Capitolul 50

2.3K 93 3
                                    

Sofi P.O.V.:
Zeyn ramane surprins la auzul raspunsului meu. Un zâmbet ii apare pe fata.
-Oricand vrei tu, pisi!Ma asigura si pleaca.
Îmi dau ochii peste cap si vad incep sa despachetez. Îmi pun in dulap hainele, si las in ghiozdan armele. Da, mi-am luat arme! Un pistol(cu tot cu glosnte) si doua pumnale. După vreo 2 minute am terminat cu despachetatul! Cobor la parter. Il gasesc pe Zeyn uitandu-se la TV. Ma apropi de el, dar nu apuc sa zic nimic, deoarece de pe scări isi face aparitia Jimmy!
-Mi-e foame!ne anunță acesta.
-Ce vrei sa mănânci?il întreb.
-Piept de pui cu cartofi prăjiți, ar fi super!spune cu un zâmbet pofticios pe fata.
-Bine! Hai, sa comandam!spune Zeyn bucuros.
-Nu sti sa găsesti?il întreb putin nedumerită.
-Nup! Tata mereu ne comanda!ma informeaza Zeyn.
-Te învăț eu! Unde e bucătăria!spun cu o satisfacție in voce.
-Sti sa gatest?intreaba surprinzi la unison cei doi frați.
-Dap! Si nu va mai mirați asa! Oricine stie sa gătească! Mai putin voi doi. Hai, unde e bucătăria?!
-Nu avem!ma informeaza Jimmy.
Ma uit la ei de parca au fi cazut din cer.
-De fapt, avem! Dar aragazul nu merge. Doar cuptorul cu microunde si frigiderul. Iar in frigider tinem dulciuri, sucuri...spune Zeyn.
-Serios?ma mor eu. O, bine! Ai castigat! Comanda-ti ceva!cedez eu.
-Ce vrei?intreaba bucuros Jimmy, iar Zeyn are deja telefonul in mana.
-La fel ca tine!spun relaxată.
Zeyn a comandat, iar pana a ajuns mâncarea ne-am uitat la televizor. Am mâncat in fata televizorului si am mai stat asa putin. Pe Jimmy il apuca somnul, asa ca sa dus in camera. Am rămas eu si Zeyn.
-Maine trebuie sa iei un transport de droguri, sa nu uiți!ii amintesc.
-Nu am uitat!spune un pic amuzat.
Doar televizorul mai se aude.
-Eu merg in camera!il anunț si plec. Noapte bună!
-Noapte buna!
Urc in camera si merg in baie. Îmi fac un dus rapid si ma îmbrac in pijamale. Incep sa ma spăl pe dinti, dar dintr-o data cineva deschide usa baii. Este Jimmy! Ma sperie nitel, deoarece a intrat asa brusc, deci scot un mic țipăt. Este doar intr-un prosop.
-Ce cauti aici?spun după ce îmi clădesc gura.
El se uita surprins la mine.
-Pai...Nu facem baie împreună, pisi?intreaba nedumerit.
Pe usa apare si Zeyn. Nu cred! E intr-un halat roz! Cu tot cu gluma de iepure cu urechi. Dar il ignor, pentru ca atenția mea este pe Jimmy. Ce minte are copilul asta! Cum sa fac baie cu el?! A stat prea mult pe langa fratele lui. Ma asez in genunchii in fata lui (ca sa avem cam aceeasi înălțime). Ma priveste cu fata de catelus.
-Peste...sa zicem 8 ani, poate! Acum, tu ar trebui sa nu te mai dai pe langa fete mai mari cu mult, si sa te concentreze pe fetele de vârstă ta! Si lasă sexul pentru când vei mai creste! Inteles?
-Bine!spune trist si dezamăgit.
Ii dau un pupic pe nas si ma ridic ii ciufulesc parul si ii spun sa meargă sa se îmbrace.
-Da peste 8 ani, mai vorbim sigur, da?ma intreaba cu speranță in voce.
-Sigur, pitic!spun amuzată.
El zâmbete victorios si pleaca. Acum atenția mea e catre Zeyn.
-Ce cauti îmbrăcat asa?il întreb amuzată, încercând sa nu râd.
