Sofi P.O.V.:
Din elicopter cine credeti ca aterizează? Fix Andy!(ideea Dark-Queen69)De ce am eu norocul asta? Ce am facut sa merit asta? Tam....nici nu il pot jigni! Of... Andy coboară din elicopter si se îndreaptă spre noi.
-Sal!il saluta toti, vrea si el sa raspunda, dar i-o iau inainte:
-Ce, dracu, cauti aici?il întreb marcînd.
-Of...Sofi, îmi pare rău! Eram...începe ca boul sa se scuze.
-Te-am intrebat ceva! Raspunde-mi!marai eu.
Face ochii cat cepele.
-Sofi...începe, dar il întrerup.
-Raspunde-mi!spun de parca mai e putin si il i-au la bătaie. -Am venit sa te...o vad pe Mia!răspunde acesta devenind serios.
-Atunci du-te!si ii fac semn cu capul spre direcția cabane Miei.
-Pot sa vorbesc cu tine m-ai întâi?ma intreaba acesta.
-Parca nu vorbeai cu curvele?si ii arunc o privire plină de ură si accentueze ultimul cuvant.
-Dar tu nu esti o curvă!spune acesta punând accent pe "nu".
-Atunci de ce mi-ai zis ca sunt?ii întreb.
-Eram nervos! Iarta-ma!si face fata de care lua plouat (asa ma convinge de fiecare data sa-l iert, dar azi nu!)
-Sterge-ti fata aia de caine plouat, ca acum nu iti mai merge! De ce erai nervos? Ca nu te las- am eu sa asculti propunerea unei tarfe?si ridic sprinceana.
Linistea (si ca priveste in pamant) răspunde in locul lui.
-Du-te sa o vezi pe Mia! Discuția s-a încheiat!spun si continui sa îmi fumez tigara.
-Dar...incepe sa spună, dar...
-Am spus ca discuția s-a încheiat! Daca nu vrei sa le spui lor ceva, pleacă!si il privesc cu atâta ură.
Cred ca l-am cam enervat. A inceput sa i se zbată ochiul si sa se inroseasca.
-Sofi Dark, trebuie sa discutăm acum!macarie el la mine(si pot sa jur ca mai are putin si ma bate)
-Nu se poate!răspund relaxată.
-De ce, ma rog?si isi informeaza toți mușchii.
-In primul rand: ai venit sa o vezi pe Mia asa ca du-te sa o vezi. In al doilea rand: nu am nici timp, nici chef sa vorbesc cu tine !ii răspund accentuând ultimele 6 cuvinte si suflandu-i fix in fata.
-Mia poate astepta! Acum vreau sa vorbesc cu tine!răspunde hotărât.
-Daca nu este legat de Mia sau Raluca sau Liam nu ma intereseaza! De acum te voi ignora!il anunt pe Andy (care la ce rosu e cred ca va exploda in curand). Sa continuăm!si îmi indrept atenția asupra grupului.
-Sofi! Sofi!ma striga Andy cu o voce răgușită, dar il ignor total.
Toți se uita ba la Andy, ba la mine! Observ cum Cristi da din cap aprobator in directia lui Andy. De odată simt cum sunt luată pe sus stil sac de cartofi. De cine credeti? De Andy! Incep sa dau cu picioarele in burta lui Andy si cu pumni pe spate.
-Potoleste - te!spune acesta si ma strânge si mai rău.
-Ai noroc ca azi e ziua ta!răspund, dar tot continui sa ma zvarcoles.
Vad cum ceilalti zâmbesc amuzati.
-Stergeti-va zîmbetele alea deacesti de pe fata si ajutati-ma!strig la ei, dar ei doar chicotesc.
Andy ma dune asa câteva minute. Ma duce in cabana mea si aseaza pe canapea. El e încă in picioare. Mă cercetează cu privirea. Peivirea lui devine trista.
-Ce s-a intamplat?ma intreaba si se aseaza langa mine pe canapea.
-Nimic!spun incordandu-mi toti mușchii.
-Of... Iartă -mă! Chiar nu am vrut!
-Atunci de ce ai spus-o?
-Of...De prost! Am fost prost! Eram stresat pentru tine si simțeam nevoia sa ma relaxez. Iartă -mă! Acum, spune-mi ce s-a intamplat, te rog! De ce te-ai tăiat din nou?
-Of...Ai noroc! Si stai calm! Doar simteam ca voi ceda!
-Iarta-ma!si ma ia in brate.
-La mulți ani, prostule!spun râzând.
Începem sa râdem amândoi.
-Mersi!spune râzând.
De odată intra pe usa...cine credeti? Perversul nenorocit!(ideea IrinaNicolescu)
-Andy te cheamă băieții!spune perversul.
-Bine.spune acesta.
Ne ridicăm si dăm spre usa, dar perversul ma opreste.
-Nu si tu, pisi!ma anunță perversul.
-Ok!ii răspund si ma asez pe canapea.
-Hai, Zeyn!spune Andy si ii face semn sa vina.
-Du-te tu inainte! Vin si eu acum!se scuza blondul si se apleacă parca sa isi lege sirerurile. Tu grabestete!
Si Andy pleacă. Dupa câteva secunde, perversul se ridica si închide usa.
-Pleacă!ii spun plictisită nelundu-mi ochii de la TV.
-Si daca nu vreau,pisi?
Ma ridic de pe canapea si merg cu gandul sa ii dau un pumn, dar când ajung in fata lui îmi sufla ceva in fata. Respiratia diavolului! Simt cum adrenalina ma cuprinde si ba-ul (inseamna suflet. In egipt...e o poveste lunga! Important este ca ba inseamna suflet) îmi părăseste corpul.
Din perspectiva lui Roberto:
Merg linistit cu Dina, Cristi, Mihai, Mihnea si iubitele lor. Il vad pe Andy alergând spre noi.
-De ce m-ati chemat asa urgent?ne intreaba speriat.
-Nu te-am chemat.il anunt eu.
-Dar Zeyn a spus...
Începe Andy sa spună, dar se opreste brusc si priveste in spatele sau.
-Zeyn a rămas sigur cu Sofi!spune speriat. Haideți!si o ia la fuga spre cabane.
Noi il urmăm tot in fuga. Ajungem la cabana 13 si Andy încearcă sa deschidă usa.
-E încuiată!declara Andy.
-Da-te!il avertizează Cristi.
Andy se da la o parte, iar Cristi sparge usa cu un pumn in canta. Intrăm. Ma uit in camera. De peretele din dreapta este lipită Sofi cu spatele, iar Zeyn o împinge si mai mult in perete. El o tot inpinge si sărută flamand. De ce Sofi nu face nimic? Băieții dar pe Zeyn fix când acesta voia sa ii dea pantaloni jos Sofiei. Zeyn primeste cativa pumni si va fi dat afara in juturi afara pe usa.
-Sofi esti bine?o întreb eu,dar ea sta acolo ca o statuie, fara sa arate nicio emoție.Sofi!si o zgudui, dar ea nimic.
-Cred ca e drogata!presupune Mihai.
-Respiratia diavolului, sigur!aprobă Mihnea.
Sofi începe sa clipească des. Si cade pe genunchi la podea. Si după cade cu totul pe podea. Andy o ia in brate stil mireasa si o aseaza in pat. Sofi geme usor când este asezată pe pat. Dăm sa plecăm, dar se aude soneria care ne cheamă in curtea principala. Sofi tresare usor, dar nu se trezeste.
-Haideți!sopteste Dina. O vom invoi.
Plecam in liniste si ne îndreptăm spre curte. Ajungem acolo si in mijlocul acțiuni il găsim pe Zeyn, care are acum si celalalt ochii vânat. Claudia ii pune o compresia rece pe fata. Deodată sunt împins si trântit pe pământ la fel si ceilalti.
