155

1.1K 64 8
                                    

Sofi P.O.V.:
După ce am stabilit ca mă dau drept iubita lui, eu și Max ne punem la un film. Ne luam gustări. Întindem canapeaua ca sa stăm mai comod. Ne luam și o pătură în caz ca ni se face frig. Gata! Max se așează confortabil. Eu pun filmul și mă pun la brațul sau. Maxy se tolaneste comod pe picioarele noastre, iar Bella în poala stăpânului ei. E un film de Crăciun. .. Nu mai știu Cum se numeste! Usor-usor... capul îmi cade pe abdomenul lui Max și adorm ascultamdu-i inima. ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Mă trezesc și simt ceva cald Sarutandu-ma pe obrajii. Imi deschid ochii usor și tresar când... il văd pe Maxy lingandu-ma. Il iau usor de boric, îi dau un pupic pe năsuc și îl dau un pic mai departe. Acum observ ca... stau cu capul intre picioarele lui Max. Ok... Nimic dubios!
-Ooo...ooo...il aud pe Max gemând.
Mă ridic un pic buimaca. O văd pe Bella lingandu-l pe toată fata pe scumpul meu frățior. Ooo!
-Mai ușor, iubito! Suntem în public...Spune în somn Max.
Un zâmbet pana la urechi mi se afișează pe fata. Imi vine sa rad așa mult...
-Ooo...Așa, baby! Ooo...geme el.
Bun deci trebuue sa îl înregistrez. Doamne! Oare ce fantezii visează? Și mai important, cu cine? Îmi iau telefonul de pe masa și încep sa îl înregistrez. Zei! Mor de ras! Nici nu știu Cum reușesc sa mă abțin. Geme în continuu. A început să respire din ce în ce mai greu.
-Așa. ..ooo...Ah! Ești al dracului de bună, baby! Ooo...
Sa mă ciupească cineva! Cred ca visez! Pe ușa apare și Martin. El este majordom nostru. E destul de apropiat. Lucrează aici de un an. Ii fac semn sa vina sa vadă. Bella îl linge pe buze acum iar el ca... ca! Deschide gura și el. Văd ca și Martin nu mai poate sa se obțină. Ce mama dracului? !
-Iubi...il strig cu o voce inocenta și soptita.
Mormaie ceva de nedeslușit.
-Iubi...il mai strig o data.
Usor de tot deschide și el ochii. O vede pe Bella dar îi ia un minut sa realizeze ce se întâmplă. O da repede lângă. Se ridică în șezut. Și începe sa se șteargă pe fata.
-Cu cine ti-o treceai, bre?il intreb râzând.
Martin încearcă sa se obțină, dar tot îi părăsesc din gât niște chicoteli.
-Martin, ne pregătești te rog micul dejun?il intreb politicoasa.
-Desigur!răspunde zâmbitor și pleacă.
-Deci?revin eu la Max care e scârbit. Cu cine?
-Despre ce tot vorbești? Mă întreabă nedumerit.
-De asta!îi răspund și dau drumul la înregistrare.
Pe parcursul ei imit tot ce spune în ea. Max se uita la mine de parcă tocmai as fi căzut din cer. La finalul înregistrării îl întreb încă o data cu cine avea fantezia.
-Ăăă...Nu mai știu!Imi răspunde simplu. Eu chiar am zis toate alea?
-Da!îi spun categoric.
Rămâne un pic uimit. Ooo! E așa de dulce! Stai ce? Doar nu m-am îndrăgostit de fratele meu, nu? NU! Știți ce? Hai sa schimbam subiectul! Știți ce am făcut de Anul Nou? Nu? Bine! Pai am fost în. ...

În capitolul următor va spun! Și va fi lung! De ce? Pentru ca va fi o colaborare cu Aoi-Yume! Adică cu Gabi! Vor fi personajele din ambele cărții. A da! Ar trebui sa va spun ca a ei carte este yaoi? Pai sa știți! Ea deja s-a apucat azi sa scrie la el. Am hotărât sa îl facem azi când vorbeam se Revelion. Da...Voi merge la ea! Am vorbit cu ea câteva ore la rand la telefon. Capitolul va apărea la ambele carti. Și... pa! Și... Va sunt datoare cu un "scuze!" Si cu cate un "merci!"... da... O sa le primiți! Acum? Eu gândeam mai târziu. .:( în fine! SCUZE!....(Nu întrebați "pentru?"!!) Și. ...MERCI! A da! Ce e la medie e făcut de popoviciroxana13... Mie mi se pare cute! ^^ Acum, pa! La mine e 02:27! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum