Sofi P.O.V.:
Toți ma aplauda si eu zâmbesc. Gasca se apropie de mine. Tibi ma ia in brate si mergem spre pista de masini. Ceilalti isi continua...acțiunile.
-Ce masina doriti?ne intreaba Bogdan.
Fiecare spune ceasina vrea. Eu aleg un lamborghini aventador. Bogdan ne da cheile. Urcam in masini si mergem la linia de start. Acolo mai e o masina. Tot un lamborghini aventador, dar negru, al meu fiind alb. Ma intreb cine e la volan. Se da startul si eu apas pe accelerație. Ii întrec pe toți, dar langa mine vine masina neagră. Suntem bara la bara. Cresc viteza. La o curba, fiind viteza, ma întorc de abinelea cu spatele. Deci acum conduc cu spatele. La fel face si cealalta masina. Nu cred! Tot la egalitate suntem. La urmatoarea curba întorc masina cu fata, si la fel si cealalta masina. Tot bara la bara suntem! Ai de morții mei, nu pot scapa de tip! De unde stiu ca e tip? Sa nu îmi spuneti ca o fata conduce asa! Merg cu 380km/ h! Aproape imi iau zborul. Si la fel si celalt. Doamne! Ce enervant e! Nu am mai fost învinsă de vreo 4-5 ani! Si nu voi fi învinsă acum! Accelerez. Dar nici el nu se lasa mai pre jos. Trecem linia de sosire bara la bara! Pun frână, iar masina face câteva cercuri, la fel ca masina adversarului. Imediat trec linia de sosire in ordinea: Jade, Timi, Zeyn, Andrei, Felix, Luca. Toți ies repede din masina. Ies furioasă din masina, si la fel si celalalt sofer. Ne privim in fata si imediat ne cade fata amândurora. Nu se poate! Toți ne privesc ciudat. Nu poate fi el! Amândoi ne zambim.
-Asa frate, asa sora!spune Zeyn.
Eu si Max începem sa râdem. Isi face aparitia si gâscă lui Max. Si ei rămân surprinsi când ma vad. Merg la Max si ne imbratisam. Toți din gasca mea (excepție Zeyn si Jimmy) nu prea inteleg nimic din ce se intampla.
-Ai de pula mea, ce cauti aici!spune Max razand.
-Du-te in pizda ma-tii ca eram gata sa te omor!spun si eu razand.
-Vezi ca e si ma-ta!spune Max (mai trebuie sa zic ca radem ca disperatii?)
-Atunci du-te in pula mea pe care nu o am!spun razand.
-Atumci du-te tu in mortii lu' tac-tu!spune razand.
-Vezi ca e si taica-tu!ii spun eu.
-Ai de pula mea!spune el ca un moldovean razand.
Nu ne putem oprii din ras. Duoa cateva minute ne oprim, si respiram greoi.
-Buna!ii saluta Max.
-Max, Printeso, va cunoasteti?intreaba Jade confuză.
Pe mine si Max iar ne apuca râsul.
-Care e numele meu de familie?intreaba Max.
-Dar al meu?ii intreb. Sau ce a zis Zeyn?
-Nu cred! Sunteți frați?spune ca desteptul pământului Tibi.
-Ba, da geniu esti!spun eu cu ironie.
-Daca nu ne lumina i tu, nici noi nu ne dădeam seama!continua Max cu aceeasi ironie.
Toți chicotesc la comentariile noastre.
-Mi-e sete!spunem la unison eu si Max.
Ne privim ciudat. E atreia oară când vorbesc aceeleasi chesti in aceelasi timp cu un băiat! Devine enervant! Prima data Andy, după Zeyn, iar acum Max!
-Hai, la bar!spune Tibi.
Max ma ia la brațul lui si începem sa mergem.
-Tu de când esti JucatorX?ii intreb pe Max.
-De câteva luni. Tu?ma intreaba si el.
-De cam 6 ani!ii răspund zâmbind.
-Conduci bine!ma complementează el.
-Si tu!recunosc eu.
Ajungem la...un fel de bar in aer liber. Ne așezăm la masa. Chiar vreti sa va zic si cum ne așezăm? Important ca eu stau pe o canapea in margine, in dreapta lui Max. Si ca nimeni nu sta in capul opus al mesei. Deci stam in semicerc. Da masa e dreptunghiulară, proasta! De ce ma fac singura proasta? Of! Stam intr-un semidreptunghi, nea! Vine chelnerul si ne intreaba ce vrem de băut. Toți spun vin sau suc. Chelnerul ajunge la mine si Max. Si răspundem amândoi in aceelasi timp.
-Whisky!spunem la unison.
Ne uităm ciudat unul la altul. Chelnerul pleacă, dar noi continuam sa ne holban unul la altul. In final, amândoi ne dăm ochii peste cap si oftam zgomotos. Toți ne privesc...ciudat.
-Doamne, ce semanati!spune Emma.