Sofi P.O.V.:
Pervers nenorocit. Bou cretin. Porc idiot. Măgar nesimțit. Sunt doar câteva lucruri cate îmi vin in minte acum . Stiu doar ca m-am trezit in patul meu. Imediat m-am ridicat si am pornit spre acel pervers nenorocit, cretin si idiot. I-am trântit pe toți care mi-au stat in cale(Roberto, Cristi, Mihai, Mihnea si Andy ) si acum acel pervers nenorocit, cretin sta in fata mea. Nu m- ai stau pe gânduri si sar pe el. Il trântesc la pământ si incep sa il zgari si lovesc. De ce nu ma opreste nimeni? Oricum! Îmi scot pumnalul pe care il luasem de la cabana si il injunghi in picior. El urla nitel. Îmi place ca simte suferința! Cum a îndrăznit sa ma drogheze?! Of...sunt piata de pe el. Incerc sa ma eliberez de cei care ma strang de picioare si mâini la spate. Sunt la un metru deasupra pământului. Cineva îmi ia pumnalul din mana.
-Dati-mi drumul, natarailor!marai eu.
Perversul nenorocit, cretin, natarau, bou, idiot se ridica cu greu de pe jos. Este ajutat de 2 băieți ca sa stea intr-un picior.
-Usor, pisi! Calmează-te!spune acel pervers ce pervers asta e curv!
-Mârrr!marai eu.
Si ma zmucesc din strâmtoare, dar nu reusesc sa scap.
Ma uit la acel...stiti deja nici nu merita sa il jignesc. De ce îmi bat eu capul cu unu din asta. Care nu are creier. Deci ma uit ca un animal gata sa isi atace prada.
-Vino sa te bandajam, Zeyn!ii ordonă Claudia.
Ei pleacă.
-Dati-mi drumul, netrevnicilor!marai eu si incep sa ma zbat.
-Sof, calmeaza-te!se aude vocea Miei.
-Sunt calma! Dati-mi drumul in momentul asta!spun cu o voce poruncitoare.
-Nu pana nu te calmezi!ma anunță Cristi.
-Of...bine! Promit ca daca îmi da-ti drumul voi merge la cabana.cedez eu.
-Prea bine!accepta acesta.
Sunt pusa cu picioarele pe pământ, le arunc o privire urâtă si plec. Ajung la cabana si sun la clopoțel. Mi-a venit o idee! De nicăieri apare un valet.
-M-ati chemat, doamna?intreaba acesta serios.
-Da! As dori sa îmi aduci niste vopsea roz pentru par si piele!ii poruncesc acestuia.
-Acum, domna!si pleacă.
Stau putin si apare din nou valetul.
-Altceva, doamna?
-Nu, poți pleca!
Si pleaca! De ce am nevoie de vopsea roz? Simplu! I-au cuvintele de vopsea si plec spre baie.Îmi doresc sa scriu mai mult, dar cred ca daca nu il postez acum ma veti injura. Eu stiu deja ce va face cu vopseaua si nu voi modifica nimic, dar vreau sa vad ce credeti voi. Mersi de idei. Vreau sa ii cer scuze IrinaNicolescu deoarece ea isi dorea un capitol mai pervers (mult mai). Da e nu am dispoziția necesara sa scriu asa ceva, dar te asigur ca va fi unul si ti-l voi dedica tie. Mersi de idei, le voi posta pe cele care îmi plac. Apropo le cer scuze si celorlalti care mi-au spus ca din elicopter sa apara Andy, dar Dark-Queen 69 a fost prima. Nu va mai țin. Astept idei! Scuze de tot ce e gresit gramatical. Si scuze ca folosesc termeni egipteni, dar acum citesc cărți despre Egipt si zeii lor. Deci... Nu va mai tin! La mine e 15:32. Zi buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...