Capitolul 44

3K 122 4
                                    

Sofi P.O.V.:
Este o poza cu mine si Derek, de ziua lui. Cu o saptamana inainte de...Nu pot vorbi despre asta! Mi-e asa dor de el! El a murit ca sa salveze pe mine. De ce? De ce ma tortureaza asa? Era mai bine sa mor eu. Daca muream, nu mai aveam parte de aventura asta tampita! În poza eram pe motorul lui negru (pe care l-am ascuns in camera secretă de la subsol). Eu stăteam in brațele lui. Îmi amintesc ca in acea zi mi-a spus ca voi ajunge mare. Dar...când? Si acum îmi amintesc ultimele sale cuvinte: "Ai incredere in tine! Mereu sa joci cum vrei tu, nu cum vor altii!". Nu i-am inteles vorbele pana acum. Dar acum mi-a venit o idee. Asez cu grija fotografia la loc si merg la un dulapior. De acolo, iau grame bune de respiratia diavolului si bag in buzunarul drept al bantalonilor. Merg la alt dulapior si iau o lama, pe care o bag in celalalt buzunar. Acum ma prind de ce a vrut sa spună Derek, oarecum. Va voi explica si vouă mai încolo. Ies din camera, o încui si merg in dormitor. Acolo, Andy stat întins,cu ochii închisi, pe pat in blugi mulate negri.
-Vrei sa incetezi sa ma mai exiti atâta?il întreb răspicat fiecare cuvant.
Deschide ochii. Când ma vede face ochii mari.
-Eu te exit? Uita-te la tine!spune dând din mâini insistent spre mine.
Ii zâmbesc. Îmi i-au colierul de la Alex si pun la gât. Ma duc spre Andy, care s-a asezat in fund pe pat. Ma apropi sa il sărut. El închide ochii si se asteapta sa il sărut pe buze, dar eu ii dau un pupic pe nasuc. Face un botic. Eu fac o fata gen "ce-i?". El isi da ochii peste cap, iar mie îmi apare un zâmbet strengaresc pe fata. Il privesc. Mor! Arata atat de bine băiatul asta!
-Daca m-ai stau mult sa te privesc sa sti ca sar pe tine!il avertizez eu.
-Da de când te ezita pe tine băieții, domnisorico?ma intreaba exact ca un tata care isi intreaba fica de când face ea sex la 16 ani.
-Andy tu esti primul si vei fi si ultimul, promit!il asigur eu.
El oftează usurat si da din sprîncene jucăus.
-Da intr-e primul si ultimul este o diferenta!nu ma pot abtine sa nu adaug.
Deci, deci...la auzul comentarului asta ii apare o data atat de geloasă.
-Poftim?intreaba de parca sunt un doctor ce ia spus ca mai are doar 24 de ore de trait.
Râd când vad ce gelos e!
-Da sa fie clar, daca te mai culci cu cineva, pe aia o omor, iar pe tine te torturez!il amenint eu, devenind serioasa si hotărâtă.
- De ce?intreaba confuz.
Îmi apare o fata gen "Pe bune?"
-In primul rand: ca tu esti al meu !cu accent pe ultimul cuvant. In al doilea rand :nu ai de ce! Nu iti place cum fac?!spun sarcastică, prefacandu-ma rănită si punandu-mi mana la inima.
-Unu la mana: si tu esti a mea!si pune accent pe ultimul cuvant. Doi la mana: ai dreptate!si aici îmi ridic nasul mai sus. Trei la mana: daca eu nu am voie, nici de tine sa nu se atingă nimeni!si pune accent pe ultimul cuvant.
-Nu promit nimic!il anunț eu.
Se încruntă si ma trage langa el. Nu ma opun. De ce? Deoarece instinctul îmi spune ca îmi va placea. Ma pune cu spatele la el. Are grija sa nu îmi strice părul. Ce băiat bun! Cu nasul se plimbă pe gâtul meu. Si dintr-o data isi înfige cu putere dinti in gatul meu. Eu nu scot un sunet. De ce? Nu stiu! Pur si simplu nu simt durere, dar de data asta nu simt nici placere. Andy isi retrage dinti si intreaba:
-Nu te doare?ma intreaba putin nesigur.
-Deloc!ii răspund. Trebuia? De ce ai facut-o ?il întreb ridicând sprinceana(da nu poate vedea ca doar sunt cu spatele la el).
-Voiam sa te pedepsesc!spune el timid cu voce de copil de 3 ani.
Un zâmbet îmi apare pe fata. Ma întorc cu capul la el.
-Pedepsesti? Serios? Pentru?întreb ,stapanindu-ma cu greu sa nu râd.
Doamne! Se uita la mine de parca am omorit-o pe Mia! Ma întristez. Nu vroiam sa il supăr! Da acum pe bune! Pedepsească? Da ce suntem intr-un film din ala?
-Scuze!si ma prefac trista.
Un zâmbet ii apare pe fata si ma sărută.
-Smecher sentimental ce esti!ii spun după sărut.
-Hihihi!îmi răspunde cu voce de personaj malefi din desenele animate.
Ma uit la el urat. El da din sprîncene strengareste. Ne privim in ochii in ochii. Ne zambim unul aptuia. Dar eu stric momentul.
-Trebuie sa plec!si dau sa ma ridic.
Dar Andy ma prinde de mana.
-Ce-i?il întreb, când ajungem fata in fata.
-Vin cu tine!ma anunță.
-Nu! E prea periculos!Nu!ii spun hotărâtă.
-Atunci tu de ce te duci?ma intreaba, dar după isi da seama ce tampenie a intrebat.
-Incuie toata casa!ii ordon.
Sau sa plec, dar el ma întrerupe :
-Poți pur si simplu sa ma rogi!se plânge el.
Ma întorc cu fata la el si îmi pun mâinile pe solduri.
Oi fi eu iubirea vieții tale, dar sunt si sefa clanului si vei face cum vreau eu! Inteles?ii spun cu tupeu.
-Dragostea vieții mele?ma intreaba acesta amuzat.
-Da?ii răspund, abtinandu-ma sa nu râd cu greu.
Se pune in pozitie de Romeo (in fanfare, cu o mana la inima, iar cealalta o are spre mine).
-Vreau sa sti ca: dragostea mea pentru tine e ca diareea! Pur si simplu, nu ma pot abtine!declara acesta.
Amândoi bufnim in ras.
-De unde ti-a mai venit si asta?!il întreb in hohote de ras.
El se ridica si ia de talie. Coborâm pana la iesire.
-Te rog sa încui casa, da? Nu vreau sa patesti si tu ceva!ma asigur.
-Promit!imi promite.
Ies din casa si ma îndrept spre garaj. Îmi iau un lanburghini negru. In interior este îmbrăcat in piele alba. Întru si gonesc spre locul unde il gasesc pe nesimțiți de Varius. E încă noapte! Ma uit la ceas si vad ca e 3. Cel putin daca mor acum, nu mor virgină! Îmi recapitulez planul in cap. E un plan simplu care necesita putin timp. Asa nu voi trece prin iad. Am ajuns! A trecut jumatate de ora(mergând cu 400km /h), dar am ajuns! Unde am ajuns? O veche parcare de 10 etaje. Este singurul loc di zona unde toti jucătorii X se pot aduna sa isi joace cărțile pana la moarte. Urc in viteza pana la ultimul etaj. Acolo era plin. Toți prietenii mei atârnă de sus, legați de franghii. Toți se dau la o parte când aud motorul. Fac un drift perfect. Ies din masina si ii gasesc pe Sadie si Carter. Si ei sunt jucătorii X. Am jucat cu Sadie o rundă, dar nu pe viața si moarte, doar de distractie.
-Sofi!exclama Sadie.
Privesc in sus. Toți scot gemete de încântare. Nu sunt la fel de răniți ca data trecuta. De fapt, in afara de niste biciuri, si lovituri in zona fetei nu au nimic. Au mâinile la spate si sunt legate de ele. Sar in sus si apas doua butonase de la cizme. Imediat ce ajung cu picioarele pe pământ, din talpa ies niste rotite, transformând cizmele intr-o pereche de role. Ma îndrept spre Varius care stata in mijlocul mulțimii.
-Te-ai hotărât sa vii în sfarsit, ai?mă intreaba acesta, da nu asteapta în raspuns ca el continua. Nu are nimic! Am răbdare!ma asigura. Bine ca ai venit!
Vrea el sa continuie, dar il opresc.
-Lasă prostiile si, hai, sa trecem la acțiune! Dar vreau sa schimbam putin regulile!il informez.
-Cum?intreaba cu sprînceană ridicată.
-3 runde fiecare joc! La fiecare rundă pierzatorul trebuie sa îndeplinească o poruncă a castigatorului. De acord?si întins mana.
-Orice?ma intreaba nedumerit.
-Orice!il asigur eu.
-De acord, dar nu ai voie sa eliberezi mai mult de 2 pe rundă!pune acesta conditia.
-De acord!si dăm mana.
Pana acum nu l-am privit în fata, dar acum ma uit. WTF! Ce, dracu '?! Tipu' asta arată la fel ca acum câteva luni.
-Cum...incep strangand din dinti sa spun, dar completează el.
-Arat la fel?! Pai data vitoare când m-ai atunci in aer un depozit, asigura-te ca e cineva in el!ma incrunt la el. Dar sa sti ca tu arăți mult mai bine si sexy!ma complementează el.
Deci ii voi rupe capu' ala sec! El sta sa ma complimenteaza după ce mi-a distrus viața?! Da nu tre'sa arăt ca ma calcă pe nervi.
-Stiu!ii răspund relaxată.
-Ce jucam?ma intreaba calm.
-Pistolul!ii răspund hotărâtă.
Ramane surprins de alegerea mea.
-Cineva vrea revansa, se pare!si un zâmbet mândru ii apare pe fata.
Da, păi...la jocul asta m-a batut fata trecuta! Ce trebuie sa faci la jocul asta? Trebuie sa ansamblexi un pistol. Acest pistol are doar un glonț in el. Deci ai o sansa de a omor pe cineva. In fine! O masa este pusa intr-e mine si nesimtitul de Varius. Îmi scot pistolul, iar nesimtitul face la fel. Începem sa desasamblam pistolul. Faza e ca nu ai voie sa le lui intr-o ordine anume. El e relaxat. Nu stie ca in ultimele lunii m-am mai antrenat. Amândoi terminam de desasamblat si ne punem mâinile pe masa. Toți incep sa strige:
-Trei! Doi! Unu! Incepe-ti!
Si incep. Montez fiecare piesa la locul ei. Nici nu imi dau seama când a trecut timpul, ca deja am pistolul îndreptat spre nesimțit. El mai avea o piesa de pus, dar o data ce o arma e ridicata, trebuie sa o arunci pe a ta. O fi el un nesimțit, dar e un nesimțit cinstit.
-Bun! Pe care ii vrei?ma intreaba relaxat.
-Poftim?il întreb ridicând sprinceana.
-Pe care vrei sa ii eliberez?Imi răspunde acesta de parca ar fi logic.
-Am zis eu ca vreau sa ii eliberez? Târgu e ca învinsul sa facă orice ii spune câștigătorul.ii reamintesc.
-Atunci ce vrei?ma intreaba acesta cu o voce putin uimită.
-Vreau ca tot ce ai, si când spun tot ma refer la TOT, după ce mori! De acord?imi arunc eu cartea.
Asta e prima parte din planul meu!
-Bine!spune nesigur.
Porneste din degete, imediat pe masa apare o foaie si un pix.
Scrie pe ea ceva ca eu sunt mostenitoarea bla, bla, bla...după semnează. Mai semnează si Sadie si inca doua fete ca martore. Primesc mulțumită. Asta e testamentul sau! Si doar sti ce se intampla după ce iti faci testamentul. Privesc mulțumită.
-Runda doi!anunță nesimtitul.
E mai furios. Iar tipa aia când trebuie sa începem. La fel ca prima data. Acum imi îndrept pistolul spre el, cu o fracțiune de secunda sa o facă el. Arunca pistolul nervos. Îmi bag mana discret in buzunarul cu droguri.
-Nu mai fi supărat!il incurajez eu.
Si fac un gest de parca i-as trimite un sărut. L-am drogat. Am suflat drogul de pe mana pe fata lui. Scotocesc buzunarul celalalt. Gasesc lama si o scot. I-o intind.
-Inchite-o!ii ordon.
Nimeni nu isi da seama ca l-am drogat? Toți incep sa il roage sa nu. Da nesimtitul e drogat, deci. ...ia lama si o înghite. Cred ca va imaginați ce se intampla acum, nu? Lama ii taie gâtul si intestinele. Pe gura ii iese numai sânge, deci se inneaca in propriul sânge. Cade lat. Toți se uita la mine. Eu ma îndrept spre nesimțit si ma asigur daca mai respira sau bate inima. Nici una nu mai e valabilă. Ma ridic in picioare si întorc cu spatele spre cadavru.
-E mort!răspund satisfăcută. Dezlega -ti!le ordon arătând spre tavan.
Fara nici un comentariu sunt da-ti jos de acolo.
-Sadie, Carter! Va rog, va ocupati voi aici?ii rog eu.
Fac o fata. ..stiti ce fata! Zici ca a venit Mos Crăciun in persoana sa le aducă cadouri foarte multe si scumpe de Crăciun.
-Sigur!răspund entuziasmați.
Prieteni mei sunt coborîți. Încă sunt ameriti! Bine ca nu sunt ca data trecuta! Cum erau data trecuta? Pe moarte! Acum sunt doar bătuți. Ii privesc. Ii îmbrățișez pe toți!
-Stați, unde e Alex?imi dau eu seama.
-Nu era cu tine, sis?ma intreaba Max.
Max ma ia in brate, dar pune mana la gâtul meu. Se taie.
-Auuu!tipa, imediat, rupe îmbrătisarea si priveste rana.
Îmi arunca o fata gen: "WTF!".
-E cadoul primit de la Alex! După ce am vorbit cu el, si dat cadoul bla, bla, bla, am urcat după voi. Alex a fost răpit si am crezut ca tot de Varius.toti imi arunca o fata "Cine, dracu, mai e si ala?!". Nesimtitul care va răpit! De când asteptam sa ma razbun!si privesc mândră cadavrul.
Dar sincer, eu imi doream sa moară in mai multe chinuri! Desi si asa a fost destul de dureros pentru el. De ce l-am drogat? Va răspund la aceasta intrebare cu alta intrebare :Ce om cat de cat normal, ar prefera sa moară, decat sa isi pastreze mândria? Voi ce ati alege? Moarte sau mândrie?
-Stați!sare Mia. Tu si Andy ce ati facut?si da jucăus din sprîncene.
Casc! Ce vreti? Mi-e somn! Dar când vreau sa răspund, un clacson se aude! Cine credeti ca este? Când ma întorc nu vad pe nimeni.
-Hai, sa coborîm!le sugerez celorlalti.
Mama si tata vin langa mine. Ma îmbrătisează.
-Scumpo, noi nu putem veni!ma anunță mama.
-Tu ai viața ta! Noi pe a noastra! Dar tinem legatura!ma asigura tata.
-Ok!le raspund. Luati masina mea!si le dau cheile.
Isi iau la revedere si de la Max si pleaca.
Ma pun pe valustrada care coboară pana la intrare.
-Hai!le spun si îmi dau drumul.
Alunec pana la iesire. Restul merg mai încet. Mia si toti băieții se întrec cine ajunge primul. Raluca, Elena si Amanda merg relaxate. Ma uit in fata. Acolo e Andy cu un autobuz in spate.
-WTF!exclam eu si după casc.
Simt cum ochii mi se închid. Dar rezist si nu adorm sau cad.
-Ti-e somn?ma intreaba Andy.
Sau din cap aprobator. Ceilalți au ajuns. Cred ca ma vad adormită.
-Hai, urca-ti! Cine conduce?intreaba Andy.
-Eu!se aud la unison toti băieții.
