98. kapitola

703 79 10
                                    

Je tu pokračování, tak si ho užijte! ^^











Ráno nám zazvonil budík, který jsem vypnul, aby Yuu mohl spát dál a já se vydal do koupelny udělal raní hygienu, v kuchyni udělal snídani i svačinu a nechal Iatovi na stole papírek, že už jsme ve škole, kdyby se probudil později. Dal jsem i jídlo kočičákům a pohladil si koťata před tím, než jsem došel pro Yuua, které ho jsem začal budit jemnými polibky.

Můj bezesný spánek začaly prolamovat polibky a já spokojeně zamručel. "Dobré... mhh... ráno." popřál jsem mezi polibky, které jsem začal ochotně oplácet.

"Dobré..." popřál jsem mu taky a ještě chvilku se s ním líbal, než jsem se pomalu s úsměvem odtáhl a pohladil ho po tváři. "Už je čas vstávat." broukl jsem a ještě mu dal pusu na čelo.

"Umhh... to jsem ale slyšet nechtěl." uchechtl jsem se a pootevřel oči. Ah, kéž by šel zastavit nebo vrátit čas a já teď pořád mohl ležet s Ikim v posteli.

"Já vím, ale jiná možnost není." pousmál jsem se a jelikož jsem byl stále ve spacím, převlékl jsem se. "Jdu si připravit věci do školy, ty máš svačinu i se snídaní na stole." mrkl jsem na něj a odešel.

Po očku jsem sledoval, jak se převléká a na tváři se mi roztáhl úsměv. Joo, po tomhle se bude hned líp vylézat z postele, i když při pomyšlení, že hned první den v týdnu budu muset vidět Aoma, se mi vůbec nelíbil. "Fajn." broukl jsem a pomalu se začal sápat z postele. V kuchyni jsem do sebe naházel snídani a rovnou si vzal svačinu a ještě učebnici angličtiny, kterou jsem tu včera nechal a obojí si odnesl do batohu, kam jsem si naházel i zbylé potřebné učivo na dnešní den. Pak už jsem jen rychle prolétl koupelnou, převlékl se a byl připraven k odchodu.

Vzal jsem si vše co jsem potřeboval a už byl připraven vyrazit. Yuuovi jsem dal před odchodem ještě polibek. Cestou jsme si povídali a ve škole se na tu chvilku rozloučili. V kabinetě jsem si připravil věci na hodinu a pak šel učit.

Se zvoněním jsem došel do třídy a zamířil ke své lavici, kde pro mé překvapení už seděla Megumi. Tedy, ono by to zas tak velké překvapení nebylo, kdyby sebou ovšem neměla i své věci.
"Ahoj. Co tu děláš? neměla by jsi sedět už u sebe." otočil jsem se směrem k její lavici, kde ale seděli dva pro mě neznámí kluci.
"Ahoj. Jo, ale jsou tu noví a chtěli sedět spolu, tak jsem byla tak hodná a sedla si k tobě... na-tr-va-lo." vyhláskovala provokativně, ale zároveň sladce se usmála.
"No moment, to ne! Mně stačil ten jeden den s tebou sedět! Ty mě chceš zabít, že jo?!" spustil jsem na ni, protože představa, že ani o hodinách si neodpočinu od jejího rýpání, byla opravdu děsivá.
"Smůůůůla." vyplázla na mě jazyk a poklepala na židli vedle sebe. "Tak si pojď sednout, už je tady učitel." kývla ještě směrem ke dveřím a já se sklopenou hlavou se posadil vedle ní. "No a počkat, jak noví? Iki nic neříkal, že by měl někdo přijít a kdyby to věděl, tak by mi to určitě řekl." šeptl jsem k Megumi, která jen pokrčila rameny. "Hm, tak asi i pro Ikiho to bude menší překvapení." uchechtl jsem se tiše, ale to už mě okřikl učitel, a tak jsem raději byl zticha.

Těsně po zvonění jsem vešel do třídy druháků a do hlavy mě trefila vlaštovka. Trochu překvapeně jsem se rozhlédl po třídě, která vypadala jako skládka. "Tak pro začátek to tady uklidíte a za trest si napíšeme test." oznámil jsem jim nekompromisně a počkal, dokud všechno neuklidí. Pak přišla řada na test. "Doufám že se nic takového už opakovat nebude." broukl jsem a začal diktovat otázky. To jim ten den hezky začal.

Uteklo několik dalších hodin a nastala polední pauza, po které jsme měli Ikiho a pak angličtinu. Původně jsem tedy byl rád, že ajinu máme tak pozdě, ale teď bych byl radši, kdyby jsem jí měl už za sebou. Po obědě jsem už mířil do Ikiho kabinetu a byl jsem opravdu zvědavý, jestli vážně o těch nových žácích nic nevěděl.

O velké přestávce jsem si v klidu došel do kabinetu a tam si začal v konvici vařit vodu na kafe. Dlouho jsem ho neměl a tak jsem se moc těšil a ještě větší radost jsem měl, když přišel Yuu. "No ahoj." broukl jsem se sladkým úsměvem a chvilinku na to si zalil kafe vodou. S hrnkem jsem se posadil do své židle a kávu položil na stůl. "Něco nového?" vyzvídal jsem.

"Ahoj." usmál jsem se, když jsem za sebou zavřel dveře. "Nového? no a víš, že něco možná jo? Víš něco o těch nových klucích v naší třídě?" posadil jsem se na kraj stolu a lehce naklonil hlavu na stranu.

Nedůvěřivě jsem po něm hodil očko. "Noví kluci? Ne. A jestli to je vtip, nelíbí se mi." Nadzvedl jsem obočí a založil ruce na hrudi.

"Proč bych měl vtipkovat?" povytáhl jsem obočí i já. "Navíc teď Megumi sedí vedle mě. No umíš si představit, jaký to bude peklo?" uchechtl jsem se, ale pak jsem zvážněl. "Vážně ti o nich ředitelka neřekla?"

"No to je snad ještě lepší." řekl jsem ironicky a upil kávy. "Ne, nic nevím." řekl jsem zamyšleně, ale pak jsem se na něj usmál a poklepal si na klín, aby si sedl, když už přišel za mnou.

"No, tak jsem ti to řekl já." uchechtl jsem se, ale pak jsem se usmál a posadil se na jeho klín, jak chtěl a políbil ho.

"Tak aspoň, že na tebe je spolehnutí." usmál jsem se, pusu mu oplatil a zamilovaně se mu zadíval do očí. "Miluju tě." zavrněl jsem, dal mu ruku na tvář a jemně ale dlouze ho políbil.

"To víš, já nezklamu." uchechtl jsem se. "Taky tě miluju." usmál jsem se na něj, když mě políbil a oplatil mu ho.

Spokojeně jsem zamručel. "Copak zatím budeme dělat, než začne hodina?" prohrábl jsem mu vlasy oběma rukama a na krku mu je nechal.

Skousl jsem si spodní ret a usmál se. "Máš snad nějaký návrh?" pravil jsem svůdně a začal mu slíbávat krk.

"Ne, to nem-Yuuu..." zavrněl jsem, aniž bych pořádně ukončil větu a zaklonil hlavu, aby měl lepší přístup. "Jen.. žádné cucáky.." varoval jsem ho. Bylo by divné, kdybych je z ničeho nic měl.

V duchu jsem se musel ušklíbnout, když nakonec nedokázal protestovat. "Jasný, žádný cucáky." šept jsem mu do ucha, které jsem zezdola nahoru olízl.

Přivřel jsem spokojeně oči, ale pak se naštěstí aspoň trochu ozval mozek. "Yuu.. měl... bys aspoň zamknout." zašeptal jsem mu tiše do ucha, které jsem mu taky olízl. Kdyby někdo přišel, byla by velmi malá šance, že by nic neviděl a navíc během sekundy nejsem schopný nahodit svou běžnou tvář, takže by na mě bylo vidět, že tu probíhalo něco, co by nemělo.

Sice se mi nechtělo se odtáhnout, byť jen na malý okamžik, ale měl pravdu. Nemůžeme riskovat, že by sem někdo přišel, a tak jsem ho ještě na ucho políbil, ale pak se zvedl a zamknul. "No a teď můžeme pokračovat." řekl jsem svůdně a došel zpět k němu.

"A jak by mělo pokračování vypadat?" zeptal jsem se taky svůdně a chytil si ho za boky, po kterých jsem párkrát lehce přejel.

"Umm... co třeba takhle?" Sundal jsem mu triko, pod kterým ukrýval své vypracované tělo. Kolenem jsem mu zajel do rozkroku, jednou rukou ho objal kolem krku, zatímco druhou jsem ho hladil po hrudi a začal jsem ho líbat, během čeho jsem ho začal kolenem v rozkroku lehce dráždit.

Byl jsem tím mírně překvapený, ale do polibků jsem se zapojil a začal do nich i lehce vzdychat z toho, jak mě dráždil v rozkroku. To jsem mu oplatil stejným způsobem a rukama zajel pod jeho tričko.

"Mmhhh..." zamručel jsem spokojeně do polibku, když mi vklouzl pod tričko a rukama začal putovat po těle. Chvilku jsem si to užíval, ale pak jsem se polibky přesměroval zpět na jeho krk, který jsem občas obdařil nějakým tím lehkým kousancem.

Tiše jsem zavzdychal a jednou rukou zajel do jeho kalhot a začal ho vzrušovat.

I já jsem už tiše zavzdychal, když se dostal do mých kalhot. Zavřel jsem oči a pokračoval ve slíbávání jeho krku, po kterém jsem se pomalu dostával k jeho klíčním kostem.

Ještě chvíli jsem ho nechal věnovat se mému tělu, ale pak jsem ho od sebe odtáhl, slezl jsem ze židle, jeho natiskl na stůl, já si klekl před něj a olízl si ret. 

Keep Calm&Love SenpaiKde žijí příběhy. Začni objevovat