La medie Sofi și Bella...aflați în capitol!
Bun, deci am o problema! Inspirația e în vacanta! Deci o sa va dau un fragment...care se va intampla in viitor...:))știu! Nu are logica, dar...mere!:)
Sofi P.O.V.:
-Sofiii!mă striga Max.
Oftez plictisita, dar mă ridic de pe fotoliu. Mă așteaptă la usa si mergem împreună în mijlocul curții. Maestrul ne așteaptă deja ...
-Care a fost leneșul azi?întreabă cu simpatie.
-Sofi!mă părăsite Max.
-Eh....ii dau dreptate călcându -mă pe picior.
-Ah! Sofi, Sofi, Sofi!mă mudtreaza amuzat Maestrul. O sa vezi de ce v-am chemat! Acum, veniți!spune calm...
Nici nu s-a crăpat de ziua...Ah! Câteodată nu ul înțeleg chiar deloc! Ne conduce pana pe acoperiș unde ne așezăm. Stăm în liniște... soarele și ivește din pământ. Este...Frumos! Culori vii...Un răsărit obișnuit de soare! Nu ceva spectaculos.
-Știți ce zi e astăzi?Ne întreabă calm.
-Știți ca tăcerea este un raspuns, spune văzând ca tăcem. Va spun eu! În acesta zi se face un an de când sunteți aici!spune cu drag și ne ia în brațe. Ce ați mai crescut! Sunt mândru de voi!
Stăm un moment așa. ..sincer, și eu țin la Maestru! Când am ajuns aici eu și Max nu aveam habar ce o sa facem...Bani aveam. Loc de locuit aveam. Dar nu cunoșteam pe nimeni. Am venit la templu sa îl vizitam...ca nu aveam ce face! Iar el a venit la noi și am vorbit puțin. .. ii stia pe părinții noștri. S-a oferit sa ne-nvete. Și de atunci e ca un tata... de ziua fiecăruia ne-a oferit câte un caine lup. Al meu se numește Maxy. I-am pus numele special pentru al enerva pe Max... Este alb tot, foarte mare și pufos! Iubesc sa îmi scufund fata în blana sa. Fratele meu are o are Bella. Nu știu de ce i-a ales numele acesta! Ea este mult mai mica. A privit-o când era pui...Eu l-am primit pe Maxy când avea deja un an. Plus ca ziua lui Max este în noiembrie...Deci o are de puțin timp. Dar se înțeleg foarte bine! Ce imi place la ea este ca are ochii albastri.
-Uitați!ne atrage atenția Maestrul. Vedeți cum soarele se înaltă. ..ei bine lui nu-i pasa dacă pierde timp sau nu! De ce? Pentru ca el mai are șanse.... Știu ca sunteți foarte tineri și aveți timp. ..Dar nu și șanse! Vreau sa-mi promiteți ca mereu veți fi așa de veseli și ca în viitor veți face ceva!
-Promitem!spunem în același timp eu și Max.
-Și, acum, vreau sa va anunț ceva! De când ați distrus voi toate dovezile de alianță intre state, Europa încearcă sa le reînnoiască. Marii șefi ai marilor au hotărât! Iar eu v-am propus...
-Ce trebuie sa facem?întreabă Max.
-Sa va-ntoarceti în Europa!
-Ce? Nu!ne revoltam noi.
-Nu permanent! Mai mulți reprezentanți se vor unii...sa spunem ca într-o tabăra. Durează un timp... Va trebui sa va înțelegeți intre voi. Dacă totul merge bine se vor semna din nou toate contractele...
-Și dacă nu vrem?!
-Dacă. .. Ne vom reîntâlni ci ceilalți? Protestez și eu.
-Ștati calmi! Dacă vreți va pot striga pe alte nume... Nu mai arătați ca anul trecut...Poate nu își vor da seama! Voi ați distrus totul....
-Trebuie sa încercam sa reparam!completam noi știind deja vorba ăsta auzită aproape zilnic....
-Când plecam?întreba fratele meu.
-La vara!ne liniștește Maestrul. Dar v-am spus de acum ca sa nu mă înjurați atunci!Chicoteste.
Chicotit și noi... E practic cum ne anunta" va omor in vara asta! Și va anunț de acum ca sa nu fugiți atunci!"...
-A, și Sofi! Acum, esti singura fata din templu! Restul au plecat pentru tot restul anului la un schimb de experiență.
-Yey! Deci toți drăguți pentru mine, nu?întreb chicotind.
-O, ce?!Se bosumfla Max. Și pentru mine nu mai sunt drăguțe?!
-Vrei sa spui ca eu nu sunt draguta?Spun cu o fata întunecată.
Maestrul rade usor la "cearta" noastră, ca de fiecare data...
-Tu ești așa draguta încet nu te mai pune la calcul!il salvează el pe Max. Cred ca ar fi bine sa mergem! Vreți un ceai? Așa înainte de antrenament...
Coboram și mergem în sala de luat ceai. Da! Chiar exista sala asta! Ne așează turceste pe pernele din jurul unei mese joase. Luam ceaiul ca de obicei. Al meu e îndulcit cu trei linguri de miere, iar a lui Max cu doua lingurițe de zahar... Al Maestrului e simplu. Și după aceea mergem la antrenamentul de dimineață de afară! Sunt deja obisnuita cu frigul de aici... Deci pot sta lejer într-o pereche de colanți și un tricou. Avem voie sa venim în cea ce ne e comod... Exact cum a spus Maestrul sunt singura fata. Avem antrenament chiar cu el acum. Elevii se așează ca de obicei în linie. Vine usor, cu pas domol în fata noastră. Face o plecăciune și i se răspunde cu același gest.
-Bun! În acesta dimineață, m-am gândit ca n-am strica o lupta fizica cu opusurile voastre!spune calm. Știu ce gândiți! Cum unul puternic și mare sa se lupte cu unul micuț și agil? Eh, pai ăsta vom afla astăzi! Ca sa va demonstrez o sa lupt cu opusul meu...mmm... Sofi!ma striga.
Merg fără tragere de inima în fata lângă el.
-Sofi este o opusa de a mea! Mai mulți dintre voi sunteți, dar având în vedere ca e singura fata...
-Te-ai gândit sa mă bați astăzi!O spun în gluma.
-Posibil!O spune pe același ton.
Nici nu îmi dau seama dar mă ia de mana si da peste cap. Cad la pământ violent. Strâng din dinti la impact. În doua secunde mă ridic rapid și iau poziția de apărare. Vrea sa îmi dea un picior în lateral. Il prind la timp. Il dau peste cap, dar fiind un maestru al acestui tip de lupta...normal ca aterizează în picioare! După ce reușesc sa mă feresc de mai multe lovituri date una după alta, reușește sa-mi dea un picior în burta. În clipa de neatenție, mă apuca de talie si da peste cap. De acesta mă sprijin cu piciarele de pământ la impact stand într-un pot, el tinandu-ma încă de talie. Il apuc de zona coastele(acesta fiind și o zona unde se gândi la deci isi pierde din echilibru și atenție) și când mă ridic, îl trântesc pe el. Mă pun pe vine, îl pun în șezut și ii sucesc mana la spate. Pe cealaltă o prind în cealaltă mana a mea.
-Of! Gata!opreste el lupta.
Ii dau drumul zâmbind și îi ofer mana ca ajutor sa se ridice.
-Bun! Deci ați văzut! Chiar dacă eu sunt mai experimentat și mai puternic ăsta nu înseamnă ca o opresc din a mă învinge! Toți aveți șanse egale!
Începe sa îi grupeze câte doi.
-Foarte bine te-ai folosit de slăbiciunea mea ca sa invingi!mă felicită.
Ii zâmbesc în semn de răspuns. După aceea îi privim pe restul cum se bat. Se pare ca s-au împărțit în mod egal.Eh, hai ca ăsta e mai lung! Iar acum voi spuneți "Futu-ti unicorn îi ma-tii!":))) a devenit înjurătură mea preferata! Cum de am "descoperit-o"? Pai mă uitam la cărți aici pe wattpad și deschid o carte la întâmplare o răsfoiesc nitel și îmi sare în ochi asta! Bun, deci...Nu prea mai sunt vorbăreț în ultimul timp știu! Și vedeți ca inspirația mea e în vacanta deci când nu am idei din astea ca scriu, ok? Nu va supărați nu? Va place? Sigur? Ce ziceți de capitol? La mine e 01:55! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...