Sofi P.O.V.:
Ma dau jos punandu-ma pe pat.
-Voi primi niste răspunsuri?il intreb serioasă.
-Of...bine! Dar vreau mai întâi sa înțelegi ceva, spune parca stânjenit.
O! Ce copil! Vrea sa ne jucam de-a copii, ai? Bine!
-Ce?raspund ca un copil mic.
-Hell, pe bune?încă imi zice "Hell"?. Eu încă te iu...plac! Si poate putem sa o luam...de la capăt?
Ce ma? Încremenită raman! Ce zice asta? Sa o luam de la capăt? De ce? Sau...ce? Dar....de ce nu?
-Sigur!răspuns simplu.
El ramane cam surprins. Eu chicotesc si zâmbesc si il scot din starea de uimire. Momentan, trebuie sa stau bine cu el! Trebuie sa aflu mai întâi unde sunt si după! Si asa...ma pot juca cu mintea lui! Asta merita pentru ca a urlat in halul asta la mine! Cum dracului sa nu ma razbun?! Ignoranta mea l-a rănit! Stiu asta! Dar acum...trebuie sa il joc pe degete! Cine stie când voi avea nevoie de el?! Plus ca parca nu sunt prea supărată pe el. Dar trebuie sa aflu de ce!
-Bun! Acum explica!spun ca o copilă de 5 ani care vrea sa para serioasa.
-Mai întâi...spune nesigur. Hai, altundeva! În sufragerie! Si asa mai explorezi si casa.
-Di ce?
-Ca sa ne mai jucam!spune ca un tata spre fiica sa de 5 anișori.
Si-a dat seama ca ma joc de-a copilul...dar daca tot am inceput...Hai!
-Bine!spun bucuroasă si merg spre usa usor.
El chicoteste si ma urmează. Ajung la usa si dau sa o deschid, dar mi-o ia inainte si ciocane la ea. Usa se deschide imediat. Iesim din camera si vad cate doi tipi grasu care stau la fiecare usa. Da asta e palat, frate?! E urias! Wow! Nu ca nu as mai fost la un palat, dar cum de Andy e aici?!
-Ne intrecem?intreaba ca un tatic.
-Sigur!spun ca o fetiscana.
Începem sa chicotim si sa alergam. Ma prefac mai împiedicată asa ca o iau mai usor. El ajunge in fata unei usi deschise si intra in ea. Eu la doua secunde de el intru si cu mâinile pe umeri lui sar in sus o data. Ma uit o clipa în camera. Ochii mei cad automat pe 5 băieții sexy care stau pe canapea si se joacă jocuri video.
-Băieții!le atrage atentia celor 5.
Sunt toți la bustul gol si cu o pereche de blugi strangi pe ei. Si mușchi extrem de bine conturati! Iti vine sa sări pe ei sa ii violezi! Dar eu sunt Sofi Dark si nu imi las garda jos asa usor!Sofi! Eu ma prefac ca sunt doar niste băieți normali...nimic special! Si ma asez pe un fotoliu de parca nici nu mi-ar pasa de prezența lor si as fi doar eu si Andy.
-Acum imi explici?il intreb curioasă intorcabdu-ma spre Andy. Hai acum ca tot ti-ai luat aliati!il tachinez.
-Mai întâi cunostinta!spune bucuros ca mai trage de timp si eu ma uit crucis la el dar imi trece imediat. Băieții, ea e Sofi Dark!
-Deci tu esti Sofi Dark?intreaba un baiat cu par negru la rădăcina si alb la varfuri.
-Dap! Asa a zis Andy ca ma cheamă!spun de parca ar fi ceva fantastic, dar cu sarcasm evident. Si voi?intreb ca o copilă de 5 anișori.
-Mark!se prezintă simplu cel care mi-a pus întrebarea.
Un blond se apropie si imi ia mana si o sărută.
-Eduard appelez-moi, dar imi poți spune Edy!spune seducător(inseamna "ma numesc Eduard!")
-Tu savez parler français?il intreb ca sa il închid (inseamna "vorbesti franceza?")
-Ce ai zis?intreaba el.
Surâd si spun.
