Capitolul 24

5.2K 174 26
                                    

Sofi P.O.V.:
Acum stiti ce sa întâmplat, revenim la ce se intampla acum. Si nu îmi place sa recunos, dar Seful avea dreptate: ce frate mai am si eu! Inteleg ca il doare, dar nu inteleg de ce o arată! Ce minte mai are si el. Toți se uitau la "durerea " lui Max (pe care îmi venea sa-l omor)
-Ce e? Ma doare!spune ca copilul mic.
-Sofi Dark, se pare ca fratele tau nu seamana deloc cu criminalul din tine.spune rusul.
Toți se uita la mine...cum sa spun? Se uita uimiți, deoarece după cum stiti ei nu stiu de ce sunt eu in stare (nici măcar gasca nu ma vazut vand "ma distrez" cu adevarat). Dar sincer sunt mândră de ce a spus rusul si un zâmbet viclean îmi apare pe fata.
- Ascult!spun, ascunzandu-mi zâmbetul, dar păstrând mândria.
-Aici si acum!spune rusul (nebun) serios.
-Un sfert de ora!spun.
Îmi i-au cheile de pe masa si ma îndrept spre usa. Restul sunt prea uimiți, dar Andy striga:
-Stai ce vrei sa faci?
-Nu le-ai povestit, asa-i?intreaba rusul, parca cu părere de rău (de ce oare? In fine!).dau din cap în semn ca nu. Le explic eu!
Ce? Restul s-au uitat un moment la mine după la Seful. Asta e sansa mea! Am fugit, m-am urcat in masina (jeep, preferatul meu) si am inceput sa gonesc cu 450km/h. Nu cred, dar rusul ăla nebun , tocmai, ma ajutase. In favoarea lui, dar tot ma ajutase.
Din perspectiva lui Andy :
Sofi tocmai a iesit din casa, iar Seful (da, stiu ca e seful clanului 13 si stiu ca nimeni nu ii stie numele de aceea i se spune Seful) sta acolo zâmbind. După vro 3 secunde in care linistea a țipăt, Seful spune:
-Ce fata buna!
-Ai zis ca ne explici !tipa Alex furios. Ce, dracu', se petrece?
-Prea bine!spune Seful. Vreti sa va zic ce a facut?toți dăm din cap aprobator. Cum vreti ! Sofi Dark mi-a sters toata baza de date, distrugand-mi planul, si mi-a omorât toți oamenii , distrugandu-mi clanul.
-Si ce vrei de la ea?tipa Max( încă nu pricep de ce se mirau Sofi si Seful ca il doare. De ce sa nu- l doară? A fost o lovitură puternica!)
-Ce vreau de la ea?începe Seful. Vreau sa o folosesc in favoarea mea. Din cate mi-a demonstrat anul trecut ce poate face, pot spune : e cea mai buna, puternica si bolnavă criminală din toata lumea! Cine nu ar vrea sa o foloseasca in favoarea lui?!
-Ce vrei sa spui?întreb speriat.
-Cum? Nu stiti de ce e in stare?spune Seful. Le arătăm Max?si se uita la Max.
Acesta priveste in pământ si spune:
-Nu Sofi a facut asa ceva!
- Daca asa crezi tu. Daca as avea dovezi. A da, stai, ca am.
Si pune o inregistrare (a camerelor de supraveghere). Începe înregistrarea si privesc atent. Vreti sa va mai plictisesc inca o data cu povestea? Stiti deja ce a facut! Înregistrarea sa încheiat! Cum, dracu'? Nu cred ca Sofi ar putea fi atât de cruda. Adică : da! Am vazut-o cum injunchie pe cineva, sau taie capul sau ceva gen, dar sa macelareasca asa pe cineva si sa m-ai si spună ca a mai fost si distractiv. E prea mult.
-De ce era bandajata?intreaba Max.
Are dreptate! În filmare Sofi e bandajata. De ce?
-Din cauza asta!raspunde scurt Seful si pune alta inregistrare.
