Sofi P.O.V.:
M-am trezit! Aseară m-am pus la culcare gândindu -ma la ce am pierdut in jocul nebun de acum cateva luni. Dar revin la oile noastre. M-am trezit singura. Cred ca e 6 dimineata. De ce presupun asta? Pai...Soarele acum incepe sa răsară, plus ca pe noptieră este un ceas care arata ora 6 dimineata. Ma ridic din pat fara nici un zgomot. Si ies din încăpere mai usor ca o mâță. Ma îndrept spre baie si întru. Cred ca nu v-am zis, dar in baie mai sunt doua usi. Amândouă sunt pline cu haine. Numai ca o camera e plina cu haine pentru mine si cealalta cu haine pentru băieți. Întru in acel sifonier si incep sa ma gândesc cu ce sa ma îmbrac . Acum sunt îmbrăcată in pantaloni scurți si un tricou larg. Desigur ca sunt si bandajata, dar barajul de data asta este alb. Ochii mei cad pe o pereche de blugi scurți si un maieu negru. Ma duc si fac un dus, iar după ma schimb si bandajez(cu bandaje negre). In acest "dulap" se afla si o colectie de pantofi, masa de machiaj si tot ce are nevoie o fata. In picioare imi pun o pereche de sandale scurte. De machiaj nu ma apropie. Am trăsături frumoase si bine conturate si in plus este vara! Voi muri de cald! Parul mi-l usuc si mi- l las rebel. Părul meu e un pic ondulat si imi place sa-l las liber.
Ies din baie si ce sa vezi?! Cei trei crai de la rasarit aproape ca erau lesinati de somn in fata mea.
-Buna dimineata!le urez eu.
-Cine te-a trezit?intreaba Cristi trezindu-se.
-M-am trezit singura!le răspund.
- Cum ai reusit?intreaba Mihai tot adormit.
-M-am obisnuit! Acasa ma sculam la 5 si plecam cat de repede pot ca sa scap de o bătaie.le spun zambindu-le.
Au rămas fara cuvinte! Merg la bucătărie si imi pun un castron cu cereale de ciocolată. Mihai si Mihnea s-au dus in baie, iar Cristi si-a pus un castron de cereale. Am rămas doar eu si Cristi in camera. Nici unul nu scoate un sunet si ne vedem de cerealele fiecaruia. Linistea tipa atât de tare, încât după ce mănânc ultima lingura de cereale, o sparg:
-Ce vom face azi?il întreb pe blîndul din fata mea.
-Faci cunostinta cu toata a tabara.Ma informeaza blîndul cu zâmbetul pe buze.
-Deci trebuie sa fiu diplomata?il întreb, dandu-mi ochii peste cap.
-Din contra!raspunde acesta. Fi dura, încrezătoare, rece, tupeista...
Băiatul mai vrea sa continuie, dar il întrerup.
- Deci : eu însumi!răspund un pic amuzată.
-Exact!aprobă Cristi.
Băieții vin de la baie si pleaca Cristi.
-Ce vreti sa mancati ?ii întreb pe cei doi adormiți (mai au putin si cad pe jos, cred ca sunt beți de somn).
-Ce...aaa...rea...aaa...le...aaa! răspund acestia printr-e cascaturi.
Le pun cate un castron cu cereale in fata si ei incep sa mănânce. Au terminat de mâncat (tot laptele este pe podea, iar cerealele...Nici un sfert nu au ajuns in gura lor). Vine si Cristi de la baie.
-Hai, doar nu vreti sa intarziem!ne striga blondul de la usa.
Ceilalți doi se ridica si pleaca la usa. Nu stiu cum au facut, dar ei nu s-au murdăria deloc. Merg si eu la usa.
-Sofi, apropo nu te lasa intimidată de nimeni! Mai ales de profesori!
Dau din cap ca am inteles, iar el deschide usa si imi face loc sa ies prima. In fata mea este o cabana la fel ca a noastra. Este o strada micuță cu cabane, se pare. Grupuri mici de adolestenti trec grăbiți spre dreapta mea. Cristi trece in dreapta mea, si imi face semn sa merg in acelasi timp cu el. Ceilalți doi merg in spatele nostru. Trecem pe langa mai multe cabane si ajungem din in curte. Ieri era noapte si nu am putut vedea bine, dar acum vad. O curte de mărimi olimpice : cu piscină(asta imi sare in ochii cel mai mult), cu cateva echipamente de gimnastica (cum ar fi barna). In spatele curți o clădire uriasa, ca o fabrica. Grupuri (mai mici sau mai mari) de adolestenti stau prin cu fata la acea clădire. Se aude un fluier si grupurile lasa o poteca chiar in fata mea. La celalalt capăt al drumului se afla o femeie (cam de treizeci de ani), cu parul brunet strâns, ochii nu-i vad prea bine, dar un lucru e sigur! Asta e profa mea de desen! Ce, dracu'!?!
-Se pare ca avem o noua rezidenta!spune aceasta. Chiar Sofi Dark!Si ii apare un zâmbet pe fata.
Imi face semn sa merg langa ea. Iar eu ce fac? Ma îndrept spre ea. Toți băieți ma dezbracă din priviri, iar fel ele se uita la mine cu ură. Dar le ignor si merg cu capul sus. Trec pe langa un băiat cu par negru. Cu coada ochiului vad ca e pe punctul sa-mi dea o palmă la fund, dar ii prin mana cu a mea si ma întorc la el ca fulgerul. Il strang tare cu unghiile de mana si marai:
-Nici sa nu îndrăznești!
Ii dau drumul la mana si ma întorc cu spatele.
-Du-te in morți ma-ti!Ma înjură acesta printre dinti.
Dar il ignor si merg inainte. Ajung in fata, langa profa.
-Ca sa sti te-am învoit eu de la scoala si iti iese 10 la toate materiile.mă informeaza aceasta. Acum prezentate!îmi ordonă.
-Ma cheamă Sofi Dark!spun rece.
Vreau sa continui, dar simt cum o săgeata este trasa, iar țintă sunt eu! Ma dau peste cap in spate, iar săgeata atinge tinta. Fix unde stăteam eu!
-Ce...
Nu apuc sa-mi termin propoziția. Profa ma ataca cu un pumnal. Vrea sa lovească in burta, dar ca un ninja i-am luat pumnalul si am si daramat-o! În spatele meu simt cum se apropie un pumn. Ma intri si ii prind pumnul in palma mea. Ii prind brațul si il dau peste cap pe tip. Din spatele meu se apropie un glonț. Sar in sus, iar glonțul trece fix pe langa mine. Simt mai multe gloante aruncate spre mine, iar eu ma dau peste cap, sar si mica printre ele. Un glonț vine din lateral cu tinta: burta mea! Ca intr-un dans imi strang burta, trăgând aer in mine, iar glonțul trece fix pe langa. Gloanțele vin neîncetat. Sunt aproape de paralele, asa ca...Sar pe ele. Nu v-am spus asta, dar fac gimnastica de la 7 ani. Deci acum execut un exercitiu de nota 10, ferindu-ma de toate gloanțele. Când termin si aterizez pe pământ, sunt înconjurată de vreo 5 oameni. De unde, zei, au mai aparut si ăstia. Au cutite, săbii, si pumnale. Toți se arunca pe mine, dar cu toata gratia ii evit. Parca dansez cu moartea (din nou!). Simt fiecare lama unde va lovi. Nu apuc sa mi dau seama ce fac, dar pur si simplu toți tipi aia ajung la pământ in sânge. Oftez ușurată. Dar o simt cum o săgeata se îndreaptă spre mine de la spate. Ma întorc si prind săgeata intr-e doua degete.
-Următorul care mai arunca cu ceva in mine o sa moară in chinuri groaznice si extrem de lent! Va asigur!marai eu.
Toți sunt inmarmuriti. Ma îndrept spre profa.
-Poftim!spune profa si imi întinde un pahar cu suc.
-Mersi!ii spun.
Apropi paharul la gura, dar imediat il ar un pentru ca...
-Sunteți nebuni? In paharul ala se afla minim vreo câteva grame de respiratia diavolului (este cel mai periculos drog din lume). Daca vreti sa mor, ziceti! Daca beam si o gura ar fi fost letal, si mi-as fi pierdut memoria si as fi devenit un fel de zombi! Ma putea-ti controla. Cât de proasta ma credeti, ca sa nu îmi dau seama?
-Cum ti-ai dat seama?intreaba Cristi.
Veniseră mai in fata.
-Sa spunem ca le-am încercat pe toate si încă mai descopăr !răspund rece.
Si da! M-am drogat de câteva ori. Adica: am încercat toate drogurile din lume, dar nu am dependență. Respiratia diavoluli l-am încercat când am fost in Columbia. Acest drog nu afecteaza mușchii, deci o data luat devi un fel de zombi. Poți fi controlat. Oamenii pot sa te pună sa faci ce vrei si ce e mai rău este ca nu iti aminteste nimic din ce ai facut.
-Unde ai invatat sa lupți asa?intreaba profa.
-Pai...In cel mai mult m-am antrenat in Irak(e bine scris?), dar si Japonia si China.răspund dură.
Da. .. Nu v-am spus, dar da! În prima vara după ce am devenit criminală, am plecat in Irak. Toata vara am fost antrenată in stilul lor. La sfarsitul veri am devenit criminală cu adevarat. După un semestru de scoala am fost in Japonia si China. După m-am întors in tara si viata mea a fost mai buna! Tuturor le este frica de mine. Si ce spun e lege! Ne întoarcem la oile noastre. Aia stăteau ca statuiele in cimitir.Un capitol nou! Lucrez la el de la 7 dimineata. Scuze de greseli, daca este plictisitor , daca e cam scurt! Nu va mai țin! Mersi de comentari! Pentru mine inseamna mult. Si voiam sa spun ca m-am interesat de "respiratia diavolului", este cel mai periculos drog din lume si am citit tot despre el. Daca vreti va spun si vouă, doar spune-ti-mi! Va las! E ora 11:49! Zi buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...