Să ne înțelegem pe fată o cheamă Sofi , nu Deea! Nu ştiu ce sa întâmplat dar... oricum lectură plăcută!
Sofi povestește:
Hei! Eu sunt Sofi . Am 15 ani , dar pot să mă dau ușor drept una de 18( poate si fiinca am 1,80 înăltime). Am pielea albă ca zăpada si nu,nu glumesc. Părul meu este negru la rădăcină, dar la vârfuri este cel mai deschis blond( Si nu, nu mă vopsesc) . Am fața ca de bibelou. In afară de ochii. Ochii mei sunt de atâtea nuanțe de albastru cate există. Sunt slabă dar am o forță si putere in mine...o sa vedeți voi mai încolo. Cât despre viața mea... Ce să zic? Trebuie să încep cu începutul. Aveam 5 ani, mă jucam cu păpușa mea in casa familiei mele la etaj când. .. de jos se aud sirenele poliției. Cobor în fugă, deschid usa la bătăile insistențe ale unui polițist (presupun). In fața uşi era un polițist cu o foaie în mână. El îmi spune:
- Tu eşti Sofi Dark ? avea o voce de ma baga in spereți. Groasă şi serioasă.
-Da ! De ce întrebi? spun eu cu vocea mea de copil care putea sa înduplecă pe oricine..excepție el!
- Domnişorico! Te rog , vorbeşte cu respect! Acum vino cu mine ! si încearcă sa ma prindă de mana dar mă feresc, si zic:
- Mami a spus să nu plec de acasă dacă ea nu îmi dă voie! cred că l-am enervat . Ma luat în brațe si ma aruncat in masina de poliție.
Ma dus la sectie . Acolo mi-a spus un alt polițist ca părinți si fratele meu sunt criminali si ca nu au fost încă găsiți. Apoi mi-a pus multe întrebari despre ei. Nu am stiu sa răspund la nicio intrebare. Polițistul mi-a zis că trebuie sa ma duca la un spital drăguț ca sa se asigure ca nu am sa fac si eu ca părinți si fratele meu ( adică la spitalul de nebuni) . Acolo, îmi dateau pastile sa le înghit ( le ascundeam in gură si le scuipa la baie pentru că erau somnifere) . stăteam toata ziua intr-o rochie albă intr-o cameră albă cu un pat alb. Am stat acolo 2 ani grei . După aceea am fost dată în grija surorii mamei , matusa Lili. Totul a fost bine până când ....Sper că va placut capitolul asta . Il dedic prietenei mele Kate ( asa ii place sa ii zic). Scuze pentru greşelile gramaticale. In caz ca nu înțelegeți ceva intrebati-mă. Cine vrea dedicație? Si va rog lăsați un comentariu dacă va placut .
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...