Sofi P.O.V.:
Toți am înlemnit. Andy ma ia ,prin surprindere, in stil mireasa.
-Te iubesc!spune Andy si isi lipeste buzele de ale mele.
Eu sunt prea surprindă ca sa răspund. După ce isi deslupeste buzele de ale mele, eu spun (tip).
-Sa nu ma mai speri asa niciodată, candy!
Si ma dau jos. Merg spre usa, dar toți au devenit statui de cimitir.
-Trebuie sa imi fac bagajele!ii anunț si plec in camera.
Ajung in camera si imi pun intr-un minut, un ghiozdan cu tot ce îmi trebuie si ma schimb intr-o pereche de pantaloni scurți si o bustiera. Când deschid usa, il gasesc pe Andy gata sa ciocone.
-Intra!spun in timp ce deschid usa.
După ce închid usa, Andy se asează pe pat timid, iar privind in pământ, după in ochii mei, spune.
-Scuze! Hell, iarta-ma, te rog!spune cu ochii lui verzi superbi.
Zâmbesc si ma îndrept spre el. Când ajung destul de aproape, dar pe el si il sărut.
-Te-am iertat, si fara sa mi-o ceri!il asigur, când ne oprim ca sa respirăm.
Îmi zâmbește si ne privim ochii. Ma pierd in verdele ala.
-Unde pleci?ma intreaba, trezindu-ma la realitate.
-A, da! Trebuie sa fac pe dadaca cu "flăcăii" lui Sebastian, doua zile. Altfel il va omori pe Alex. Si Alex face parte din mafia lui.il informez rapid.
-Îmi va fi dor de tine, hell!ma anunță.
Îmi dau ochii peste cap.
-Lasă dulcegariile, candy!il amenint de copil mic încercând sa fie intimidat.
Chicoteste la data mea, si eu la fel.
-Trebuie sa plec!il anunț.
-Of!oftează zgomotos si se întinde pe pat. Pa, hell!
Chicotesc când il vad ca era ca mortul si plec după ce ii spun un "pa!".
Când ajung jos, il gasesc pe Max tot la TV.
-Ce planuiesti?il întreb, sperindu-l.
- Poftim?ma intreaba cu un zâmbet pe fata.
Sigur si-a dat seama despre ce e vorba, da vrea sa spun eu.
-Cu Andy! Sa nu îmi spui ca nu ii vei face nimic!ma mir eu.
-De facut, fac! Da nu iti spun, cei vedea singura!ma confirma.
-Ok! Pa!
El se întoarce la desen, iar eu ies pe usa. Iau o masina si plec. In nici o ora ajung la sediul clanului! (Daca am gonit cu 350 km pe ora, ce va astepti?). Parchez masina in fata casei lui Sebastian. Fix acum iesea din casa!
-Tocmai acum plecam!spune când ies din masina. Ma bucur ca ai ajuns!
-In fine! Ce trebuie sa fac?il întreb deoarece nu am mai fost dadaca pana acum.
-Băieții sunt înăuntru. Zeyn e in sufragerie, iar Jimmy în camera sa. Zeyn trebuie sa ia un transport de droguri maine, te rog, sa ii aminteste. Cu restul, sigur, te descurci. Acum trebuie sa plec! Zeyn stie unde ti-e camera.
Si pleaca ca ars, lăsându -ma cu ochii in soare. După o secunda, imi revin si intru in casa. Pe cine credeti ca gasesc pe canapea? Pe perversul nenorocit!
-Ce faci tu aici?il întreb mirată.
El se sperie când ma aude. Ma priveste atent.
-Aici locuiesc! Da tu ce cauti aici, pisi?ma intreaba nedumerit cu un zâmbet pe fata.
-Esti fiul lui Sebastian?il întreb repede.
-Da! Stai! Tu esti cea care trebuie sa stea cu noi?
-Exact!
Pe scări se aud niste pasi. Un pusti de vreo 8 ani isi face aparitia. Când ma vede face ochii mari! Fluieră si spune.
-Da unde le gaseste tata? Hei, curvo! Hai, sus, sa te fut nițel!spune spre mine si imi face semn spre scări.
Pe pervers il apuca râsul.
-Tu cu cine vorbesti?il întreb pe pusti relaxată (poate vorbeste cu altcineva! Poate!)
-Cu tine!si gesticulează spre mine insistent. Nu-i problema daca esti virgină, oricum, eu conduc!ma anunță.
Ma uit la perversul nenorocit cu o fata gen "WTF!".
-Ce debiteaza acolo?il întreb chiar confuză.
-Fratiuare, nu ai sanse!spune după ce se opreste din ras. Daca eu nu am convins-o! Da tu?! Ea e bona ta, Sofi Dark! Si cu ea nu ti-o poți trage!il anunță.
-Deci ea e cea care te-a batut in halul asta!spune victorios Jimmy (a stat prea mult langa fratiso).
Cihicotesc incet, si ma uit la fata lui Zeyn.
-La ce bine arată, încă e virgină?se mira micuțul pervers nenorocit.
-Dap....răspunde Zeyn, dar il întrerup.
-Nup!răspuns eu categoric.
Zeyn se uita la mine de parca as fi cazut din cer.
-Hopa!se mira. Cine e norocosul?ma intreaba dând jucăus din gene.
Il privesc amuzată.
-Andy!ii raspund plina de mândrie.
-Glumesti, nu?ma intreaba surprins.
-Nup! În fine! Tu esti Jimmy?il întreb pe băiatul de opt ani.