El se uita la el curios. Nu îmi spune-ti ca nu si-a dat seama pana acum ca poarta un halat de fetita de 5 ani, dar pe mărimea lui!
-M-am grăbit sa vad ce se intampla si nu am gasit altul!se apara Zeyn.
Zâmbesc. Si spun, când ma apropi de el.
-Sa sti ca iti sta bine asa! Arăți inocent!spun si ii fac cu ochiul.
Ies din baie, iar el după vreo câteva fracțiuni de secunda iese. Se duce la usa, dar pana sa plece se întoarce cu fata la mine.
-Îmi place de noua tu! Ma gasesti in bucatarie!ma anunță bucuros si pleaca, după ce ii zâmbesc.
Ce e? Sincer, nu ma mai enervează! Ba chiar începe sa devină simpatic. In fine! Ma pun in pat, dar iau telefonul din ghiozdan. Da, am luat si un telefon. Il dau un mesaj lui Andy. Dar nu răspunde, asa ca il sun. Suna de câteva ori, si răspunde la apelul video. Dar nu e Andy, ci Max.
-Hei, surioara! Ce mai faci?ma intreaba bine dispus.
-Buna, bro! Aici, e totul bine. Tu ce mai faci? Si de ce ai raspuns la telefonul lui Andy? Sa intamplat ceva?il întreb vizibil îngrijorată.
-Eu fac bine, pe la televizor. Si nu sa intamplat nimic! Andy si-a uitat telefonul aici.
-Ok! Te las, pa!
-Pa!
Si asa se termina conversația. Ii trimit lui Andy un mesaj pe telefonul pe care il tine in camera sa. Da, are mai multe telefoane! Si eu la fel! Care unul in fiecare masina, cate unul in camera si baia mea si desigur in camerele mele secrete, si o grămadă de telefoane pentru călătorii. Nu sti niciodată când ai nevoie de unul! A, da! Si telefonul personal, pe care il am mereu cu mine (plus încă unul, de rezerva).
Convorbire prin mesaje intr-e mine si Andy:
-Hei, Candy! Ce mai faci?
-Bine, hell! Prin camera mea! Tu?
-Pe aici! Vezi ca ti-ai uitat telefonul la Max!
-Serios? Nu am observat! Ai sunat tu pe el?
-Da, si mi-a răspuns Max. Of! Am obosit sa tastez! Te sun!(Dar nu apuc sa il sun ca îmi trimite mesaj inapoi).
-Nu!
-De ce?
-Ca nu pot vorbi!
-Ce faci de nu poți vorbi?
-Nimic! Doar ca nu am chef!
-Repede! Vreau doar sa iti aud vocea!
-Si eu vreau, dar nu pot acum!
-Of! Bine! Pa!
-Pa
Si asta a fost discutia mea cu Andy! Il sun pe Max. De fapt, il sun pe Andy, dar pe telefonul de la Max.
-Bro, ce face Andy ?il întreb direct.
El se inroseste.
-Nimic!spune, clar mințind. Cum e pe acolo?încearcă sa schimbe subiectul.
-Nu schimba subiectul!spun cat de calma pot. Spune-mi ce face! Si sa nu ma minti! De fapt, arata-mi! Nu va fac nimic! Promit!spun mai calma cum nu am fost niciodată.
-Promiti?se asigura el.
-Si daca si-o trage cu o curvă, nu va voi face nimic!il asigur.
-Nici mie, nici lui, da?
-Da! Dar daca ma mai enervezi mult nu voi mai fi asa sigura.
-Ok!
Merge pana la usa lui Andy si ciocane. Usa se deschide, si Max in timp ce isi cere scuze intreapta telefonul cu fata la Andy.
-Buna, Sofi!spune prefacandu-se bucuros, dar se inroseste tot.
-Ce făceai?il întreb.
Dar nu apuca sa spună nimic, ca din spatele lui isi face aparitia o curvă! Nu cred! Adică ma asteptam un pic ca Andy sa ma însele, dar din prima seara! De ce ma asteptam? Pai Andy nu a avut multe iubite, dar pe toate le-a înselat. Dar stiu ca tot pe mine ma iubeste! Dar trebuie sa ma razbun! Adică daca vrea sa se culce cu cineva, sa îmi spună! Il lăsăm! Vorbesc serios! De ce? Pentru ca sunt sigura ca si eu voi face asta, si pentru ca oricum o va face, dar stiu ca tot pe mine ma iubeste. Vad asta când ma priveste si tot asa!