Andy isi da ochii peste cap. Le arunca cheia si ne face semn sa urcam. Fetele intra primele si se asează imi primele locuri. Băieți după ce se bat vreo 30 ds secunde, urca si ei. Se pare ca vor face cu rândul. Ei se pun in spate de tot. Andy se asează la mijloc. Nu are tricoul pe el! Mor! E inbracat exact cum l-am lăsat. Stiti ce bine arată acum? Eu urc penultima! Max urca ultimul, deoarece el conduce. Cred ca e visul oricarui băiat sa conducă un autobuz de cam 20 de locuri. Eu adormită. Casc din nou si ma pun pe scaunul de langa Andy. Dau scaunul pe spate, iar Andy la fel. Ma pun cu capul la piptul sau si adorm. Andy e întins pe un scaun, iar eu sunt lateral. Cum? Stau ghemuita, cu fata la el, cu capul la inima lui. Îmi place cum suna! Am multe intrebari pentru el (toate legate de ce cauta el aici), dar mi-e prea somn.
Ma trezesc. Dar nu ma ridic, sau deschid ochii. Il simt pe Andy ca sa trezit si el. Îmi dau seama ca a deschis si ochii.
-De ce va holbati asa la mine?intreaba răgușit.
Simt ca sunt privită de mai multe perechi de ochii.
-Sunteti inpreuna?se aude vocea nitel furioasă a lui Max.
Andy nici nu apuca sa raspunda, ca Mia si sare.
-Ce ai pățit la gât?intreaba îngrijorată.
Asta ma face sa zâmbesc mic, dar nu vreau sa isi dea seama ceilalți ca m-am trezit.
-Iubirea vieții mele mi-a facut asta!raspunde Andy, cu vocea răgușită, dar amuzată.
-Ai iubita?se mira Cristi. O cunoastem? Cum e? Arată bine? Da in pat cum e?intreaba el exact ca mama.
Andy chicoteste.
-O cunoasteti! E perfecta! Arată superb! Iar in pat, e nemaipomenită!raspunde Andy.
Asta ma face sa zâmbesc mic.
-Deci nu e Sofi, e bine!se calmează Max.
OMG! Vorbeste serios? Ce frate îngrijorat! Cred ca vrea sa recupereze cei 10 ani pierduți. Ce drăguț!
-Stați!sare Raluca. Unu! Noi eram respiti, iar tu te distrau cu iubita? Doi! De ce ai sarutat-o pe Sofi, daca ai iubita?
Andy e gata sa raspunda. Dar eu deschid usor ochii. Ma ridic usor si intind pieiceste.
-Neata!imi spun toti.
-Neata!le spun cascand.
Observ ca autobuzul sa oprit.
-Am ajuns?ii întreb răgușită.
-De 5 minute.raspunde Cail.
Ma întorc cu fata la Andy. Il privesc atanta.
-Tu chiar iti doresti sa dar pe tine,nu?il întreb si zâmbesc.
Chicoteste.
-Cred ca eu o voi face primul!isi da cu presupusul.
Eu mai casc o data.
-Haide! Si mie îmi e somn.recunoaste el.
Ma ia de talie si eu imi incolacesc picioarele in jurul sau. Îmi pun capul pe umărul sau. Pot sa vad ca ceilalti au o fata "Ce, dracu?!". Inteleg! Dar nu ii bag in seama si inchis ochii.
-Unde?ma intreaba adormit.
-La mine!ii răspund ca si cumeu deja dorm.
El urca la mine in camera. Ma pune pe pat, iar el langa. Ma cuibaresc la piptul sau si adorm.

Hei! Sunt in Turcia! Sper ca va placut capitolul! Scuze de greseli. Dar, hai, sa fim seriosi! Stiri cat mi-a luat sa scriu asta?! Eu in loc sa stau in apa, eu scriu! Nu scriu mai mult! Voi încerca sa mai postez, dar nu promit nimic ca azi sau mâine. Nu va mai țin. A da uitasem! Poza de la anunt, este coperta facuta pentru carte. Stiti ca va spusesem pe care sa o aleg? Am zis sa o pun si pe ea. La mine in Turcia este 11:39! Zi buna! Va astept sa imi răspundeți la provocare si intrebare! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum