Capitolul 136

1.3K 77 8
                                    

Sofi P.O.V.:
Din nou va spun, povestesc la timp prezent! Capitolul este în continuarea celuilalt!
Stele sunt așa frumoase.... Iar luna este acolo regina. Noaptea îi este supusa. Câteodată mă întreb de ce se umilește așa de mult noaptea, și o lasă să se faleasca astata? Când spui "noapte" te gândești la luna în general. La luna și la poporul ei de stele...Dar de ce uiți noaptea? Ce contează ca ar fi pribegie în întuneric ca un ghem negru dat uitării fără luna? Ea totuși este ceva foarte important... Dar cel mai frumos! Este tot darul lui Lucifer, care când Dumnezeu a luat ziua, el a dat noaptea cu minunățiile ei. Recunoaste! Luna e frumoasa și la fel poporul ei de stele, dar fata întuneric? Nu ar mai fi lumina... Trebuie un echilibru! De aceea noaptea e așa.... divina! Și chiar dacă noaptea este a criminalilor, tâlhărită și toți răufăcătorii... Tot îmi pare rău că soarele îmi strica peisajul! Soarele se înaltă din pământ victorios ca reușește sa restabilească aceasta zona. Iar luna, pe când noaptea e regina, când vine soarele se da la o parte timida.
Eh, asta e! Dacă vrei sa vezi un curcubeu, mai întâi trebuie să treci prin ploaie, iar ca sa vezi noaptea trebuie sa treci peste zi.
Stau liniștită pe acoperișul casei lu' P.J. . Aseară am fost la concert, și când ne-sm întors nu aveam somn. Așa ca am venit aici sa belesc ochii la stele...singura! Ca în alte dați când îmi pierdeam mințile. .. Așa am făcut o data când am vrut sa mă sinucid. Era la 2 săptămânii de când "murise " Derek. Stăteam liniștită pe acoperișul casei din Sicilia. Borcan hotărâse ca îmi trebuie o pauza de la toată agitația de zi cu zi așa ca m-a trimis "în vacanta". Eram relaxata pe acoperiș când. .. 1000 de sentimente au năvălit peste mine! 10000 de întrebări mi-ai venit în minte... "de ce?"... Nu am plâns! Doar îi promisesem lui Derek, nu?! Fără sa îmi dau seama m-a apropiat de margine... Tot mai aproape... Mai aproape... m-amm aruncat! Am închis ochii, dar o mana m-a prins de o mana. Am deschis ochii...Era Borcan! M-a ridicat și luat înăuntru.
-De ce-ai făcut - o? L-am întrebat.
-...Nu vreau sa te pierd și pe tine...mi-a răspuns.
Da...Am tăcut! M-a uimit răspunsul sau. Dar na...Am tăcut!
Acum? Nu îmi vine sa sar... soarele mângâie tot ce atinge cu razele lui jucăușe. Nu se compara cu stelele, dar sunt frumoase oricum! Și soarele. .. mândru ca luna plina pe mijlocul cerului! El sta tăcut uitandu-se la raze. Nu e așa minunat ca noaptea, dar merge! Ceilalți mai mult ca sigur dorm încă! Unii cred ca de avea acum s-au călcat, dacă înțelegeți ce vreau sa spun... Sunt aici de ore întregi! Nu am făcut nimic altceva decât sa mă uit la noapte. Dar îmi place! Noaptea cel mai buna sfatuitoare! Pentru ca te lovește cu adevărul în fata....

Bun! Voi fi rapida, deoarece azi sm teza și mi-a somn! Am telefon nou! Mi L-am adus moșul în seara ăsta! Dap! La mine a venit de 3 zile încoace! Și încă obișnuiesc cu noul telefon. .. sorry! Încă obișnuiesc și e greu sa scriu și din astea... Și. ..Nu mai știu ce voiam sa spun! Intrebare: Din ce județ ești? Raspuns: Teleorman! Pentru cei care nu sunt buni la geografie va spun ca e cel mai sudic județ Di tara și ca are cea mai săracă capitala de județ din toate! Sa nu va aud! Noi nu avem muuulte! Nu avem mall! Cinematograf! Avem așa vreo 4 magazine mei cunoscute ca sa nu ne mai plângem primarului! Când vrei sa ieși cu prietenii. ..Unde dragului sa mergi? Ca sunt câteva restaurante "cu fițe " și unul de tip "fast-food" sau Cum mama dragului se scrie. ..Deci mai bine nu veniți aici! E orașul uitat de lume... pardon! Capitala de județ uitată de lume! Bre, înțelegeam dacă eram ultimul oraș din tara, dar e capitala și eu zic ca merita mai mult! Avem și noi câteva grădinițe, scoli și niște licee de nimic! Profesorii sunt buni, dar ...Nu! Avem 3 licee feate! Numai "agricol ", "MF" și altul mai aud. Și nou avem doar un loc numit "Palatul copiilor" unde poți face anumite activități extrașcolare! Deci... Nu îmi place orașul ăsta deloc! Îmi e un somn... La mine e 01:50! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum