Celou noc jsem spal klidně. Jen nevím, jak jsem se ocitl na Yuuovi. Asi jsem se nějak přetočil nebo snad teleportace? ne, určitě jsem se blbě přetočil. Chudáček malý, div z něj není placka. Ale nějak jsem se neměl k tomu, abych z něj vstal, a tak jsem si nerušeně dál ležel na jeho hrudi, vnímal jsem jeho dech i srdce. "Miluju tě, Yuu." zašeptal jsem, usmál se a zas oči zavřel. Vstávat se mi opravdu nechce.
"Umhh..." zamručel jsem ještě v polospánku, když jsem se začal probouzet. Chtěl jsem se protáhnout, abych se zbavil pocitu, že na mně leží mamut, ale nějak mi to nešlo. Zamžoural jsem a dozvěděl se, co mi znemožňuje pohyb. "Iki? Ty jsi se opravdu rozhodl ze mě udělat lívanec?" uchechtl jsem se, ale díky rozespalosti vznikl neidentifikovatelný pazvuk, a dloubl ho do tváře.
Jen jsem na chvilku otevřel oči, ale pak jsem je zas zavřel. "Jsi pohodlný... nechci vstávat." postěžoval jsem si a ještě ho objal. Asi mi za to nebude zrovna moc vděčný.
"Ale takhle ze mě bude za chvíli pyré." postěžoval jsem si pro změnu já a zavrtěl se pod ním, nebo spíše se o to pokusil.
Jen jsem nesouhlasně zamručel, ale nakonec se přetočil z něj a v klidu jsem dál polehával na zádech. "To je tak nefér." utrousil jsem a zavřel oči.
Konečně se ze mě svalil a já se mohl normálně protáhnout. Pak jsem se ale na oplátku převalil zase já na něj a políbil ho na krk. "Je to víc, než fér." rýpnul jsem si do něj.
"Mmmhh... jen počkej, až se rozhodnu ti to všechno vrátit." usmál jsem se, dal mu ruce na boky a lehce stiskl.
"Nechtěj mě rozesmát. Ty se na nic nezmůžeš." rozesmál jsem se. Hrozně mě bavilo ho provokovat a bylo mi jedno, jestli to je doma nebo ve škole.
"Asi jsem se rozhodl." řekl jsem se zákeřným úsměvem. Nemusel jsem se ani snažit a Yuu už byl pode mnou. Seděl jsem na něm obkročmo a ruce jsem mu jedinou svou rukou držel nad hlavou. "Na co se teď zmůžeš ty?" s těmi slovy jsem se sehl k jeho krku a lehce jsem ho kousl.
Je pravda, že jsem ho chtěl k něčemu vyprovokovat, ale netušil jsem, že se mi to povede tak rychle. "Já? spíš ty." provokoval jsem ho dál a lehce se zachvěl, když se dotkl mé kůže. "I Iato to říkal, že se na nic nezmůžeš." vyplázl jsem na něj jazyk.
"Iato měl sám jen jednu holku a jaký byl beránek. Ukážu ti co já zvládnu." Rozhodl jsem se ho potrápit, a tak jsem se mu přisál na krk. Udělal jsem pár pěkných značek, občas jsem si do něj kousl nebo ho jemně políbil, ale spíš jsem mu ukazoval svojí hrubší stránku.
Tohle jsem nečekal, takže jsem lehce zavzdychal, když se mi poprvé přisál ke krku. Pak jsem se ale snažil držet na uzdě, přeci mu nemůžu udělat takovou radost, že pod jeho rukama hned zkrotnu a budu vrnět jako kotě.
Šlo vidět, jak se drží. V duchu jsem se usmál a trochu přitlačil na pilu. Volnou rukou jsem mu zajel pod tričko a prsty zkoumal jeho bříško. Mám na to právo. On už mě zkoumal, dokonce, i když nechtěně, mě viděl celého. Postupně jsem se z krku přesunul k jeho uchu, které jsem olízl a pak začal taky kousat. Užíval jsem si to, a tak jsem do těch pohybů rukou na jeho břiše, i do toho kousání dal vše. Vím, že se držel, ale přeci jen si chci být jistý, že se to líbí i jemu.
ČTEŠ
Keep Calm&Love Senpai
RomanceDěkuji Dezzinou za skvělý dárek k narozeninám v podobě RPGčka. Arigato senpai :3 Jedná se o RPG hru, kde v hlavní roli je Fujiwara Yuu, průserář a věčný provokatér, a Ogita Ikimo, nově příchozí učitel, který se pokusí Yuuovi přijít na kloub. J...