Din perspectiva Miei:
- Ce, drac, vrea sa facă?intreaba îngrijorat Cristi si da sa se ridice.
-Stai, calm!il opresc eu. Isi va face un dus si se va întoarce!il asigur eu.
Da! I-am ascultat conversația. Si da, Andy e fratele meu! Si da, tot ce a zis Sof (asa ii mai zic eu) e adevărat! Ea e ca o mama pentru noi. Stiu ca stie tot despre noi. De unde stie? Pai...stie! Se intereseaza de noi. Si când e in Irak se asigura ca suntem bine. Si legat de pastile...toți luam. Mai putin Sofi. Restul avem pastile sau tratament. De ce ea eu? Pai...Am cam fumat. Eram dependență. Dar Sofi m-a ajutat sa nu mai fiu. Nu stiu cum face, dar ea nu e dependență de nimic! S-a si drogat, dar nu a fost dependență. Revenim: cum am ascultat-o? Pai...Am mai multe telefoane, deoarece mai mereu îmi sparge cineva telefonul. In fine! Telefoanele mele sunt conectate între ele. Am auzit si vazut toata discuția lor, iar când Sof a aruncat telefonul, nu i-a distrus camera sau microfonul, asa ca...
-Mia, hai sa mănânci!îmi sugerează Claudia.
Dau din cap aprobate si ma asez la masa. Claudia este profa de desen de la liceul unde invata Sof. De unde o stiu? Pai...Nu e prima data când vin in tabără asta. Anul trecut mi-am petrecut o saptamana aici, cât Sof a fost un Irak. Da ! Se duce cam in fiecare an. Zeyn vine pana la masa noastra. O, Doamne, ce a pățit la fata? Cred ca s-a dat la Sof.
-Te-ai dat la Sofi, nu?il întreb amuzată.
El îmi răspunde cu liniste. Vara trecuta Zeyn si cu mine ne-am inteles foarte bine. Mi-a arătat si câteva trucuri de ale criminalilor. Cum ar fi: cum pot sa conving pe cineva sa facă ce vreau eu folosindu-ma de inocenta mea.
-Poftă buna!îmi urează acesta cu un mic zâmbet pe fata si ma pupa pe frunte părintește.
-Daca vrei ia loc!ii propune Cristi.
Zeyn ia un loc langa mine. Vine mâncarea si ma apuc sa mănânc.
Acuma este timpul sa aflati ce face Sofi cu acel cutit. Deoarece mi-ati cerut voi povesti din 3 perspective. Sper sa nu va enerveze faptul ca voi repetă anumite lucruri. Si ca sa nu va enervez voi povesti: din perspectiva mea (naratoarea) cum face, din perspectiva Sofiei de ce face si din perspectiva Miei ce crede ea(ce simpt ea). Începem cu perspectiva Miei.
După masa. Usile duble se deschid larg. Pe ea intra Sofi. WTF!
Din perspectiva naratoarei (eu): (Ce se petrece in baie)
Sofi intra in baie. Se spală pe cap pana când nu mai are părul rosu. Se usucă, iar după isi sa bandajele jos. Ia cutitul si tăieturile făcute de bici începe sa le prelungească pe burta in diferite modele,dar doar in partea dreapta. Dar nu le face atât de adânci, doar ca sa iasă sânge, dar sa nu curgă. Pe mana dreapta isi face la fel. Nu mai ca aici desenează hieroglife egiptene, care sunt simboluri sau vrăji. Sa va dau câteva exemple. Desenează cuvintele "protejeaza"(N'dah); " distruge"(Ha-di);" ascunde"(I'mun ) si altele. Dar si ochiul lui Horus si alte simboluri egiptene de protectie si putere. La fel face si pe piciorul drept si gât. Începe si pe fata. Pe partea dreapta. Dar aici taie si mai usor. A terminat cu desenatul. Asteapta câteva minute sa se usuce sângele, după se îmbracă intr-o pereche de pantaloni de blugi extrem de scurți ca sa se poată vedea "tatuajele" si o bursieră alba. Iar in picioare niste sandale stil egiptean. Părul si-l lasă asa cum e si pleaca spre sala de mese.
Sofi P.O.V.:
Întru in sala de mese (asta presupun ca e). Toți întorc capul spre mine. Băieții ma violează din priviri, fetele se uita la mine cu ură, dar si cu uimire. Acum arat mai sexy, ca pot zice. Desenele sunt făcute cu măiestrie si migală. Chiar daca m-am chinuit sa le fac. Si da! Ma doare! Mai ales fața. De ce ,dracu, mi-am facut asa ceva? Pai...Nu e prima data...e cam a treia oară. Prima data a fost in la 10 ani când eram in Irak. Mai aveam putin si cedam, dar Derek si-a facut si ma ajutat sa-mi fac si eu acest "tatuaj". Inseamna putere. Nu toti au acest curaj. Derek mi-a spus ca de fiecare data când simt ca nu m-ai pot sa îmi fac asta. Pe mana si piciorul drept se fac simboluri de apărare si putere. Dar si vrăji de atac. Se spune ca ele iti dau putere. Pe burta si spate se fac modele decorative. Acestea nu au puteri, dar arata ca esti puternic (ca induri tăietură). Si pe gât si fata se desenează tot modele decorative, dar si câteva hieroglife. Eu am scris numele lui Derek in hieroglife pe gât. Dar tot desenul este facut numai pe partea dreapta a corpului (excepție spatele care este desenat tot). A doua oară l-am facut acum câteva luni, după ce Derek...a murit. Atunci am încercat sa ma sinucid de 3 ori! Dar...asta e alta poveste! Si asta e a treia oară. Revenim: merg si ma asez la masa.
-Ai mâncat bine?o întreb pe micuta de Mia.
-Arăți super!i-o ia inainte Zeyn.
-Stiam deja!ii răspund cu un zâmbet pe fata.
-Cu ce te-ai facut?intreaba îngrijorat Cristi.
-Cu sânge!răspund ridicand plictisită din umeri.
-Al cui?continua el.
-Al meu!răspund de parca ar fi logic.
-Te rog, spune-mi ca nu faci ca data trecuta!spune speriată Mia.
Un mic zâmbet îmi apare pe fața.
-Stai, calma! Mai am câteva lupte de dus pana sa ajung sa joc carti cu îngerii si Derek!
Si privesc mulțumită in sus.Nici o secunda nu mi-a trecut prin cap ca Sofi sa se sinucidă! Nu va mai țin! E ora 15:09. Zi buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...