Eu si Max facem o fata gen "Da! Sigur!"ironică. Si ne incrucisam brațele la piept. Tibi ia pachetul de tigari de pe masa si ne intreaba daca vrem si noi. Toți iau. Eu iau doua,una pentru mine, una pentru Max. Ii întind țigara, dar el face semn ca nu o vrea.
-Si mai bine las-o si tu!imi spune el.
-Da chiar!se trezeste Jade. Tu de când fumezi, Printeso?
-De ceva timp. Dar nu-a dependenta! Da tu de ce nu vrei?il intreb pe Max, vrand sa aprind țigara.
Dar el mi-a luat-o din mana inainte sa o aprind.
-Hei, dami-o!spun eu ca un copil mic.
Dau sa iau țigara, dar el o pune in mana stanga cat de departe de mine si imi pune mana dreapta in fata, blocandu-ma.
-Nu e bine sa fumezi!spune el serios.
-Nu îmi spui tu ce sa fac!spun cu aceelasi glas de copil mic.
-Dar sunt fratele...au!spune el sufocat parca.
Deoarece eu i-am dat un pumn in burta! Si asa mi-am luat țigara! Nu mai stai si mi-o aprind. Ma uit la el cu o fata de catelus. Si când nu se asteapta suflu fumul țigării in forma de cerculete pe fata lui. Ui zâmbesc si spun.
-Una! Stiu ca vrei!spun cu aceeasi voce.
-Of! Bine!cedează el.
Zâmbesc si ii dau țigara. El si-o aprinde. Amândoi ne punem confortabil pe canapea si suflat cerculete in sus.
-Ale mele sunt mai multe!spune Max cu vocea lui de copil.
-Ba ale mele!spun si eu.
Toți chicotesc. In dreptul mesei noastre apare un jucatorX.
-Care din voi e Dark?intreaba el.
-Eu!spunem eu si Max la unison.
-Care din cei doi Dark?intreaba Emma.
-Sofi Dark!raspunde el.
-In carne si oase!răspund eu. Ce vrei?
-Stai, tu esti Sofi Dark?spune amuzat ala.
-Da! Probleme?il intreb plictisită.
-Esti doar o papusă Barbie!spune el zâmbind. Va fi usor!spune ca si pentru el. As vrea sa te provoc la un jocX.spune el.
-De vrut oi vrea, dar de facut oi face?intreb eu.
-Te provoc la un JocX!spune el încrezător.
-Miza?intreb eu repede.
-Gloria, mândria si demnitate!spune el.
-Jocul?il intreb la fel de repede.
-Lupta simpla!raspunde el.
Asta ma face sa chicotesc slab. Ce e luptă simpla? Este o bătaie fara arme. Doar pumni si picioare.
-Daca te bat, vei fi batjocorit ca te-a batut o fata. Daca ma invingi, vei fi batjocorit ca ai batut o fata! Deci? Tu pentru ce lupți?il intreb eu amuzată.
-Mândria ca am batut-o pe Fata Iadului, auzi!spune ultimul cuvant pentru el.Salut, bre! Stiu ca sunt de abea 1080 de cuvinte, dar mi-e somn. Scuze ca Poate a acum, dar nu am avut starea necesara sa scriu si nici acum nu prea o am. Ce am mai pățit Dracu si acuma? Nu stiu! Dar ma simt moale si nu imi place! Si azi mai postez un capitol sigur! Dar diseară! Si voi încerca sa postez mai devreme. Si apropo! Bre, ce ati pățit? Acum câteva capitole primeam 2, 3 comentarii cu "next". Acum de avea primesc unul! Inteleg ca poate unii din voi nu au talent la comentarii. Nu am nimic cu voi. Poate v-ati saturat sa portari latoate capitolele. Dar la unul o data pe saptamana puteti? Sau mesaj pe privat! Nu aveti idee ce mult m-am bucurat când mai postez! Acum nu va zic sa imi trimite-to toti mesaje din astea! Nu! Dar când vedeti ca nu postezi 2, 3 zile, ma puteti întreba când mai postez. Ca cine stie, pana mea de la chitară, poate am uitat sau ceva! Ma bucur totusi, pentru ca chiar daca nu comentați votați. Mersi de voturi! Hai, sa ajungem la 2mii! Si voiam sa va spun ca am gasit un băiat! Nu i-am dat sa il urmăresc sau altceva. Doar voiam sa vad daca exista. Si capitolul asta trebuia sa fie mai misto, dar mie somn si imi mai fute telefonul cu mesaje si una. Scuze de limbaj, dar sunt nervoasă! Si voiam sa bag si înjurături in capitol. Vreti sa bag? Ca editez, nu-i problema! Un schimb de înjurături frățești intr-e Sifi si Max? Ce zice-ti? Si in capitolul următor va promit ca vot fii doua batai! Una Sofi cu tipul ala si cealalra Sofi cu Max! Nu va dau alte detalii!Mie prea somn sa mai zic ceva, asa ca va las. La mine e 01:46! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...