149 - amintire+întrebare

1K 72 14
                                    

Vedeți ca e o amintire! Ceva ce s-a petrecut în trecut!
Sofi P.O.V.:
Eu și Max am coborât relaxați pana la subsol. Acolo, Daniel Druyl ne aștepta într-o celula nemâncat de trei săptămâni. Am intrat liniștiți în celula lui. Stătea acolo cuminte în lanțuri. Nu a mai băuse apa de o săptămână.
-Ti-e sete?a întrebat cu ironie Max.
Daniel a preferat sa tacă. Eh, pai și tăcerea e un răspuns! Ne hotărâsem sa scăpăm de el și chiar în ziua aceea aveam și chef și timp amândoi. Era ocazia perfecta pentru o activitate frate-sora! Max prefera sa bata pe cineva, dar eu prefer sa îl tai. Așa ca am decis ca ne putem învață unul pe altul metodele preferate de torturat. El m-a învățat cu o săptămână înainte pe alt deținut. Atunci, era rândul meu!
L-am spânzurat de mâini cu lanțul pe Daniel. L-am prins și de picioare și întins nitel. Stătea perfect vertical. În camera nu se afla decât un scaun si un dulap lângă ușa. M-am dus la el și deschis cu cheia. În interior erau pumnale, beciuri, topoare etc.
-O sa le folosim pe toate?a intrebat mirat Max.
-Neah!I-am răspuns amuzata și făcut semn sa se apropie. Alege ceva!
A ales un bici. Mi-am luat și eu unul. Ne-am poziționat în spatele lui Daniel, iar. ...Când nu se aștepta eu am lovit prima! Un țipăt i-a părăsit gatul.
-Când dai, dai! Nu gluma!A constatat Max când a văzut rana facuta de mine pe spatele deținutului.
-Rândul tău!I-am spus zâmbind și dându-ma un pas mai în spate.
Și-a luat mai mult aer în piept și a lovit puternic. Un tioat a acaparat încăperea izolata fonic. După câteva secunde a mai lovit o data. M-am uitat la fata lui Daniel.
-Oh! De ce închizi ochii? Vrei sa pierzi distracția?Am spus prefacandu-ma trista.
Mi-am luat un pumnal, m-am urcat pe scaun și I-am tăiat o plopa. Max a privit ce-am făcut și I-am dat voie sa facă la fel. Mai trebuie sa amintesc de ce muzica minunata îmi încânta urechile cu fiecare țipăt scos de tip? Cu pumnalul am început sa îi desenez abdomenul. Spatele era deja tăiat adânc. Max mi-a urmat exemplul. Dar din lipsa de spațiu, l-am desenat și pe spate.
-A, da!Am spus parcă amintindu-mi ceva.
M-am dus la dulap de unde am luat o calmarea destul de încăpătoare. I-a tăiat vena mâinii drepte și sângele l-am lăsat sa cada în ea. Max intre timp i-a tăiat urechile și nasul.
-Îl putem droga?a intrebat ca un copil mic.
-Mmm... cred ca mă e niște heroină, l-am informat zâmbitoare.
S-a dus numai decât, iar în 30 de secunde îl droga pe Daniel. La început acesta a simțit acea plăcere a drogului. Dar după putin timp au început și efectele negative. A început sa se zvarcoleasca. Sa urle. Sa plângă chiar!
-Vrei sa îi secționat venele?L-am întrebat relaxata pe fratele meu.
A dat din cap afirmativ. I-am tăiat venele din spatele genunchilor după aceea de la mani. Și așa a murit Daniel! Cam plictisitoare moarte acum dacă stau sa mă gândesc. .. Se putea și mai bine!

HEROÍNĂ s. f. Medicament derivat din morfină, cu acțiune analgezică și stupefiantă, mai toxic decât morfina. - Din fr. héroïne.

Hei! Ce mai faceți?

Nu va mai place cartea? apuc de volumul II? Sau ce?
Acum serios! Ce e? De ce nu comentați? Nu trebuie la fiecare capitol, dar totuși la 2-3... Pentru ca... Nu știu! Doar vreau sa știu ca cineva chiar citește și îi place... cer prea mult? Nu? Da? Ca sa știu și eu... La mine e p3:17! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum