Capitolul 3-Asa a murit matusa!

8.9K 405 26
                                    

V-am lasat in suspans cu ultimul capitol. Lectură plăcută !

Eu(aveam 10 ani) şi matuşa eram la magazin când, deodată, intră un tip înarmat cu un cutit. Lili mă aruncă in spatele unui raft. Incerc sa ma ridic când o vad cum e impuşcată. Atunci, mă ascund cat de bine pot in spatele raftului. In magazin, se auzeau țipetele oamenilor şi ceva ciudat...erau voci politisti. M-am mai uitat o data la cadavrul matuşi. Lângă el erau doi politisti . Unul a țipăt la celălalt :
- Incompetentule! Trebuia să tragi in hoț , nu in femeia asta !
- Lasă că dăm vina pe ăla!se apară celalalt, făcând referire la " hot".
Îmi venea să ii ucid! După ce că mi-au omorât matuşa mai au şi tupeul să dea vina pe altul. Atunci, mi-am dat seama: oamenii care au putere rănesc. Mai întâi m-au despărțit de familia mea, apoi, m-au chinuit în spitalul de nebuni, iar atunci...atunci mi-au luat-o şi pe matusa Lili de lângă mine. Mi- am jurat 2 lucruri:
Unu: că o să -l gasesc pe fratele meu drag, Max ( asta e numele lui)! ( de fapt, mai îmi jurasem asta o dată când am intrat prima dată în spitalul acela ) ! Şi doi :O să mă razbun pe toți cei care mă vor răni !
Bun...După acel incident viața mea a devenit mai grea... Unchiul venea ( si încă mai vine) băut si, când ma prinde acasă, ma bate ( el crede că eu am fost vinovată de moartea matusii. De ce crede asta?nu ştiu), iar verişorul meu ( de când am locuit aici a zis sa-i spun frate, deci fratele meu), Alex a început să fie mai trist şi, când s-a facut destul de mare a început sa bea (ca lumea), să meargă în club (in toate nopțile), să stea numai cu tarfe  şi chesti din astea. A inceput si sa ma bată! De aceea mi-am facut cheia mea şi nu stau acasă cat de mult pot ( nici noaptea nu prea merg acasă ). Dar la şcoală am 10 pe linie ( chiar dacă nimeni nu ştiu asta). Cam asta sunt eu şi viața mea ( ma rog, mai am destule detalii sa va spun despre viața mea, dar... la momentul potrivit.)
Alex povesteşte:
Bine, bine ! Este adevărat că o bat pe Sofi, dar am un motiv foarte bun.

Pam,pam,paaam! Nu stați stresați , voi posta următorul capitol zilele astea ( cel mai probabil diseară ). Între timp mă poate ajuta cineva cu o copertă super! Am mai multe ideei ( preferată mea este una de la cineva , nu ii spun numele), dar mai aştept si alte coperți . După ce le voi primi mă ajutați să aleg? Sper că va placut capitolul ! Scuze de  gramatică! Vă pup! Lăsați cat de multe comentari vreți!!!!

No. ...Am "corectat " acest capitol... sper ca n-am uitat vreo virgula. .. sau ceva... anunțați oricum. ... ^^

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum