Sofi P.O.V.:
Am decolat in liniste, iar după le-am zis băieților ca merg pana la baie. Merg in baie si ma uit prin dulapul de haine. Ati auzit bine! Nu am nevoie la baie, doar vreau sa ma schimb in alte haine. Imi aleg o rochiță scurtă.(e in poza de la medie asa ca...Nu o mai descriu!). Si îmi aranjez un pic parul. După câteva minute, ies din baie. Ii gasesc pe Zeyn uitandu-se la Jimmy care se minuna de jacuzzi. Da! Ati citit bine! Jacuzzi.
-Daca vrei, poți sa te bagi!ii propun lui Jimmy.
Amândoi băieții întorc capetele spre mine.
-Mersi!spune bucuros Jimmy.
Isi da tricoul jos, si se baga.
-Arăți foarte bine!ma complementează Zeyn.
-Mersi!spun si ma asez langa el.
-Da, Sofi, ce a zis ala?intreaba Jimmy din jacuzzi.
-E arabă, Jimmy!il informez amuzată.
-Stii arabă?ma intreaba Zeyn.
-Da. Si rusă, engleza si altele, dar nu le prea folosesc.ii raspund.
-M-ai luat!spune făcând botic Zeyn.
Zâmbesc victorioasă. Jimmy deja nu mai e atent la nimic. Doar se bucura de jacuzzi.
-Si ai un sediu in Paris?intreaba Zeyn curios.
-Intr-un fel. Mafia mea are mai multe sedi. Cel principal este in Irak, dar aveam unul secundar in aproape toate țările din Europa. Sa nunumai zic de cele din Asia, America, Africa si unul in Australia.
-Wow!se mira Zeyn. Cum e in Irak?
-Ăăă...Nu prea stiu! Eu merg acolo, doar la sediu. In afara de curtea imensa de executi...Nu prea ies!raspun cam rusinata.
-Serios?spune amuzat.
-Da!spun la fel de amuzată.
-Cine te-a invatat atâtea?intreaba vizibil curios.
-Adică?il întreb confuză.
-Cine te-a dus in Irak? Cum de asti asa...?intreaba chiar foarte curios.
-Aaa...pai Derek ma dus in Irak. Si tot el ma invatat sa fiu asa!. Dar el zicea ca e si firea mea.raspund sincer si usor amuzată.
-Cine e Derek?intreaba confuz. Un iubit?intreaba un pic gelos( de ce?)
-A, da! Nu il sti! Derek a murit acum câteva luni. In JocurileX. A cam murit, ca sa nu mor eu. Era un fel de frate mai mare!recunosc eu chiar putin încordată.
-Aaa...scuze!spune intristandu-se la fata.
-Nu-i nimic!il asigur eu. De fapt, mersi! Mi-ai adus aminte de niste momente cu el, destul de drăguțe.spun privind spre cer încântată.
El se luminează (la figurat vorbind! Ca doar nu se pogoara Sfântul peste el!).
-Cum ar fi?intreaba privindu -ma curios.
-Pai...Mi se pare ca era in prima saptamana când eram in Irak. Acolo aveam ora de trezire pentru antrenament. Iar eu avand 10 ani eram mai somnoroasa. Si sa intamplat in a treia zi, parca, sa întârzi doua minute pe ceas! Derek era cam seful acolo. Si mi-a spus ca trebuie sa fiu mereu puctoala. Si deoarece nu am fost, voi fi pedepsită. Țin minte ca ma pus sa stau...in ceva ca unui scriu. Nu te puteai misca, daca nu voiai sa mori. Erau lame foarte ascutite in jur. Nu puteai sa te misto deloc! Derek a spus ca ma va scoate, când îmi voi invata lectia. Dupa o ora am strigat. Mi-a deschis Derek si ma intrebat ce am. I-am spus ca ma plictisesc, dar el mi-a raspuns ca sa stau acolo. Am mai tipat un pic si m-am oprit. Am stat acolo o zi întreagă, 24 de ore! Fara mâncare, apa sau macar sa dorm. Eram asa nervoasă. Ma plictisisem. Cand l-am auzit pe Derek venind. Iar o idee mi-a trecut prin cap. Am simtit cum el vrea sa deschidă, dar am strâns tare de usa, de lame, astfel sa nu poată intra. Mâinile imi erau in sânge, si ma durea al dracului de tare. Dar nu am zis nimic. Derek tot imi striga numele, dar eu taceam. Cand a vazut sangele din josul usi, sa panica rău. Ia zis unuia sa stea la usa, iar restul au plecat sa ia o chestie sa deschidă. După ce mi-am dat seama ca au plecat, am impins in usa, iar aceasta sa deschid. Acolo era un...tip?...Cand ma vazut sa speriat. L-am luat cu toata forta si l--am impins in...acel scriu. L-am impins atat de tare ca lamele,l-au tăiat si a murit...sau o proape a murit. Am inchis...sicriul, după ce i-am luat pumnalele pe care la avea. M-am cățărat pe niste țevi care erau pe tavan si m-am dat intr-o parte. Cand au venit sa deschidă, au vazut o balta de sânge. Sancele ăluia se scursese din sicriu pana la jumatate de metru. Cand deschide cu toata forta sa Derek sicriul, mai avea putin si făcea atac de cord. Am aruncat un pumnal. Nici eu nu stiu cum am facut, dar l-am nimerit pe unul fix in cap. Ma bufnea râsul, când îl vedeam pe Derek asa panicat. Toți au încercat sa isi ia arme, dar am fost rapida si am aruncat toate pumnalele. Nu i-am omorît. Dar le-am facut răni serioase. Derek era extrem de speriat. Toți aia erau speriați. Deoarece cine sa intre in sediul unei mari asa de crude?! Dar nu ma mai pot abtine si ma bufneste râsul, de cad de pe țevi. Si ii zic lui Derek in hohote de ras ca asa ii trebuie daca ma lasa sa ma plictisesc. Dar trebuia sa ii vezi expresia fetei. Era asa speriat!spun amuzată toata povesta. Aia a fost singura data când Derek a fost asa speriat, sau cel putin asa mi-a zis el. Plictisitoare poveste, ai?il întreb la fel de amuzată.
-Nu! Este o poveste clasica de criminali, iubito!spune la fel de amuzat Zeyn.
Râdem de comentariul lui. Nu pot sa cred! Acum realizez! E prima data când am povestit cuiva o întâmplare cu mine si Derek. Si e prima data când vorbesc asa relaxata. E ciudat!Stiu ca e plictisitor! Scuze de greselile gramaticale! Trebuie sa va zic ca mi-a foast rău! Dar m-am apucat sa citesc o carte si ma lovit inspiratia. Stiu ca nu e cine stie ce, dar na. Ma gândeam ca in seara asta sa nu postez, la ce rău imi e, dar am facut un obicei sa scriu zilnic. Vreau sa va anunt de fapt, sa va întreb ceva! Stiti ca incurand va începe scoala. Si nu cred ca voi avea timp sa postez de cat o data, de doua ori pe saptamana. Sunteți de acord? A inceput sa fie somn, deci nu va mai obosesc si cu altceva. Va roooog! Sa imi raspunde-ti la intrebare! La mine e 03:23! Noapte buna! Va iubesc in stil fitos, pe sistem periculos! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...