capitolul 166

1K 61 16
                                    

Cine știe ce înseamnă? Hai sa vedem câți fani Harry Potter sunt pe aici (unul sunt eu)!
Derek P.O.V. :
Emma învârtește sticla. Jucam un fel de 'adevăr '. Fără provocări. Doar ne punem întrebări intre noi. In fine! Nu prea sunt atent. De abia am inceput si nu cred ca va pica la mine. Ma uit la K.C.... frate! Chiar seamănă.
-Derek!imi atrage atenția Andrei.
A, ce surpriza! Dopul a picat la mine, iar fundul la Andrei. El trebuie sa mă întrebe ceva, iar eu sa răspund sincer.
-La ce te gândești de nu ești atent?Spune direct.
-Cum așa? Fac eu pe prostul.
-De ce dracului tot privești spre K.C. parca uitandu-te-n gol?explica Emma plictisita si rapid, întrerupându-l pe Andrei din a spune ce a vrut.
K.C. isi îndreaptă atenția cu o fata nevinovată spre mine.
-Mă gândesc ca seamănă cu cineva!-răspund sincer.
-Cu cine?-întreabă P.J.
-Cu...Spun cu subînțeles
-Aha!
-Cu cine?-întreabă fata ce este subiectul discuției curioasa.
-Poveste lunga! Mai departe!trec eu repede la alt subiect și învârt sticla.
Dopul pica la Jessie, iar fundul la Robin.
-Ai iubit?întreabă curios.
-Nu!răspunde simplu.
-Am șanse?
-Doar o întrebare ai voie și ți s-a dus!îi răspunde învârtind sticla.
Scurt și la obiect! Asta îmi place la Jessie. Știți ca e roșcată? Cu pistrui? Și ca are un cangur acasă? Eu am întrebat -o de asta. Dopul pica la K.C. Și fundul la Emma.
-Care este cea mai cea întâmplare cu Mark?
-Mmm...-se gândeste ci un zâmbet șiret pe fata.
-Nici măcar sa nu îndrăznești sa te gândești la cea ce cred eu ca te gândești!spune cu capul în palma.
-Pai eu am murit de ras când dormea și Bella s-a așezat pe capul lui... Și el s-a trezibd-o cam înecat din cauza la cea făcut ea în gura sa!-spune amuzata.
Toți chicotind usor.
-A fost bun?rade Robin de el.
Mark se uita cruciș la cea din dreapta. Dar zâmbește și el amuzat. Cred ca nu se poate abtine și îi arata degetul mijlociu prietenei lui.
-O, frate! Știu deja câți neuroni ai! De ce vrei sa afle toți?il întreabă și toți radem înfundat.
Jocul continua.

Aflu chesti destul de interesante despre cei cu care voi împărții o locuita ceva timp.

Știu! Scurt! Dar... de joi sunt full! Și așa voi fi și săptămână asta. Sunt opilpica la romana și fizica (joia asta a fost olimpiada pe scoala si am luat cel mai mare punctaj). Luni e olimpiada la mate. Anul trecut am fost doar la mate... Trebuie sa iau și anul acesta. Anul trecut am avut cel mai mare punctaj la locala și a 15 a pe județ. Vineri a fost concurs la romana. Joi am mai dat și test la biologie. Am fost... Al dracului de obosita! Și nemâncata! Nu am mâncat câteva zile decât putina pâine dimineață. De ce? Din cauza dracoveniei astea numit aparat dentar. Idiotul și arogantul acela de dentist mi l-a stras prea tare! Și mai era și 'la scoala nu ai baie sa te speli pe dinți? '. Frate, m-am spălat acasă! E ciudat. Ce dracului vrea? ! Sa merg cu periuța după mine?! Știți câte înjurături fierbem în mine?! Imi venea sa îi dau una în cap. În fine! Am fost așa de obosita. În 3-4 zile eu am dormit maximum 20 de ore! Cred ca și mai puțin. .. aseară m-am culcat la 12-1! Și m-am trezit la 9 ca trebuie sa plec undeva dar Mi-am zis "în pula mea! Eu mai dorm! ". Așa ca am mai dormit pana la 13 și ceva. Am făcut teme ca luni am și test. Marți am test. Miercuri ascultare. Temele sunt ditamai (mai ales la engleza) ... of! Multe! În fine! Cred ca încerc sa postez zilnic dar foarte scurt...:(. La mine este 03:30! Noapte buna! Imi e somn 0.0! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum