Podszedł do mnie i mnie przytulił. W tym dniu wydarzyło się o wiele za dużo.
- Dlaczego nie lubisz jak ktoś ćpa?
- Bo to niszczy życie. Możesz palić, pić ale nie ćpać kurwa no. Przynajmniej ćpaj tak żebym nie wiedziała że to robisz.
- Udawałaś że śpisz, więc mogłem pomyśleć że śpisz i nie słyszysz.
- Wiedziałeś że nie śpię.
- Wiedziałem, ale chciałem się podroczyć.
Spojrzałam na niego i się odwróciłam. Niech sobie debil nie myśli. Objął mnie w pasie i zaczął całować po szyi.
- Luke...
Przez chwilę zatrzymał się w jednym miejscu. Zaczął ssać i gryźć to miejsce .
- Luke do cholery.Oderwał się i obrócił mnie tak że stoję przodem do niego.
- No?
Wyrwałam się i pobiegłam do toalety. Przejrzałam się we lustrze. Kurwa ten debil mi zrobił malinkę. Przyszedł za mną i się zaśmiał.
- I jak ci się podoba moje dzieło?
Spojrzałam na niego.
- Weź spierdalaj.
Poszłam z powrotem do pokoju i się położyłam. Wzięłam telefon, 23.43. Przejrzałam social media, właściwie nic nowego. Ktoś dodał zdjęcie, ktoś się zabił. Takie różne. O Justin dodał zdjęcie! Awww jaki słodki! Omg.
- Co się tak uśmiechasz?
- Patrz! Justin wstawił zdjęcie!!
- Ja pierdole... W ogóle on był u ciebie w pokoju?
- Był.
Wyszczerzyłam się.
- Nie przestraszył się? Bo wiesz... Ty wszędzie masz jego zdjęcia.
- Był zachwycony.
Cały czas siedzę wyszczerzona.
- Okej... - Podszedł do łóżka i na nim usiadł. - w ogóle to ty w końcu jesteś zła, czy nie?
- Byłam.. ale Justin cię uratował.
- Kurwa kocham go za to.
- To ty wolisz chłopaków!? Ja wiedziałam że coś kombinujesz!
- Nie, ten okres źle z tobą robi.
- Dzięki.
- Ech.. Chodź.
Przeturlał się po łóżku i mnie na nim położył.
- Jesteś niemożliwy naprawdę no. Najpierw chcesz się naćpać, później tu przychodzisz robisz mi malinkę. Później jeszcze mówisz że jesteś pedałem no i na koniec jeszcze mam na tobie leżeć. Serio jesteś jakiś pojebany psychicznie.
- I tak mnie kochasz.
Szybko mnie pocałował w usta i się uśmiechnął.
- Niestety.
Wstałam i poszłam po piżamę. Nie będę spać w ubraniach.
- Co robisz?
- Idę się przebrać.
- Możesz tutaj.
- Haha pierdol się.
- Ale wiesz... Ty widziałaś mnie nago, to ja też mogę.
CZYTASZ
Przyjaciel mojego brata || ZAKOŃCZONE
FanfictionCzerwiec 2017 💗 #1 w dla nastolatków (12.09.2017) 1M wyświetleń 23.02.2018 ❤ ~w trakcie poprawek~