51. kapitola

1K 101 4
                                    

Uáá, nevíte, co tomu wattu hrabe? pořád mi tady maže mezery x<  už se mi to děje dlouho, ale teď mě to fakt štve :D  No nic, užijte si kapču a zítra bude snad pokračování :D




Už bylo téměř hotovo, když se rozezněl zvonek. "To bude Iato. Jdu otevřít." Ještě, než jsem odešel, dlouze jsem Yuua políbil a pak šel otevřít.


Ten polibek jsem si musel pořádně užít, protože teď budu muset nějak dobu abstinovat. Sledoval jsem odcházejícího Ikiho, ale pak jsem pozornost stočil zase k již téměř hotovému rizotu, kterému jsem neodolal a musel rovnou ochutnat.


Otevřel jsem dveře a Iato si to kolem mě nakráčel dovnitř.
"Kááámo... nic se tu nezměnilo!" zasmál se a já musel s ním.
"Yuu byl hodný a uvolnil ti postel." oznámil jsem mu, ale pak jsem s ním šel do kuchyně.
"Za chvilku bude veče-ře?"ukončil jsem zmateně a pobaveně, když jsem koukl na Yuua, který měl rýži na koutku.
"Přistižen při činu." uchechtl se Iato.


Hm, dobrota, jako vždycky, liboval jsem si. Nepovedlo se mi ovšem zničit všechny důkazy mého lupu, takže jsem byl odhalen. "Já jsem hlavní ochutnávač, já můžu." hájil jsem se a olízl jsem si poslední zrnka rýže. "Už to je hotový, chcete rovnou nandat?" zeptal jsem se, když jsem začal v poličce vytahovat talíře.


Musel jsem se zasmát.
"Ano prosím, ty ochutnávači." spustil Iato a posadil se.
"Nebolí to, když se takhle natahuješ?" staral jsem se naopak já.


"Neboj, je to v pohodě." ujišťoval jsem ho. Sice jsem cítil, že to možná trochu přetahuju, ale nebolelo mě to a nemyslel jsem si, že by to bylo nějak závažné. Iatovi, jakožto hostovi jsem nandal jako prvnímu a podal talíř Ikimu, aby mu ho dal na stůl. Pak jsem nandal i jemu a nakonec sobě.


"Díky Yuu." řekl jsem vděčně, když už si k nám přisedl. Iato taky poděkoval, a pak už jsme se všichni pustili do jídla a když už se dojedlo, sebral jsem všechno nádobí a umyl ho. "Yuu, zatím můžeš odvést Iata do pokoje, aby se tam nějak zahrabal." řekl jsem s úsměvem a ještě začal nádobí utírat a uklízet.


"Jasně." přikývl jsem a dovedl Iata do svého pokoje, kde jsem mu ještě převlékl povlečení.
"A ty budeš spát kde? s Ikimem?" zeptal se Iato, když jsem už navlékal prostěradlo na poslední roh matrace, a já přikývl.
"A nebude ti to vadit? nechci tě odsud vytlačovat." zeptal se s povytaženým obočím.
"Ne, v pohodě. Myslím, že to jednou zvládnu." Nedalo mi to a prostě jsem se musel ušklíbnout. Ach Iato, kdyby jsi jen věděl.
"No dobře, ale kdyby něco, stačí říct." řekl pobaveně a mrkl na mě.


Už jsem měl hotovo, a tak jsem ještě pouklidil pár věcí kolem a pak se vydal za těmi provokatéry do pokoje. "Spokojení??"uchechtl jsem se. A pak se Iato nahnul k Yuuovi a cosi mu pošeptal. Mám pocit, že jsem zachytil něco ve smyslu 'pozor na toho úchyla', no a tak jsem se zamračil. "Iato, jen, aby tenhle ÚCHYL neskočil po tobě." zavyhrožoval jsem a na to se on zasmál a dal ruce nad hlavu, jakoby se vzdával.


Zasmál jsem se, když mě Iato zašeptáním proti Ikimu varoval, ale naneštěstí pro něj to Iki slyšel. "Tak to si vyřiďte mezi sebou, to jde mimo mě." uchechtl jsem se, vzal si spací triko a proklouzl kolem Ikiho. "Jdu se vykoupat." houkl jsem na ně ještě z chodby.

Keep Calm&Love SenpaiKde žijí příběhy. Začni objevovat