O stiti si pe asta, dar o sa va spun ce simte Andy in acele momente. Cum? E biciuita in continuu, iar ea mai are putin si spune ce încet loveste biciul ala. Are spatele însîngerat. Acum ma prind de ce a durat atât sa se vindece. Ma mir cum nu tipa, urla, plânge de durere. Orice! Ea doar sta acolo ca moarta si nu face nimic. Ba mai si comentează ca doar atât! Dar sincer acum inteleg de ce nu a vrut sa ne povestească mai mult.
Dintr-o data se aude un sunet si din spatele usii din dreapta ecranului apare Sofi.
Sofi P.O.V.:
Dau buzna in cameră. Seful se întoarce cu fata la mine si zâmbește siret. Doua matahale ma apuca de mâini si leagă exact ca pe fratele meu. De ce am impresia ca voi fi chinuită in fata prietenilor mei? Pentru ca cel mai probabil voi fi. De ce nu m-am opus? Pentru ca nu vreau ca fratele meu sa mai sufere. Acesta este deslegat si pus pe un scaun , legat de mâini si picioare. Toți se uitau la mine cu groază, teama si mândrie. De ce? Nu stiu!
-De ce va uitati asa la mine? Am ceva pe fată ?întreb eu.
Mare greseala! Simt cum sun biciuita. Mor! Simt cum sângele îmi curge pe picioare. Dar nu arăt ca ma doare, ba chiar zic:
- După un an, doar atâta poți?
Nu! Nu doar atâta poate! Biciurile au inceput lant. Si am o senzatie de deja vu. Dar de data asta beciurile s-au oprit după un minut. Toți de pe ecran si Max se uitau la mine uluiți.
-Nu te doare?intreaba Max, total năucit.
-Eu nu sunt copil mic ca tine!răspund rece.
Primele mele cuvinte pe care i le adresez ,fata in fata, fratelui meu după 10 ani, si eu il jignesc.
Din perspectiva lui Max:
Cum ma face ea pe mine "copil mic"?! Ea e mai mica. Îmi vine sa o i-au la înjurat, dar realizez ca are dreptate. Îmi dau seama ca o doare, dar ca ea nu arată ca o doare. Nu stiu cum, dar stăpâneste durerea, nu o lasă sa iasă afara, sa fie vizibilă. Mie de la un bici mi-au dat lacrimile, ei dupa 1 minut de biciuri in continuu nu ii vine sa faca nimic, de parca nici nu ar fi existat minutul ala. Are spatele in sange. Pot sa jur ca daca mai loveste odata ajunge la os. O dezleagă si o pune pe un scaun. De ce nu riposteaza?
-De ce nu te opui?întreb ca prostul.
Îmi arunca o privire urâtă, ceva gen : "Pentru tine, boule!".
-De asta!spune Seful.
Si sunt împușcat in picior!
-Aaaaaaaaauuuuuuuuuu! urlu eu.
- VREI SA NU TE MAI PORȚI CA UN BEBE?!începe sa urle Sofi de furie. A FOST UN SIMPLU GLONȚ AMARAT! DE CE , DRACU', TE DOARE ?
Si este si a impuscata. Dar ea este impuscata in burta si picior. Sofi ii trage o privire Sefului.
-Daca am chef sa urlu la fratele meu! Lasă -ma sa o fac!
-Prea bine!raspunde cu un zâmbet gen " Ce te astepta!" spre mine, iar Sofi începe :
- CE FEL DE CRIMINAL ESTI TU? PLANGI DE LA UN SIMPLU GLONȚ SAU BICI! NICI NU MERITI SA TE NUMESTI "CRIMINAL"! NICI NU MERITI SA TE NUMESTI "FRATE"! NU AI IDEE PRIN CATE AM TRECUT! STI CATI OAMENII AM OMORAT IN SCHIMBUL INFORMATIILOR DESPRE TINE? DAR TOATE INFORMATILE OBTINUTE ERAU DESPRE CE AI FACUT. NU MA PREA AJUTAU SA TE GASESC! IAR TU IN LOC SA FACI CEVA IN TOT TIMPUL ASTA NU AI FACUT NIMIC! SI SA STI CA TOATE ASTEA SUNT DIN VINA TA! M-AI ABANDONAT! NU ȚI -A MAI PASAT DE MINE! MIE DE CE SA-MI PESE DE TINE? CA SUNT PROSTA, DE ACEEA! MAI BINE MA ALATUR CLANULUI 13 DECAT SA MAI TE VAD CUM PLANGI CA UN COPIL MIC! DU-TE DRACU' DE COPIL RASFATAT CE ESTI!
