Sofi P.O.V.:
Limuzina ma duce pana la avion, unde se aflau deja ceilalți. In avion ne asezat la locuri si decola in liniste.
-Te asteapta o surpriza la sediu!spune Bogdan încântat.
Imi ridic sprinceana.
-Ce surpriza?intreb cu subînțeles, deoarece ultima surpriza a lui a fost o intalnire cu un nesimțit.
-Stai calma! Iti va placea!Ma asigura Bogdan.
Oftez si imi dau ochii peste cap, cedand. Deoarece stiu ca nu îmi va spune care e surpriza, nici daca ii ordon. Imi întorc capul pe fereastra si vad norisori pufosi de un alb imaculat. Dar nici un minut nu durează ca si avionul aterizează. Cum arată sediul? Pe dinafara, ca o clădire gen camin. In curte pot sa vad ca executa pe cineva. Este un bărbat îmbrăcat intr-o cămasa alba lunga pana in pământ. Nu e rochie! Asa sunt îmbrăcați toți inainte sa ii omoare. Omul isi spune rugăciunea, iar călăul acoperit din cap pana in picioare in negru de apropie de el. După ce isi spune rugăciunea si tot ce vrea, călăul cu toporul ii taie capul. Vad atat de des asta, încât m-am obisnuit. Ca de obicei, toata scena a fost filmată si la ea au fost martori (vreo 50). Formarea cel mai probabil va fi trimisă autorităților din tara mortului, după câteva luni. Nici nu am observat ca avionul a aterizat si toti se dau jos. Imi scot centura si cobor si eu. Intrăm in liniste in sediu si la intrare le vad pe Raluca si Mia! Fac ochii cat cepele de uimire. Ele imi zâmbesc si ma sugruma...pardon! Ma iau inbrate!
-Aer!spun soptit si sacadat.
-Scuze!spune Raluca si imi da drumul.
Mia nu îmi da drumul, dar slăbește stransoarea, iar eu o ridic de talie,ea incolacindu-si picioarele in jurul taliei mele. Este usoara,are in jur de 45 de kilograme.
-Ce căutați aici?spun încântată.
-Ne-a sunat Bogdan!spune scurt Raluca.
Ma uit la Bogdan cu sprinceana ridicata, dar cu un zâmbet posnas pe fata. Dintr-o data un căscat ma cuprinde si o stare de somn imi invadează tot corpul.
-Ce am?!spun pentru mine, după ce casc (fireste ca îmi pun mâna la gura!).
Raluca ma priveste ciudat. Vine la mine si imi pune mana pe frunte.
-Nu ai febra!concluzionează ea.
-Ce ai, blondo?spune cu firească sa ironie Emma.
-Nu stiu!recunosc eu. Azi mi-a fost un somn!
-Nopțile nedormite!imi sugerează Bogdan ca ar fi un raspuns.
-Somniferele,blondino!adauga Andrei, cu sensul ca eu luam somnifere acum ceva timp si poate ca acum au un efect advers.
Il vad pe Lucas gata sa mai adauge ceva pe lista, dar il întrerup.
-Poate doar am nevoie sa dorm bine!spun accentuând fiecare cuvant. Merg sa ma culc...
-Cu cine?ma întrerupe Zeyn.
-Cu perna si plapuma pe pat!răspuns amuzată.
Mia se da jos de pe mine, după ce îmi sărută ambi obraji.
-Somn usor! Si vise plăcute!imi urează micuță de ea.
