Capitolul 62

1.8K 88 1
                                    

Sofi P.O.V.:
Pana la urma imi aleg o pereche de pantaloni scurți negri, o bustiera alba si niste manusi din piele si in picioare sandale gladiator . Stiu ca nu e cine stie ca, dar chiar nu imi vin idei. Ma machiez si imi fac părul. După, merg pe acoperis. Ce, Doamne iarta-ma, caut pe acoperis? Pai doar nu credeti ca petrecerile astea se țin in preajma orasului! Trebuie sa i-au elicopterul. Restul deja sunt aici. Un elicopter este pe jos, si altul este in aer. Vad ca vine si Jimmy. Nu ma asteptam, ma gândeam ca vine doar Zeyn. In fine. Jimmy, Zeyn, Jade, Emma si Bogdan se urca in elicopterul care este la pământ. Bogdan conduce elicopterul. Ii asteptam sa decoleze. După ce se îndepărtează cativa metri de platformă, elicopterul celalt se apropie sa aterizează. Dar nu se pune la pământ, doar se pune la vreo 10m înălțime de platformă. Din elicopter sunt aruncate patru franghi. La capătul fiecarei franghi se afla un fel de...nod?ca sa pui piciorul. Imi pun piciorul drept pe ala si ma țin cu mâinile. Franghi se trage singura in sus. Se pare ca voi sta in fata! Ma asez si imi pun castile. Stiti voi, castile alea pe care le pui sa nu surzesti, din cauza zgomotului. Elicopterul asta nu are usi, asa ca îmi pun centura si privesc stelele.
După ceva timp ajungem. Vad luminile orbitoare de la un kilometru. Se fac curse de masini, lupte...jocuri X. Muzica este la maximum. Dar cu ce ne apropiem mai mult, cu atat se micșorează volumul. Primul elicopter aterizează. Pasagerii se dau jos, si elicopterul decolează. Elicopterul merge spre platforma de aterizare, dar se pune la 10 m înălțime. I-au franghia si prind bine pe mana drepta. Imi dau castile jos, si sar. Imediat ajung jos. Mulțimea este strânsă intr-un oval foarte mare. Elicopterul pleacă, iar noi ne apropiem de restul. Toți jucătorii sunt curiosi sa vadă. Imediat ce ajungem langa cei din primul elicopter, Tibi vine un întâmpinarea noastra cu pasi rapizi. Eu sunt mai in spate, deoarece vreau sa vad daca isi va da seama cine sunt. Tibi vine împreună cu o tarfa(ce e? Daca asa arata?!) si Angelo. Angelo este mana drepta al lui Tibi. Il urăsc! Mi-am promis ca va muri de mana mea! De ce il urăsc? Deoarece când eram mica se tot lua de mine si nu A lasa sa fac nimic cât eram cu el.
-Ma bucur ca ati ajuns!spune Tibi.
Se îmbrătisează cu Andrei, Lucas si Emma. Când vrea sa o ia in brate pe Jade, se opreste.
-Iubit nou?intreaba el.
-Da!raspunde Jade.
-Încântat! Tiberiu.se prezintă.
-La fel! Zeyn.se prezintă si Zeyn.
Da cu Zeyn mana si o ia in brate pe Jade. Si il observa pe Jimmy.
-Fratele lui Zeyn, Jimmy!se prezintă Jimmy si ii întinde mana.
-Tiberiu!spune Tibi si zâmbește.
Da mana si cu Jimmy si vine la fratele sau, lundu-l intr-o îmbrătisare de urs.
-Ti-am adus pe cineva!spune Felix.
Eu merg in fata si pot vedea pe fata lui Tibi un zâmbet pervers.
-La mulți ani, Tibi!ii urez cu zâmbetul pe buze, si el se încruntă.
-Nimeni nu imi spune Tibi!spune furios. Pentru ca e prima data te iert dar sa nu se va mai întâmple!
-Bine, Tibi!spun cu zâmbetul pe fata.
-Am zis ca nimeni nu imi spune Tibi!urla el.
-Da, am auzit! Ai spus ca nimeni nu iti spune Tibi.
-Atunci?
-Eu nu sunt nimeni!
-Ai dreptate! Tu esti o curvă afurisita! Angelo ia-o!spune rosu de furie.
Angelo bate din palme si niste tampiti ies din mulțime a inceput jocul. Unu se apropie de mine, iar eu ma dau peste cap si ajung în spatele lui. Nu am sărit peste el, am sărit pe langa.
-Mai întâi trebuie sa ma prinzi!spun eu.
-Omoti-o!spune furios Tibi si eu chicotesc.
El chiar nu isi dea seama cine sunt?! Ei bine, hai, sa ii arat! Asta va fi distractiv!si sîngeros. Un tip se apropie de mine. E fata sa îmi dea un pumn, dar ma las in jos si ii iau pumnalul de la brâu. Când ma ridic ii tăi mana. Apoi, ii înjur in fata pumnalul. Scot repede pumnalul si il arunuc. Doi nimeresc! Ma dau peste cap de câteva ori si ajung in mijloc, înconjurată. Ma mir ca nici unul nu are pistol. Incaid ochii si ascult povestile stelelor. Un pumn se apropie din spatele meu. Ma întorc la timp si ii blochez lovitură. Simt ca se mai apropie si alți pumni asa ca cât de repede pot ii evit si iau un pumnal de la braul unuia. Le tăi mâinile la 3, iar ceilalti se retrag. Aia care le-am tăiat mâinile vor sa plece, dar sunt prea rapida. La la doi doar bag pumnalulul in inima, dar la ultimul ii scot inima intr-o miscare. Deja se aud susoteli printr-e jucătorii. Angelo vad ca se enervează. Ca doar i-am omorit cativa "prietenii". Se apropie de mine, si ca sa ii usurez munca ma îndrept si eu spre el. Calc pe cadrave nepăsătoare, ca si cum as capca pe asfalt. Ajungem fata in fata. El vrea sa ma lovească, dar ma feresc. Ma feresc de toate loviturile si nu dau nici una. Observ ca începe sa obosească. După 1 minut, deja gafaie. Se opreste in loc, iar eu ma apropii de el.
-Cine esti?ma intreaba furios.
Ne uităm ochii in ochii.
-Încă nu ti-ai dat seama?spun cu glas dulce.
Si cu cea mai mare subtilitate ii scot pumnalul de la brâu(da toți au pumnal la brâu?!De dracu'?! Dar e un avantajul meu). La ce nervos este nici nu observa. Începe sa isi dea seama. Vad ca din furie trece usor usor la uimire. Face ochii mai mari ca o suricata. Si eu subtil ii aduc pumnalul langa inima. Nici nu isi da seama.
-So...Haaaa!tipa el
Deoarece i-am băgat usor pumnalul in zona inimi. Ii desenez o inimă în locul unde este inima si el este încordat la maximum. Când termin de desenat ma dau un pas mic inapoi, iar el cade in genunchi. Vad cu coada ochiiului ca Tibi nu pricepe nimic, fapt pentru care are gura căscată. Incep sa ma plimb in jurul lui Angelo. Când sunt in spatele lui pumnalul face contact cu pielea lui, el tipand.
-Cine esti?intreaba Tibi.
-Hai, Tibi! Nu o mai cunosti pe Fata Iadului?spun amuzată.
Imediat in multimea de jucătorii se aud susoteli.
-Opreste-te!ma roagă Angelo, deoarece eu nu am încetat sa plimb pumnalul pe el.
-De ce?intreb confuză, continuând. Ai uitat deja ca ti-am promis ca cei muri de mana mea?spun distrată.
Ajung in spatele lui si ma cobor la nivelul urechii lui.
-Adio!ii spun si înfig pumnalul in inima.
Il țin câteva secunde, după il scot. Ma întorc cu fata spre Tibi si restul. Arunc pumnalul in sus spre ei in stil bumerang. Când se întoarce, ar trebui sa lovească in capul meu. Dar eu ma las in jos si se înfige in capul lui Angelo. Zâmbesc satisfăcută la cadravru si ma îndrept spre Tibi.
-Deci vei sta acolo ca statuia sau vrei sa facem o cursa ca de obicei?il intreb amuzată.
El imi zâmbește si spune.
-Doamnelor si domnilor,v-o prezint pe celebra Sofi Dark!spune el.

