. Bude konec týdne a navíc tím nemůžeme kazit to, že se Iki probral." pokusil jsem se vymyslet nějaký argument.


"Je mi jasný, že se ti nechce, ale budeme muset oba. Navíc, myslím, že učit se zrovna moc nebude. Spíš proběhnou nějaká proti opatření a my učitelé budeme muset mluvit s rodiči žáků. Po tom incidentu byli všichni v šoku. A hlavně tvoje třída. Pro některé žáky bude velmi obtížné znovu vejít do třídy, kde se to odehrálo a tak se musí vše prořešit." Rozkecal jsem se trochu a zas se mi vybavilo pár scén toho dne. Ihned jsem zbělal a opřel se raději o stěnu.


Samozřejmě mi nemohlo uniknout, jak toto je Aomovi nepříjemné, takže jsem se rozhodl dál neprotestovat. "Nechceš se jít dívat třeba na televizi nebo si něco zahrát?" navrhnul jsem, aby zase přišel na jiné myšlenky.


Lehce jsem se pousmál. "To zní dobře. Vyber, co chceš. Pár stolních her mám." ujistil jsem ho a pomalu se odlepil od zdi.


Taky jsem se pousmál a jakmile mě zavedl ke všem těm hrám, které měl, začal jsem vybírat. Nakonec jsem se rozhodl pro Monopoly, takže jsme je v obýváku rozdělaly a začali hrát.


Snažil jsem se soustředit na hru, protože jsem monopoly hrál jen párkrát, ale myslím, že už jsem si to v hlavě urovnal a tak jsem si hru začal i užívat. I když Yuu vedl... ale ne o moc!


Byla to vážně sranda a nakonec jsem Aoma zrujnoval a celou hru vyhrál. Ale jelikož už nastával čas vyrazit na brigádu, netěšil jsem se z vítězství moc dlouho a šel se raději ještě připravit, když už jsme měli hru zase složenou.


Nakonec jsem prohrál, ale nevadilo mi to. Opravdu jsem se bavil. Když jsme to poklidili a Yuu se šel připravit na brigádu, já zašel do kuchyně a udělal mu takovou malou svačinu do práce. "Užij si to." uchechtl jsem se a podal mu sáček s chleby.


Překvapeně jsem se podíval na sáček s chleby, které mi podával a pak na něj. "Nebudu tam tak dlouho, abych umřel hlady." uchechtl jsem se pro změnu já. "Ale díky." poděkoval jsem nakonec a sáček se sváčou si vzal a hodil do batohu. "Tak já razím, čau." houkl jsem ještě, když jsem vykročil ke dveřím, kde jsem se začal obouvat.

Keep Calm&Love SenpaiKde žijí příběhy. Začni objevovat