Wow ,asta a fost ! Îmi vine sa urlu la ea. Sefului ii apare un zâmbet multumit si malefic pe față. Sofi e deslegata.
-Du-te schimbate si poți începe!spune Seful.
Sofi trece pe langa mine, si pot jura ca era gata sa-mi dea un pumn. Iese din camera pe usa din spatele meu.
-Multumesc, Max!zice Seful.
-Pentru ce?întreb confuz.
-Pentru ca ai convins- o sa se alăture si ca ai dezlănțuit criminalul din ea.explica el.
Toți din spatele ecranului stau ca statuile de piatră din cimitir. Ii inteleg! Totul se întâmple atât de repede! Nu am timp sa procesez, ca din spate apare Sofi. Nu se poate abtine si il trage una după gât când trece pe langa mine.
-Aaauu!tip eu (m-a durut! Nu stiti cat de tare a dat)
-Si asta te doare!începe sa zică, dar Seful ii face semn sa nu.
Începe sa se audă un fel de alarma.
-Intruși! Te ocupi tu!explica scurt Seful.
Sofi iese pe usa din dreapta. Este îmbrăcată in o pereche de blugi negri, foarte scurți si o bustiera neagră cu sandale gladiator negre. Părul e liber, desi la vârfuri putin pătat cu sânge. Are trunchiul bandajat si piciorul, dar barajul este negru. Arata bine!
-Ce inseamna mai exact ca se ocupă ea?intreaba Amanda.
-Asta!si Seful cu mândrie ne arata camerele de supraveghere.
Sofi P.O.V.:
Ies din clădire. Sunt in fata intrări. Ma gândesc in continuu la ce am facut. Nu cred ca am urlat in halul ala la Max si că l-am si lovit. Trebuie sa ma calmez! Acum, hai sa ne jucam! Ma concentrez. Aud zgomot venind din dreapta si stânga. Sigur e un truc. Sigur seful lor se afla in spate, drept inainte! Nu mai stau pe gânduri si o i-au la fuga drept inainte. Stiu ca daca distrug seful, restul nu vor face de capul lor. M-au vazut cei din laterale. Simt cum un glonț este tras spre mine. Ma dau peste cap, iar el trece pe langa mine. Stiti cum fac gimnastele la bârnă? Exact asa am facut eu acum. Am simtit cum se îndreaptă gloanțele spre mine si m-am ferit intr-un stil spectaculos. Cred ca as fi luat un 10 perfect daca as fi fost la un concurs de gimnastica. Ba chiar când ma răsucesc, îmi mai scot si pistolul si trag. Ba mai si nimeresc. De unde stiu? Presupun si eu ca aia nu-ar urla degeaba. Sunt aproape de sef. Din fata, simt gloante care se îndreaptă spre mine. Ma feresc cu talentul unei gimnaste de talie mondială. Ajung fata in fata cu seful si cu aliati lui. Se pare ca sunt mai mulți decat m-am asteptat. Grozav! Mai multa distractie pentru mine! Sunt înconjurată! Se pare ca aia pe care nu i-am omorât au venit ! Sa înceapă dansul cu moartea! Muzica!
Din perspectiva lui Max:
-Va muri! Trimite pe cineva sa o ajute! Va muri!tipam cu toți.
Seful nu ne baga in seama si cred ca savurează clipele.
Sofi e înconjurată de aproximativ 30-40 de bărbați. Nu are sanse sa castige. Lupta începe!
Sofi P.O.V.:
Din spate se apropie un pumn. Ma întorc la timp ca sa-i prind pumnul în palma mea stanga si cu pumnalul (am pumnale la mine) ii tăi mâna de la umăr. Si ii înfig pumnalul adânc in inima. Toți se uita mirați pentru o clipa. In clipa aceea arunc pumnalul stil bumerang si tăi capetele la vro 10 bărbați. 10 dintr-o lovitură! L-am întrecut si pe ala cu "7 dintr-o lovitură ". Gata si-au revenit toți din soc. Si ca redusii mintali (ce sunt) ma ataca cu pumnale, cutite si cred ca am vazut si câteva săbi. Grămadă se arunca pe mine. Dar îmi i-au încă un pumnal si incep sa le tăi membrele celor care sunt mai aproape de mine. Stiti batailet alea de judo si prostiile astea? Alea care apar in toate filmele cu chinezu' ala. Stiti? Ei bine, asa sa întâmplat si aici! Numai ca după ce eu ii pun la pământ, eu ii omor cu un pumnal in cap sau inimă. După o lupta de vreo câteva minute, toți tipi aia erau morți. Majoritatea trupurilor le lipsesc membrele. A mai rămas in viața doar "boss-ul". E speriat. Se citeste frica pe ochii lui. Vrea sa fuga, dar sar pe el si il imobilizez. Il leg cu o funie găsită pe jos. Inainte sa plec, nu ma pot abtine si: înfig pumnalul in capul unuia din bărbați (distrugandu-i de finitiv fata), iar sângele ce era pe pumnal in arunc pe un copac. Mai arunc sânge o data si pe copac a iesit o cruce. O cruce facuta din sângele inamicului. Sunt mândră de ce am realizat.
-Ce crud! Îmi place!murmură ala.
Ma prefac ca nu aud si il împing sa meargă inainte. Sa vi- l descriu: un bărbat înalt, cam 1,75, cu mușchi (dar nu la fel de bine conturati ca Andy ) , brunet cu ochii căprui.
-Nu vrei sa-mi mai slabesti legăturile?intreaba acesta parca dandu-se la mine.
-Nu!ii răspund rece.
-Hai, păpușă!Am o idee! Mai bine îmi dai drumul! Poți sa fii sefa clanului meu.
-Nu! Si nu întinde coarda!mai am putin si il omor.(scuze de limbaj)
-Poți fi a mea! Nu iti mai pierzi vremea cu bosorogi ca Seful. De bani, nu iti face griji sunt putred de bogat! Si de pat, cum te fut eu, nimeni nu o sa te mai futa ca mine!
Gata! Ajunge! Sunt in fata usii. Il trântesc cu spatele la ea. Ii apare un zâmbet pervers pe fata. Prost e!
-O, baby, sunt încântat , dar hai mai întâi sa plecăm de aici!spune acesta, deja facandu-si fantezi.
Ii dau un pumn in burta si il injunghi in picior.
-Dacă te mai dai o singura data la mine, urmatoarea data o să te doară si mai tare! Ai inteles, boule?
Asta a scot un țipăt când pumnalul i-a atins piciorul. Si ii dau una in fund ca sa meargă mai repede. Intrăm in birou lu' Seful. Observ ca se uitau la camerele de supraveghere. Când am intrat toți se holbeaza la mine.
-Ce? N-ati mai vazut masini straine?întreb eu dura si rece, observ ca Max este încă aici. Ce , dracu', mai cauti aici?
Si ii arunc o privire Sefului. Acesta face un semn din cap. Vreo 2 gorile il desleaga pe Max si il duc spre iesire.
Din perspectiva lui Max:
Sunt târât spre iesire. Inainte sa ies sunt legat la ochii. Pus intr-o masina si dus sunt. Tot nu am reusit sa procesez tot. Si cel mai rău : cred ca sora mea ma urăşte !
Din perspectiva lui Andy :
In numele zeilor, ce se petrece? Nu pot procesa nimic! Nu o mai cunosc pe Sofi. Singurul lucru care îmi zice ca ea e încă in trupul ala este modul cum a reactionat cu tipul ala când a pomenit de sex. Sofi mereu cand aude de asa ceva devine nervoasă, dura, periculoasă! E încă (cum sa o zic? Am doua variante. Sunt cu vara mea langa mine voi folosi varianta asta) virgină! Desi tot nu-mi dau seama de ce se enervează atata cand e vorba de sex, viol, dastea!(ultimele 3 cuvinte le-a scris vara mea, Sakky-Chan, Gabi). In fine! Ea nu suporta ideea asta. Desi cred ca s-a cam răzgândit, de cand ne-am sărutat. Of! Stai! Despre ce vorbeam? A, da ! Acuma Sofi sta cu fata catre Sefu ' , parca asteptând permisiunea de al tortură pe tip. Sunt eu nebun, sau ei chiar ii place asta?! În timpul luptei putem sa-i simt fericirea (avea un zâmbet pana la urechii). O cunosc de 5 ani, dar niciodata nu am vazut-o asa. Dar tot arată atât de sexy si îmi doresc sa fie langa mine ca sa o protejez, pentrucă o iubesc! Stai, ce?! Uita ultima parte! Ce ziceam?
Sofi P.O.V.:
Seful îmi da permisiunea sa-l torturez. Ma întorc spre bărbat. Un rânjet îmi apare pe față. Il leg de un scaun de încheieturile mâinilor, de glezne si de bazin (vreau ca spatele lui sa fie liber pentru ce urmează). Ii fac semn rusului că sunt gata. El incepe:
-Cine esti?
-Asta nu contează!raspunde javra asta ordinară.
Sunt nervoasă! Si da ! Este adevarat ca atunci cand este vorba de sex devin foarte nervoasă. De ce? Simplu! La inceput, cam acum 5 ani, gasca a fost rugată sa ajute un clan. Eu trebuia sa fac treaba murdară, sa omor pe cineva. Am plecat sa-mi fac treaba, dar acolo am vazut cu ce se ocupă clanul: prostituție! Când ajunsesem ma întâlnisem cu seful acelui clan. Era fericit pentru ca venise "marfa noua". La inceput nu mi-am dat seama despre ce era vorba, asa ca am acceptat sa vad "initierea". Atunci ma întrebam ce inseamna si cum adică sa inițieze o marfa, dar apoi....am asistat la un viol pe cinste! Biată fata! Cred ca nu avea mai mult de 20 de ani. Atunci am asistat la o partida. Sunt încă marcată ! Când vine vorba de asa ceva îmi aduc aminte de aceea fată. Urletele ei, rugamintile ei, tot! Atunci am facut un scandal acolo. Adică , totusi, mi se pare tortura! Cum sa fi curvă daca nu vrei?! Mi se pare umilitor! De aceea nu avem legătură cu acel clan, eu am rupt toate aliantele. De atunci, mereu cand vine in discuție devin asa nervoasă. Dar , hai ,sa revenim la oile noastre! Sunt nervoasă, asa ca spun:
-Când te intreaba Seful ceva, răspunzi!
-Altfel...nu apuca sa mai spună nimic pentru ca ii tăi pieptul cu pumnalul, facandu-i o cruce rosie pe abdomen. Aaaaaauuuuuuu!urla acesta.
-Continui?il întreb cu un rânjet pe față, ma priveste cu groază (îmi place!).
- Sunt mâna dreaptă a sefului clanului 69.spune acesta rapid.
-Ce cauti aici si ce vrei?intreaba rusul.
-....
Răspunsul întârzie sa apara. Asta chiar nu stie ca a pierdut?! De murit, va muri sigur, dar daca cooperează chiar nu-si da seama ca va avea parte de o moarte rapidă, fara durere si daca nu, va muri lent si dureros?
-Nu îmi place sa repet!mârâi eu la el si ii fac cu pumnalul o cruce si pe spate , dar mai adâncă(încă sunt nervoasă! )
-Aaauuu!sa auzit țipătul acestuia(cel putin e mai bărbat ca Max si nu plânge). Am fost trimis sa il distrug pe Seful. Toate cluburile il vor mort, asa ca...
Nu apuca sa termine ca il întrerupe rusul:
-Deci ai venit sa ma omori?si ridica sbranceana.
