91. kapitola

797 72 9
                                    

Omlouvám se, že přidávám až teď, ale předevčírem jsem zapomněla a včera... popravdě se mi absolutně nechtělo a radši jsem se s popcornem šla dívat na film :'D  Takže pokračování tu máte až dnes aa... nevím, kdy bude další, protože bych ráda konečně dopsala kapču jedné povídky. Tak si tuto kapču náležitě užijte :D






Film už pomalu končil a já se protáhl. Chvilku na to jsem si všiml, že Iato to zařízl. "Yuu, dones prosím tě deku." usmál jsem se a ukázal na našeho spáče.


Taky jsem se usmál, když Iki ukázal na spícího Iata. "Jasně." šeptl jsem a došel jsem pro deku, kterou jsem Iata přikryl. "No a co teď my?" řekl jsem lehce svůdně, když jsem si stoupl k Ikimu a přejel mu prsty po paži.


Chytil jsem si ho za boky, natiskl na své tělo a při tom si lehce skousl ret. "Víš, něco bych si dal." řekl jsem taky svůdně a zahleděl se do jeho očí.


"No a co by to mělo být?" usmíval jsem se a začal se pomalu přibližovat k jeho rtům, ale stále s ním udržoval oční kontakt.


Taky jsem se začal přibližovat k jeho rtům. "Přece ty." zavrněl jsem těsně před tím, než jsme se políbili.


Spokojeně jsem se uculil, ale to už jsem ho měl přisátého na rtech. Polibky jsem s radostí opětoval, ještě o trošičku víc jsem se na něj natiskl a užíval si ten báječný pocit.


Polibky začaly být vášnivé a já své ruce přesunul z jeho boků na zadek, který jsem lehce stiskl. Občas jsem ho při líbání taky lehce kousl do rtu a zatahal za něj.


Ani já nebyl s menší dravostí pozadu a jeho ret občas drobounce potrápil. Zadek jsem mírně vypnul proti jeho rukám a pohladil ho po tváři a pokračoval až na jeho krk, který jsem mu lehce masíroval.


Spokojeně jsem zamručel a trochu víc stiskl jeho zadek. Cítil jsem, jak se mi v těle pomalu ale jistě hromadí sladké napětí. Napětí z představ, co bych s ním mohl všechno dělat. Ale můžu to udělat když je tady Iato? Nepřemýšlím nad tím až moc? Začal jsem být trochu nesvůj, protože jsem si chtěl Yuua prostě vzít, ale měl jsem obavy kvůli Iatovi. Zčervenal jsem a trošku jsem se od něj odtáhl. Hrudník se mi zvedal rychleji, než by normálně měl ale musel jsem se se svým problémem momentální nerozhodnosti poprat.


Nemohl jsem si té jeho reakce nevšimnout. Myslím, že přesně vím, co se mu právě honí hlavou, protože mám ten samý problém. "Můžeme pokračovat v ložnici." zašeptal jsem mu do ucha, které jsem následně olízl. Kdyby jsme se opravdu rozhodli pokračovat tady a Iato by se probudil, tak bych se asi hanbou propadl do země.


On mi snad čte myšlenky. Usmál jsem se na něj a odtáhl ho od sebe. "Tak buď rychlý... jinak po tobě skočím tady." zavrněl jsem a olízl si ret. Opravdu jsem se musel začít držet.


Tiše jsem se uchechtl a zamířil do ložnice. Šel jsem kousek před Ikim a prostě jsem si nemohl odpustit zakroutit provokativně zadkem. Ještě jsem k němu pootočil hlavu, abych si byl jistý, že to viděl, a když jsem si všiml jeho výrazu, musel jsem se ještě ušklíbnout.

Keep Calm&Love SenpaiKde žijí příběhy. Začni objevovat