-Sti ca nu îmi place sa astept!se plânge curva.
-Serios? Ce e atat de greu sa îmi spui ca esti cu o curvă?! Pur si simplu îmi spuneau ca esti cu o curvă si nu poți vorbi! Ce era atat de greu?spun indignată.
-Nu esti supărată?se mira el.
-De ce as fi? A, da! Pentru ca nici nu plec bine si deja te culci cu altcineva? Pentru ca ai fost cam nesimțit? Pentru ca nu mi-ai spus ca vrei sa ma însele azi? Andy, puteai sa îmi spui!
Se uita la mine de parca as fi cazut de pe planeta nebunilor.
-Si oricum nu esti singurul care poate juca acest joc!spun si ii fac cu ochiul. Vorbim maine, candy! Distreaza-te in continuare!si închid apelul.
Ce am de gand sa fac? Sa ma culc si eu cu cineva! Nu, nu este doar o păcăleală! Chiar ma voi culca cu...Jimmy? NU! NU CU JIMMY MA VOI CULCA! Doamne, ce va poate trece prin minte! Mă voi culca cu Zeyn! Nu apuc sa ma ridic din pat ca deja ma suna cineva. Raspund.
-Ce vrei sa faci?ma intreaba Max.
-Cum aducă?il întreb nedumerită.
-Sa nu îmi spui ca chiar te vei culca cu cineva?!
-Bine, nu iti spun ca chiar ma voi culca cu cineva!
-Ce?se aude vocea lui Andy. Da-mi-o!
-Lasă gluma, Sofi! Nu e amuzant!
-Andy!se aude vocea curvei.
-Ce gluma? Nu glumesc deloc!spun hotărâtă.
-Tu chiar te culci cu un tâmpit, ca sa te răzbune pe mine?se mira el.
-Eu chiar ma voi culca cu alt băiat, din acelasi motive pentru care tu te culci cu curva aia! Daca sunt fata, nu inseamna ca nu ma pot distra ca băieții! Alte intrebari?
-Nu cred ca o vei face!
-Ba o voi face! Te pup, candy!si închid.
Eu când zic ca fac ceva, fac! Cobor la parter si întru unde cred ca este bucătăria. Se pare ca am crezut bine. Aici ii gasesc pe cei doi la masa, band cola.
-Ce mai...
Incep sa întreb, dar când ajung in dreptul lui Jimmy, acesta îmi da o palmă la fund. Il privesc cu o fata gen "Serios?".
-Scuze! Din obisnuintă!se acuză el.
-Lasă chestile astra pentru fratele tau, pana când mai creați! Acum, mai bine vei un ceai, sa te calmeze!il sfătuiesc.
-Merg in camera! Noapte bună!si pleaca cascand.
-Si ai zis sa lase chestile perverse pentru mine?se mira el.
-Ai auzit bine!ii confirm si zâmbesc. Ce ati facut, cât am lipsit?
-Am stat si ascultat tampenile lui Jimmy! Tu ce ai mai facut?
-Am vorbit cu Max si Andy.
-Ei ce făceau?
-Max se uita la televizor, iar Andy si-o trăgea cu o tarfa!ii spun calma si relaxată de parca ar fi ceva banal.
-O! Îmi pare rău!spune putin stânjenit.
-Pentru?întreb confuză. In fine! Ce ai zice sa ne distrăm?il întreb zâmbind.
-Ce ai vrea sa facem? Mergem la club?ma intreaba cu un zâmbet posnas.
-Nu asta vreau!spun inocenta.
-Si ce ai vrea?
-Asta!Ai îmi lipesc buzele de ale lui.