-Ma gândeam eu ca asta vei raspunde! Te-am intrebat daca vorbesti franceza!
-Ce e aia?intreaba el făcând o fata de parca as vorbi o limba străină.
Ma uit la băieții si la Andy care s-a asezat intr-e timp pe un fotoliu intr-e al meu si canapea cu o fata gen "asta vorbeste serios?" .
-Hei, Edy nu e destept! Dar daca stai sa il cunosti...va fi la fel!zice Mark si toti chicotesc.
-Owo! Merci frate!zice Edy înduioșat.
Ăstuia ii lipsesc ceva neuroni.
-Roby!spune altul. Poate il cunosti pe tata, Jerry!spune plin de mândrie si baza ca voi fi impresionată de cine este tatăl sau.
-Mmm...din consiliu?intreb putin ganditiare.
-Da!raspunde de parca ar fi evident.
-Aaa! Da...spun cu dispret. Deci tu esti fiul lui cu care se mândria in luna si in stele!spun cu desgust.
-Tata se mandrea cu mine?se mira el.
-Da ....spun nesigură.
-Si ce zicea?
-Pai ultima data când ne-am i talnit a zis ca citez "Vei plăti pentru asta! Fiul meu te va ucide Satana! Piei!", spun cu un zâmbet mic pe fata. Pana acum nu ti-ai îndeplinit prea bine sarcina!
-De ce as face asta?
-Ca...mi se pare atunci ca i-am omorît mama, tatăl si sora, dar nu s sigura, ca altădată stiu ca i-am omorît alți doi copii si sotia!răspuns sincer.
Ramane fara cuvinte băiatul!
-In fine!oftez eu plictisită. Asta se intampla acum doi ani! Mai departe!
Un blond se ridica de pe canapea bine spre mine, se rezena de marginea si face semn din maini oarca ma impusca.
-Jemms! Jemms Ghote, papusa!spune nonsalant.
Eu ma uit in spate si duoa intreb.
-Care papusa?
-Tu, papusa!
-Eu o papusa? Eu credeam ca sunt o fiinta vie care are sentimente si gândeste! Nu o bucata de plastic cu care te joci cu ea la plictiseala.
Il închid si pe inganfatul asta! Ah! Nu imi plac infumuratii ca el.
-Dar la aspect arăți ca o papusa de porțelan!ma complementează el sperând ca v-a scăpa.
-Aha! Esti cumva ruda cu P.j. Ghote?il intreb relaxată.
-Cine-i ala?intreaba toti.
-Cum sa o zic sa înțelegeți toți? Cel mai mare violator din lume!zic normal.
-Tu de unde il cunosti?intreaba Andy suspicios.
-Fiica Iadului? Regina Irakului? Cum sa nu il cunoasca? Una din cele mai de temut mafioate din lume?!intreaba mai retras ultimul băiat neorezentat.
-O, vai! Merci...?zic eu.
-Valentin!se prezintă el. Încântat!
-Încântată de asemenea! Se pare ca ai auzit de mine?!
-Sincer, ma mir cum nu au auzit ăstia!recunoaste el.
-Deci cine e?intreaba Andy.
-Daca as avea telefonul ti-l-as arata!spun eu sperând sa imi dea telefonul inapoi.Buna noapte! Stiu ca ieri nu am postat...mi-a fost rau! Scuze! Dar sper ca v-a placut! Eu mai voiam sa scriu, dar nu mai pot! Mi-e somn! Sunt extrem de proasta la aproximari! Eu ma gândeam ca ajung mult mai departe cu povestea, dar vad ca nu! Fir-ar! Intrebarea: Cum te cheamă? Stiu ca e o intrebare stupida dar chiar nu am chef sa scriu! Sincer? Ma cheamă Andreea! Asa am fost botezată! Dar de la 3 ani numele meu e Deea! Toți! Dar TOȚI de atunci imi zic asa! (Excepție un profesor pe care de abea il cunosc). Dar pe de alungul anilor mi s-a spus Medeea, ca sa faca misto ! Dar a ajuns sa imi placa mult numele! Cam asta a fost tot! La mine e 02:08! Noapte buna ! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...