Buna! Sunt pe drum spre casa. Deci voi spune cat e glasul acum, dar voi posta când ajung acasa. In sfarsit, acasa! Vreau acasa! Vreau camera mea! Unde pot face ce vreau! Fara sa ma vadă nimeni! (Nu ca as face eu ceva. Dar îmi place sa stai cocotata pe biblioteca din camera sau sa mai umblu in dulapuri sau sa ma plimb prin camera...chesti pe care le face o nebună ca mine). CINE VREA DEDICAȚIE? M-am dat seama ca nu am mai facut de mult....Capitolul ii dedic: MenatlProblems33. E noua pe wattpad si are niste carti bune.Scuze de greselile legate de gramatica sau exprimare. In caz de ceva, spuneti-mi pentru ca voi corecta. Si era sa uit! Bre, nu ca oi fi eu disperată după băieții, dar eu nu am vazut unul pe wattpad! Ma rog, am vazut, dar vreau băieții romani! Nu vreau sa vorbesc cu ei sau ceva, dar vreau sa vad daca exista! Voi daca stiti, va rog, spuneti-mi unul! Si daca esti băiat si imi citesti cartea (nu prea cred, dar cine stie?!) sa îmi zici si mie! Sincer! Apropo! Tot vad la unele cărți ca zic locul X in categoria Y. Intrebarea este: CUM POT VEDEA SI EU ASTA? Ca sunt pe telefon si nu pot. Nu cred eu ca ocup un loc in top, dar vreau sa vad si eu topul ca poate imi vor plăcea carti de acolo. Daca stiti, va implor, spuneti-mi! Planuiam sa nu va zic nimic acum, dar se pare ca m-a luat vorba. Nu va mai țin! La mine e 15:40! Seara buna! Sper ca va placut capitolul! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum