Už jsem tuu. Těšili jste se na mě? Heh, tak naivní nejsem, nebojte, ale přesto budu tak hodná a dopřeju vám pokračování :p
Spokojeně jsem mu vrněl do rtů a polibky s ochotou oplácel, ale pak jsem se přeci jen o kousek odtáhl. "Hmm... nechci tady být jediný téměř nahý." zamumlal jsem na oko dotčeně, ale pak se usmál a vyhrnul mu triko, které jsem mu ale úplně nesundal, takže ho teď měl přes hlavu a nic neviděl, což... bylo docela vtipné, takže jsem nezvládl krátce se nezasmát. Hned na to jsem ho ale na hrudi začal líbat a pokračoval ke krku, přičemž jsem mu triko stáhl už úplně.
"Já za.. to nem- Mmhh..?" zamumlal jsem, když mi dal triko přes hlavu. Už jsem chtěl protestovat, ale to se změnilo na vrnění, když jeho polibky dopadaly na mou hruď. "Ty prevíte malej." usmál jsem se, když už mi triko sundal a pak jsem si vzal do parády jeho krk.
"No já nevím, kdo mi to bránil v práci." vyplázl jsem na něj z provokace jazyk, ale pak už jsem si začal užívat jeho péči.
"Nebránil. Jen jí využil." Usmál jsem se a začal ho kousat a dělat cucflíčky.
"Ummhh..." zamručel jsem spokojeně a nastavil mu lépe krk, aby měl dobrý přístup. Rukama jsem mu bloudil po těle, ale po chvilce jsem jednou zamířil dolů a přes kalhoty ho začal hladit po rozkroku.
Stejně jako on, i já ho hladil po těle a když mě začal hladit přes rozkrok, vzdychl jsem a kousl ho do krku. "Chceš být nahoře... dole... a nebo to chceš zezadu?" zavrněl jsem nadrženě.
Byl jsem čím dál více nadržený, což se projevovalo zvláště na té jedné části těla. "Já... já nevím. Třeba zezadu, hlavně tě už chci." oplatil jsem mu podobným tónem.
Skousl jsem si ret a posadil se i s ním. "Tak na čtyři, miláčku..." šeptl jsem mu do ucha a olízl ho. Moc se těšíím.
Na nic jsem nečekal a okamžitě poslechl. Ale ještě před tím si sundal tepláky, které jsem neměl úplně stažený, ale boxerky jsem si ještě nechal, i když i ony poletí během chvilky dolů.
Chytil jsem si ho za boky, olízl ho podél páteře až ke krku a zároveň se otřel o jeho zadeček. Rrr... kéž bych se do něj mohl nasoukat hned. Ale čím víc si dám záležet, tím to bude pro nás oba lepší. A tak jsem po jeho zádech začal rozsévat polibky, hladil jsem ho po zadku a občas zajel i na jeho chloubu. Prostě jsem dělal vše pro to, aby byl uvolněný.
Spokojeně jsem mručel a jakmile se o mě otřel, ihned jsem se na něj natiskl a nadrženě zavzdychal. Já ho chci, strašně moc ho chci!
Byl tak dokonalý a i pouhým vzdycháním mě dokázal nažhavit. Už jsem mu bez čekání stáhl boxerky, ještě rychle sáhl po lubrikantu a během pár sekund jsem do něj vsouval první prst.
"Mmhh..." zamručel jsem, když už do mě vsunul první prst, což šlo díky lubrikantu, který použil, úplně samo a co nejvíce jsem se na něj natiskl.
Důkladně jsem ho připravoval a za chvilku vsunul i druhý prst. S volnou rukou jsem se zatím jemně věnoval jeho erekci a neochudil jsem ho ani o polibky mířené na jeho zadeček.
Prohnul jsem se vždy v zádech, když se otřel o mé citlivé místečko a tiše zavzdychal. Občas jsem měl i tendenci proti němu přirazit, ale zatím jsem se zvládl ovládat, takže jsem zůstal v klidu.
S úsměvem jsem si vychutnával ten pohled na něj a už přidal i třetí prst. Lehce jsem ho na chvilku potrápil, když jsem se zaměřil jen na TO místečko a při tom jsem mu na zadečku udělal cucflek.
ČTEŠ
Keep Calm&Love Senpai
RomanceDěkuji Dezzinou za skvělý dárek k narozeninám v podobě RPGčka. Arigato senpai :3 Jedná se o RPG hru, kde v hlavní roli je Fujiwara Yuu, průserář a věčný provokatér, a Ogita Ikimo, nově příchozí učitel, který se pokusí Yuuovi přijít na kloub. J...