Zâmbesc adormită si ii ciufulesc parul. Toți imi urează "noapte buna!" in felul sau. Le urez si eu un " somn usor" si plec spre camera mea. Doamne, ce am? Mai am putin si cad din picioare! Dar ma tin tare si merg spre camera cat de repede pot. Pe drum, nu gasesc niciun luptător. Ciudat! Ce sunt luptători? Sunt luptatoti! Care lupta în mafia asta! Golurile sunt linistite. Nici soaptă nu aud din spate. E liniste. Prea liniste! Sa intamplat ceva? Nici nu vreau sa ma gândesc! Intru in camera si nici nu ma schimb ca încui usa si ma arunc in pat. Cum arată camera mea? E o camera de mărimi normale, cu un pat lipit de perete si rafturi deasupra, cu noptieră la capul patului, cu un dulap mare la picioare la perete, o biblioteca cat un perete pe partea cu usa, opusă dulapului si la peretele din dreptul picioarelor un birou. Bine inteles, ca pe partea cu capul patului, se mai afla câteva dulapuri, astfel umplând peretele. Camera este roz, si plina de mobilier, iar pe jos se afla doua covoare tot roz care merg pe parchetul închis la culoare. Toate dulapurile sunt pline de actipilduri, postere si toate prostiile astea! Patul e cam tare, dar nu are nimic. Imi pun o perna la colțul patului mai ridicata si inca o perna mai mica pe ea. Ma trântesc acolo si trag plapuma peste mine. Chiar daca o fi iunie, eu tot mor de frig aici! Somnul ma ia pe râul sau si ma duce cu gândul departe, dar nu ma ia complet. Imi aduc aminte de ce sa intamplat tot in noaptea in care m-am cunoscut cu Derek. Sa dăm timpul inapoi.
Noi tocmai omorisem pe tipi aia si Derek tocmai ma complimentase, spunandu-mi ca sunt o criminală inascuta. Dar un elicopter s-a auzit deasupra noastra si am ridicat privirea. Fara sa îmi dau seama, un tip da sa il ia pe Derek, dar am fost rapida si l-am inpins la timp. Dar eu nu scapasem. Tipul ma prins pe mine si mi-a pus o batistă la gura lundu-ma in elicopter. Asta a fost ultima amintire. După stiu ca m-am trezit intr-o încăpere întunecată, legată de un scaun. Un tip state a in fata mea. Am deschis usor ochii cu un mic gemat.
-In sfarsit, te-ai trezit!a spus el exasperat parca.
Imi revin rapid si am intrebat.
-Cine esti?am intrebat fixandu-l cu privirea, analizandu-l din cap pana in picioare cu o voce rece, dar furioasă.
-Întrebarea aici, mititico, este cine esti tu!a spus punandu-si mana pe bărbia mea, ridicandu-mi capul usor. Deci: cine esti?a intrebat voim sa isi ia mana de pe mine, dar eu il musc tare de deget.
El a strâns din dinti si a încercat sa si-l tragă. Intr-un final a reusit, după 30 de secunde. Ii dăduse nitel sângele, dar nu mult.
-Sunt Sofi Dark!răspuns parca jignită de întrebarea sa.
-Adică pentru băiat cine esti!explica el. Iubita?încearcă sa ghicească.
-Nup!ii răspund eu.
-Sora?
-Nici pe aproape!
-O prietenă? O amică?
-Nu! Dar, hai, încearcă! Sti cum se zice! Ca încercarea moare ultima, dar reusita moare imediat după încercare!Stiu ca se termina brusc dar mi-e somn de mor! Stiu ca nu am mai postat de mult, dar sa stiti ca nu am stat de geaba! Am inceput sa scriu o varianta a povesti, deoarece o voi da la tipărire si nu vreau sa o las asa...Daca vreti voi posta si varianta aia...si am inceput si o noua poveste în coarnele mele. Poate o voi posta, dar ca avea doar un capitol. Deoarece e pentru un concurs...e vorba de un criminal care invata ca poate avea si prieteni, nu numai dusmani. Când o termin o postez. Si poate va intrebati de cealaltă carte pe care o am. Stați calmi! La aia nu am postat si de mai mulți timp ca aici. Deci nu fiti gelosi. Acum sunt pe locul 3#! Stiu si de ce...Dar Nu vreti voi ca măcar o zi! O ZI! UNA! Macar atat sa fiu si eu pe 1#? Stiu ca e o dorinta...lacomă, dar na! Va multumesc mult ca îmi citiți cartea! Ca multumesc de voturi si mai ales de comentari! Va iubesc! Daca ma vedeti pe strada puteti sa ma bateti...o merit! Mor de somn! La mine e 01:26! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...