Nu astept mult ca el îmi si răspunde la sărut. Dintr-un sărut romantic pot spune, se transforma intr-un sarut sălbatic. Amândoi incercam sa il domina pe celalalt. Ma apuca de talie si aproprie mai mult de el. Eu il iau de gât, si il trag usor de parul lui blond! Si asta rezulta un gemat de placere din partea lui. Ma ridica si pune cu fundul pe masa. Îmi incolacesc picioarele in jurul taliei lui, tragandu-l mai aproape de mine. El se opreste pentru o fracțiune de secunda ca sa ma privească, iar apoi ma sărută flamand. Isi baga mana reci pe sub bluza mea de pijama, transmitandu-mi un fior in tot corpul. Ma aproprie mai mult de el si ma ridica de pe masa aia care e cam tare. Asa ma duce pana la el in camera. Când ajungem la el in camera, îmi da drumul. Se opreste o secunda sa ma privească. In privirea mea se poate citi dorința. Si sincer, chiar vreau sa o fac!
-Sti cum sa provoc un bărbat, Sofi!ma asigura el.
Ii zâmbesc mulțumită, si il sărut, dandu-i tricoul jos.El ma izbeste cu spatele de usa. Îmi ridica mâinile deasupra capului si ma sărută flamand. Coboara usor cu rarutarile pe gat, facandu-ma sa gem! Se împinge mai mult in mine, iar eu îmi incolacesc picioarele in jurul lui. Intr-o secunda mi-a si sat bluza jos, si mi-a imobilizat din nou! Am manile deasupra capului din nou! Cât de rapid e! Se tot inpinge in mine, facandu-ma sa gem si mai mult. Nu îmi vine sa cred, dar...Ma simt foarte bine! Ma bucur ca o fac! Acum, stiu si de ce se culca Andy cu curve! Nu mai suport! Zeyn ma excita prea tare! Reusesc sa il dobor. Acum, el sta sub mine. Ii pun si eu mâinile deasupra capului (ca sa vadă cum e!) Ai eu ma împing in el, in timp ce il sărut. Acum, el geme! Nu stiu cum face, dar isi eliberează mâinile. Ma apuca de talie si ma ridica. Ma duce pana in pat si practic se pune pe mine. Se opreste o clipa ca sa respire.
-Sti cum ar fi ma drăguț?il întreb strengareste.
-Cum?spune cu un zâmbet pervers pe fata.
-Asa!si ii dau pantalonii de pijama jos.
-Da sti cum ar fi si mai drăguț?intreaba el.
-Cum?spun cu un zâmbet pervers pe fata, deoarece stiu ce va face.
-Asa!Ai îmi da si mie pantaloni de pijama jos.
Nu mai astept nici un moment ca si dar pe el, sarutandul.
-Da acum câteva zile, de ce nu ai vrut?spune făcând botic.
-Pentru ca acum câteva zile, nu eram o egoistă care face ce vrea pentru propria placere!ii raspun, pare surprins de răspunsul meu. Recunoaste! Suntem doi egoisti care facem orice pentru propria placere!si ii fac cu ochiul.
-Nu pot sa neg nici măcar un cuvant din tot ce ai zis!spune satisfăcut.
Se ridica in fund, si ia un prezervativ din noptieră de langa pat.

Ce capitol pervers! E clar ca am citit prea multe carti de dragoste! Scuze ca e pervers, dar când m-am apucat sa scriu, nu m-am putut abtine! Si stați, calmi! Ma voi revansa! Urmatorul capitol va fi mai interesant si deloc pervers! (Poate o discutie despre, dar nu ca acțiune!). Capitolul il dedic :DyanaDya6! Scuze de greselile gramaticale! Nu le fac intenționat! Vreau sa va spun ca voi posta cred ca peste vreo 3 zile. De asta capitolul e asa lung! Mor de somn, asa ca va spun despre toate cele data viitoare. Stiu ce e cam pervers, dar na! Intrebarile mele pentru voi sunt: v-ati asteptat la asta de la Sofi? Ce credeti despre ea acum? Credeti ca totul a fost doar un vis? Sa va adud comentariile! Si promit ca nu voi mai face capitole perverse (decat daca îmi cereți ). Mai vreti capitole perverse? Nu sunt specialistă in asta, dar cred ca pot face un capitol chiar si mai pervers. Gabi, dispari de pe umărul meu! Nu ma mai corupe atat! (Stie Gabi, despre ce vorbesc). La mine e 04:00! Noapte buna! Va iubesc! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum