Nejspíš mě opožděně osvítil Duch Svatý, protože není snad ani možný, že bych se dokopala tak brzo k opravení textu :D (ehm, dostala jsem se k tomu kole páté, takže pomineme tu skutečnost, že to vydávám až o půl osmé xD ) No nic, každopádně si užijte kapču a prosím, nebuďte na mě naštvaní, až si ji přečtete... nebo klidně buďte, stejně se tím nic nezmění xD
Nechtěl jsem, aby se odtáhl od polibku, protože ten mě alespoň trochu tlumil. Ale já nebyl schopný žádného protestu, na to mě až moc zaměstnával. "Jo." svolil jsem mu, když hlazení ustalo a jeho ruka se přesunula k lemu mých kalhot.
Když svolil, tak jsem mu tepláky pomalu sundal a přes boxerky ho olízl. Bylo to zvláštní, ale chtěl jsem, aby se cítil dobře, když už jsem tohle celé způsobil. Začal jsem ho tedy přes látku olizovat a po chvilce jsem z něj zažal pomalu sundavat i ten poslední kus oblečení.
"Ahh... Iki..." zavzdychal jsem jeho jméno a snažil se ustálit svůj dech. Cítil jsem, jak bere i za lem mých boxerek, ale nijak jsem mu v tom nebránil a nechal ho i je pomalu stáhnout.
Boxerky už byly dole a mně se naskytl pohled na jeho chloubu. Znervózněl jsem, protože s klukem si něco začínám poprvé, ale zkusil jsem uplatnit to, co se líbilo mně, a tak jsem jeho penis uchopil a začal mu ho pomalu honit. Když už jsem z větší části nervozitu překonal, sehnul jsem se, párkrát ho obdařil lehkým polibkem na žalud a chvilinku na to jsem ho už lehce cucal, přičemž mé pohyby rukou lehce zrychlovaly.
Slastí jsem zakláněl hlavu a z hrdla mi unikaly steny, které jsem se stále snažil částečně držet na uzdě.
Stále jsem zrychloval tempo, až jsem nakonec ruku vynechal a pomalu si vzal celý jeho penis do úst. Chvilku jsem zápasil s dávícím reflexem, ale když už jsem to překonal, tak jsem začal hlavou pohybovat nahoru a dolů. Nejdřív pomalu, abych si zvykl i na ten pohyb, ale po chvilce už jsem zrychloval a rukou jsem si hrál s jeho varlaty. Krásně sténal a já myslel, že mi z toho můj penis udělá v trenkách díru.
Celý jsem se napnul, když si bral celou mou délku, ale snažil jsem se zbytečně moc nehýbat, abych mu to nedělal ještě obtížnější. Prsty jsem zaryl do matrace a naplno si užíval, co s mým tělem jeho činy provádí. Stále zrychloval a já už cítil, že to moc dlouho nevydržím.
Už jsem si plně zvykl na jeho penis v mé puse, a tak jsem se nebál zrychlit. Stále jsem pokračoval a cítil, jak mu pulzuje. Občas jsem se i zastavil a prostě jen sál nebo použil jazyk, zatímco jednou rukou jsem mu mačkal zadek. Plně jsem se do toho vžil, takže mi ani nedocházelo, co by mělo každou chvilkou přijít.
S každou změnou jeho pohybů jsem sváděl boj o ten poslední zbytek sebekontroly, který mi zbyl, ale to bylo čím dál těžší. "I-Iki...já už..." nestihl jsem už říct těch pár slov a už se mé tělo svíjelo v křeči dopřávající mu tolik slasti a uvolnění zároveň. Zhluboka jsem oddechoval a snažil své tělo opět obohatit o drahocenný kyslík. "Promiň." hlesl jsem, když jsem se alespoň trochu vydýchal.
Klidně jsem pokračoval ve své práci, ale vyrušila mě Yuuova slova. Hned mi došlo, co přijde, takže jsem si aspoň polovinu jeho penisu vyndal z pusy, aby mi ta bílá tekutina nevletěla přímo do krku. Když se celý napnul a udělal do mé pusy, pomalu jsem vše spolykal a pak se odtáhl. Nebyla to žádná sladká pochutina, ale nebylo to taky nic hrozného. "To nic" odpověděl jsem mu s lehkým úsměvem a pohladil ho po stehně.
ČTEŠ
Keep Calm&Love Senpai
RomanceDěkuji Dezzinou za skvělý dárek k narozeninám v podobě RPGčka. Arigato senpai :3 Jedná se o RPG hru, kde v hlavní roli je Fujiwara Yuu, průserář a věčný provokatér, a Ogita Ikimo, nově příchozí učitel, který se pokusí Yuuovi přijít na kloub. J...