-Da! Iar tu esti Sofi, nu?ma intreaba inocent, exact ca un copil normal.
Zeyn, trebuie sa spun, ca a rămas surprins. Si ca sta acolo ca statuia, parca analizând ceva. Eu dau aprobării din cap.
-Arati super bine! Când vrei sa ne-o tragem, anunta-ma, baby!spune analizandu-ma, si muscandu-si buza.
-Câți ani ai?il întreb sec.
-8! Da te asigur ca fac aproape la fel de bine ca Zeyn!si face semnul "Ok" din mana dreapta.
-Uite prima regula!il anunț pe pitic. Incerci sa lasi chestile de genul sa iasă doar din gura lui Zeyn. Si Zeyn, încearcă sa te abti! Inteles?
-Ok!spune Jimmy putin frustrat.
-Cum te-a convins in câteva zile?intreaba (pot sa spun, foarte frustrat) Zeyn.
-De fapt...Eu l-am cam provocat. De doua ori...recunos eu, si cred ca m-am facut un pic rosie.
-Si eu ce am?se indicăm Zeyn.
Dau din cap amuzată.
-Unde e camera mea?ii întreb.
-Te conduc eu!spune Zeyn.
Îmi face semn sa il urmez. Jimmy vine după mine. Urcam la etaj.
-Aici e camera mea!ma informeaza Jimmy. Iar aici a lui Zeyn.
-Iar aici a ta!spune Zeyn, oprindu-se in fata unei usi.
Îmi deschide usa si imi face loc sa intru. E o camera de oaspeți obisnuita, nimic special. Privesc atenta.
-Ok?ma intreaba Zeyn.
-Ok!raspund relaxată.
Nu o fi asta camera mea, dar e ca o camera de hotel. Drăguț, ce sa zic?
-Vino jos, când esti gata!spune Zeyn.
-Ok!spun, intorcandu-ma cu fata la el.
-Sofi, sa sti ca propunerea e încă valabilă!ma anunță piticul pervers.
Se întoarce pe călcâie si pleaca.
-Au trecut vreo 3 zile si tu...
Începe sa spună Zeyn, dar il întrerup.
-Of! Da ce va mirați asa toți? Am 16 ani! Plus ca Andy ma exita!ma apar eu.
-A fost ziua ta? La mulți ani! Si eu nu?
-Da, a fost! Mersi! Si...da, dar nu cât Andy.
Da jucăus din sprîncene.
-Sa sti ca si oferta mea e încă valabilă! Ce zici?
Ma uit nitel gandutoare la el si spun cu un zâmbet pe buze.
-Ma mai gândesc!Stiu ca vreti sa ma torturați, dar am cea mai buna scuza! Am scris jumatate de capitol in ziua in care am pirat capitolul de dinainte, dar mi sa spart contul! Si a durat ceva pana sa mi-l recuperez! Si scuze de greselile gramaticale! Apropo! Ma gândesc sa incep sa editez cartea, ce spuneti? Capitolul il dedic : DarkQueen69 (am scris corect). Eu prefer sa iti zic Cristina(e mai usor de retinut)! Apropo! La multe nume tie si celor care le cheamă Măria sau derivate ale numelui! Mi se pare gresit sa spun "la mulți ani" deoarece nu este ziua voastră de nastere! Scuze ca sunt dură, dar nu îmi plac persoanele care se dau mari ca azi e ziua lor, când re fapt este ziua numelui lor. Faza cu chestile astea este ca eu sunt născută de Sfânt. Sunt născută de Sf. Andrei, pe 30 noiembrie. Si stiri ce prost si nervoasă ma simt când dirigintă scoate la tablă toți cu numele asta si toata clasa ne canta "la mulți ani"? Pentru ca ei au si zi de nastere si le canta de doua ori pe an. Dar mie o singura data! As vrea sa imi cânte doar mie "la mulți ani"! Ca doar e ziua mea de naster! În fine! Nu trebuie sa va umplu mintisoarele cu problemele mele. Da, va rog, sa face-ti diferenta când e ziua de nume sau de nastere a cuiva. Ca ala cu ziua de nastere se va simti extrem de prost, daca ii amestecați cu ala care are ziua de nume, si o spun din experienta! Hai, ca nu va mai incarc capul cu problemele mele, chiar daca vreau sa ma descarc si cu ce sa intamplat zilele astea, dar in fine! Legat de carte...vad ca va place! Asa ca voi face si volumul doi! Cam stiu unde sa se termine asta si cum va începe cealalta. Sau vreti sa fac cartea lunga? Adică eu sa o împart in doua sau sa o fac pasta de foarte multe capitole? Sincer, eu fac cum vreti voi! A, da! Ideea cu fratiorul pervers a facut-o in colaborare cu Gabi! De ce va spun asta? Pentru ca vreau sa va atrag atentia ca îmi puteti sa idei! Puteti sa imi trimite-ti un mesaj in care spuneti " As vrea sa se întâmple....". Nu ma deranjează ca va dati cu parerea si chiar s-ar putea sa imi placa ideea. Si legat de descriere! O voi pune când am timp! Nu am timp! In fine! Doamne, cate probleme! Am scris aproape 400 de cuvinte cU problemele mele. Apropo! Vreti sa fac cartea asta audio? Si lasa-ti un comentariu cu raspunsurile! Si desigur cu parerea voastră! Nu va mai țin! Promit ca voi posta mai des! La mine e 02:24! Noapte bună! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...