Ochii mei, nu stiu cam, cad pe ecran. Îmi opresc privirea la Andy. Mai trebuie sa zic ca arata ca un zeu? Dar ceva nu-i in regula cu el. Il simt, dar nu vreau sa o arat. Vreau sa păr indiferența. Nu-i pot spune Sefului de ce nu a încheiat conversația. Asta m-ar arata slaba (la figurat). Asa ca trebuie sa ii am pe constiinta. Trebuie sa-l torturez pe unul acum. Când se va termina tot, voi putea sa ma gândesc si la iubire. Si da! Ati auzit bine! Cred ca il iubesc pe Andy! Nu stiu ce as face daca i s-ar intampla ceva. Am si eu o inimă! Desi acuma il torturez pe unul in fata prietenilor mei. Seful merge spre ecran. Si spune:
-Ne mai vedem!si închide ecranul.
Seful apelează pe altcineva. Consiliul! Sa va explic ce este consiliul. Sefii clanurilor cele mai influente, sunt un fel de conducători ai criminalilor. Ei se ocupă cu cele mai mari afaceri ai lumii interlope. In caz de război între clanuri (in caz ca este vorba de unele mai mici nu se baga) ei se ocupa cu negocierile. V-ati prins ce sunt si fac ei, da? Desigur ca nu toți criminali se supun regulilor lor, dar sunt putini la număr. Când clanul 13 era la putere, Seful era un fel de regele lor. Toți i se puneau la picioare. Dar acum se pare ca consiliul vrea sa fie omorât, asta inseamna ca întreaga Europă vrea sa fie omorât. Pe ecran apare o imagine. Vreo 10 oameni (majoritatea bărbați). Ei sunt!
-Mai, mai, mai! Am auzit ca ma vreti mort, adevarat?
-Sefule!spune cu ură unul din bărbați. Ai auzit bine!Seful începe sa rada malefic.
-Ei bine, hai sa vedem daca va reuseste!si pune câteva poze si după il arata pe tip ( Eu ma dau mai încolo sa nu ma observe )
-Nu ne speri!spune o femeie roscata. Poate ai tu mulți luptători, dar noi vom trimite si mai mulți!
-Luptătorii?începe rusul. Nu, nu, nu! Nu o armata a facut asta, ci o fata.mi-a facut semn sa vin. Ea, doamnelor si domnilor, este Sofi Dark!
-Dark?intreaba un băiat (cel mai tanar de acolo). Esti cumva rudă cu Max Dark?
-Sunt sora mai mica a tampitului ala.răspund evident cu tupeu. Va rog, vreti sa nu ma mai comparați cu copilașul ala rasfatat, care nu merita sa se numească criminal?!
Se uita la mine uimiți.
-Se pare ca te-a cam supărat?intreaba din nou băiatul.
-Nu e treaba ta!spun rece.
-Si Sofi, de ce esti de partea Sefului?intreaba o alta femeie.
-Nu va intereseaza! Dar, trebuie sa stiti ca eu îmi țin promisiunile si ca va asigur ca daca Seful îmi ordonă sa va omor, considerația ca si morți.spun pe un tot dur si adaug si un mic zâmbet care dispare rapid.
Stiu ca tocmai i-am amenintat pe cei mai puternici criminali, dar îmi stiu limitele si sunt sigura ca as reusi.
-Cineva are tupeu!spune prizonierul. Imi place!
Nu il mai suport! Dau o privire rusului, care îmi da voie si ii înfig pumnalul in ochii (nu foarte adânc. Nu vreau sa moară asa de repede). Mai are sens sa va spun ca a țipăt ca o fetita de 5 ani.
-Ti-am zis ca daca te mai dai la mine o sa te doară!ii spun printre dinti.
Scot pumnalul si ii cade ochiul fix langa picioarele mele, iar eu il calc la propriu in picioare.
-Asta e fata mea!spune mandru rusul.
Ma întorc cu fata spre ecran. Când l-au vazut, au înlemnit. Unul chiar pot sa spun ca nu mai putea de durere (cred ca e seful prizonierului), care spune :
-Da-ti drumul!
