92. kapitola

926 71 8
                                    

Tak jste se konečně dočkali a máte tady pokračování, na které jste čekali... doufám :D Nebudu to dále protahovat a jen popřeju: Příjemné počteníčko :3








Netrvalo dlouho, prsty jsem z něj vytáhl a přiložil svou chloubu, kterou jsem ještě před tím párkrát ručně promasíroval tahem nahoru a dolů. "Můžu?" broukl jsem, i když jsem si vlastně byl jistý, že ano.


Vyndal ze mě prsty a hned na to jsem u svého otvoru ucítil jeho penis. "Jo." svolil jsem okamžitě a bez váhání.


Nečekal jsem a opatrně do něj začal vsouvat celou svou délku. Když se tak stalo, opět jsem mu dal čas na to, aby si zvykl a až pak začal jemně přirážet.


Začal postupně zvětšovat tlak na můj vchod, až se začal ponořovat do mého nitra. Zaklonil jsem hlavu a prohnul se lehce v zádech. Když se ve mně po chvíli poprvé pohnul, skousl jsem si ret a se spokojeným zamručením vydechl vzduch.


Pomalu jsem začal trochu zrychlovat, lehce do toho vzdychat a spokojeně mručet. Sklonil jsem se ke svému miláčkovi a začal ho vášnivě líbat, aby nám neunikalo víc stenů, než je nutné.


Jak zrychloval i mé steny začínaly přidávat na intenzitě, ale díky polibkům, které mi věnoval a já je ochotně oplácel, jsme se oba dokázali ztišit na minimum, ale přitom si mohli to celé plně užívat.


Jednou rukou jsem ho držel za bok, ale tou druhou jsem se začal věnovat jeho penisu, který jsem rychlostí rozhodně nešetřil. Taky jsem začal přirážet tvrději, ale furt jsem dával pozor, zda to není moc.


Jakmile mi začal honit a i ještě více přirážet, rozesténal jsem se mu do rtů ještě víc a věděl jsem, že tímto tempem vrcholu dosáhnu hodně rychle.


Stejně jako on jsem mu vzdychal do rtů a stále pomalu zrychloval pohlcen touhou po slastném vyvrcholení. Dnes to asi nebude dlouhé, ale aspoň já si myslím, že to je velmi intenzivní. A na dlouhé řádění bych si s Iatem v domě nelízl.


Čím více přirážel, tím více se mi snad mysl zatemňovala. Bylo to skvělý a čím lepší to bylo, tím blíž byl toho konec, na kterém čekalo to očekávané uvolnění, kterého se mi už během pár okamžiků dostalo a během kterého jsem se musel od Ikiho rtů odtáhnout. Nebylo to lehké a vlastně ani nevím, jak přesně se mi to podařilo, ale i při dosažení vrcholu se mi podařilo být relativně potichu.


Yuu se už udělal a já jen o pár přírazů později. Obdivoval jsem, jak zvládl být potichu na rozdíl ode mě. Sice to moc hlasité nebylo, ale musel jsem se silně kousnout do rtu a k tomu jsem tvář zabořil do jeho hrudi. "Mhhhhhh..." vyšlo ze mě a já ve stejné pozici ještě chvíli popadal dech.


Hned na to jsem v sobě ucítil jeho teplé sperma. Objal jsem ho, tiskl k sobě a společně jsme se vydýchávali. "Bylo... bylo to skvělý." dostal jsem ze sebe udýchaně, ale přitom s úsměvem.

Keep Calm&Love SenpaiKde žijí příběhy. Začni objevovat