Seful vrea sa raspunda, dar eu sunt mai rapida si spun:
-Si daca nu vreau?
-O sa te omor!raspunde bărbatul.
-Când?întreb. Daca nu ai observat tu esti acolo. Eu cu el aici. El este legat. Eu am un pumnal. Deci: cine poate omorî pe cine? Eu am avantajul aici! Asa ca m-ai bine nu întinzi coarda si danseazi cum iti cânt eu. Asta daca mai vrei sa fie in viata.spun rece.
Am aruncat cărțile pe fată. Iar ei nu mai au ce carte sa pună jos. Rămân surprinsi.
-Câți ani ai?intreaba aceeasi femeia roscata.
-15 ani!răspund scurt si la obiect.
Sincer nu stiu de ce, dar ma simt mai bine cand cineva ma laudă ca la 15 ani sunt asa. Si de ce sa mint? Stiu ca acuma sunt mai vulnerabilă, dar si mai lăudată. Pe fata lor se putea citi putina uimire. Dar seful prizonierului (al clanului 69) a inceput sa râdă. M-am uitat la el cu sprînceană ridicată si la fel si ceilalti.
-Ce este atât de amuzant?il întreb calmă.
-De asta nu te-a convins Martin!raspunde in timp ce rade.
-Cum?întreb la fel de calm, se opreste din ras putin surprins.
-Adică nu esti?intreaba surprins.
-Adică tu esti porc de întrebi. Dar vad ca te mănâncă curiozitatea. Pentru cultura ta generala : sunt. Ce credeai ca la 15 ani sunt o tarfa si ca ma culc cu toți redusii mintal din lume?spun enervantă (stiti ca a atins o coarda sensibilă ). Alte probleme?
-Se pare ca am atis o coarda sensibila!raspunde idiotul ala.
Ma uit la el intens si el la mine. Exista o tensiune intre noi ca aproape se sparge ecranul. Aproape. Ii arunc priviri pline de ură. Mai vrea sa zică ceva si eu la fel. Suntem gata sa ne luam la ceartă , dar suntem opriți. Ca sa ne atraga atenția toți isi dreg vocea zgomotos, scotandu-ma si pe mine, dar si pe el din lupta asta a privirilor.

Scuze ca e scurt! Glumesc! Sunt emoționată sa vad daca va place ce minte am si eu. Ca sa nu va supărări pe mine am scris un capitol atât de mare. Are peste 4000 de cuvinte! Imi doresc sa-l fac mai lung, dar sunt prea nerăbdătoare. Scuze : de greseli (sunt atât de emoționată ca nu mai corectez); daca e scurt (Nu cred!); daca nu e cum v-ati asteptat. Dar acum sa fac niste dedicați. Acest capitol este pentru cei mai buni cititori ai mei! Cu cine sa incep? Stiu! SandraMaria359 vreau sa iti spun ca ai o minte criminală! Imi place cum gândesti! Pune mai repede next la cărțile tale! Dar sa nu o uit si pe DaniellaBlank99 (am scris corect?) care are o minte la fel de criminală si o rog sa pună next la ultima ei carte! Fetelor imi cum gândiți! crinabyanka40 iti urez sa te distrezi in tabara si deoarece stiu ca vei citi asta cand te întorci din tabara sincer, Eu sper ca te-ai distrat. Si ii zic , IrinaNicolescu, ca ai niste carti amuzante ( Nu sunt chiar pe gustul meu criminal, dar...sunt destul de haioase). Si cum pot sa o uit pe verișoara mea Gabi ( pe Wattpad : Sakky-Chan ). Esti perversa mea preferată. Ultimele 2 zile am fost la tara cu ea. După cum observați începe sa ma corupă si pe mine. Ceilalti care îmi citesc cartea le spun: Scuze! Dar de unde sa stiu ca i cititi cartea, daca nu lăsați comentari (sau pe privat). Stiu ca am înnebunit sa poate la ora asta, dar... Nu va mai spun noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum