Sofi P.O.V.:
-Of! Bine!cedează el la fata mea de catelus.
Imi ia telefonul din buzunarul sau si mi-l da. Yey! Imi pun parola si ma uit in galerie. Andy se uita atent la mine. Gasesc o poza cu frumuseții si ii dau sa vadă.
-Ce dracului?se mira toti când il vad pe P.J.
Ii inteleg! Cel mai sexy băiat din nume ar trebui sa fie numit omul asta! Suntem destul de buni prieteni. Dar nu ne-am mai vazut de ceva timp. El era in S.U.A. . E un american din L.A. . Si deoarece nu ma pot abtine vs zic si câteva detali despre aspectul fizic. Are ochii de cel mai frumos căprui! O culoare atat de calda când vrea, dar mai rece ca ghiata când il enervezi. Niste buze rosi care iti vine sa le saruti pana la adânci bătrânețe. O piele usor bronzata si extrem de fina. Un par superb plin de volum. Nu va pot spune culoarea deoarece si-o schimba destul de des. Are un abdomen perfect si o groaza de mușchi extrem de bine dezvoltati. Când eram mai mica nu cred ca as fi spus asa ceva, dar acum...daca dintr-o poza imi vin atatea gânduri, in realitate l-as viola direct! La doar 17 de anișori e cel mai mare mafiot care se ocupă cu proxenetismul. Practic el conduce toata mafia de prostituție din America. Am contract cu el. Pentru niste prostituate. In fine! Afacerile... Băieții chiar par ofticati ca nu au si ei un corp ca a lui. Dar cum sa aibă daca toata viața ăstuia e sala si sexul?! Si mai are timp si de cate o afacere. Dar tayal lui se ocupa in general de tot. Dar stai! Stau ma!
-Acum da-ti-mi telefonul!spun si le iau telefonul din mana.
-Mark! Roby!ii striga o voce masculină pe cei doi care părăsesc încăperea cu un salut scurt.
-Si ce mai ai prin telefon?intreaba Andy.
-Curios?il intreb făcând ochii mari sarcastic.
-Da!raspunde relaxat. Ti-l day si eu pe al meu!
-Ce vrei sa imi vezi?
-Galeria.
-Bine! Dar doar pe primele patru fisiere, spun putin nesigură si verific. Da! Doar pe primele patru.
-Edy! Jimms!mai se aude o data vocea.
-Pa, floarea mea de colt!spune senzual Edy. Care străluceste in lumina...
-Edy!strigă amenințător Jemms.
-Ce e?spune nervos Eduard.
-Nici măcar nu stii ce e o floare-de-colt asa ca tavi dracu' si misca!
-Bine, boss!cedează Edy si pleaca după ce imi arunca o privire cucerire.
-Ne mai vedem, Frumoaso!Imi spune romantic Jemms si pleaca dracului.
-Ei asa cuceresc o fata, sau asa sunt ei...de retarzi?intreb eu nesigură.
-Asa sunt ei!spune triumfător Andy.
Facem schimb de tekefoane di incep sa cotrobai in galeria lui. Am gasit un folder cu "Frumoasele mele". Hai sa ma uit! De ce am facut-o? Numai fete dezbracate! Iuh! Mai ma uit si e un folder numit "♡♡♡" ce dracului vrea sa însemne? Il deschid si...numai poze cu mine! Are poze cu mine? Wow! Serios? Nu ma asteptam!Mi-e somn! Scuze! Stiu ca e un capitol dat dracului dar va promit ca vine si actiune si va sunt datoare cu un capitol pentru ziua de ieri. Faza e ca am avut oa inspiratie(nu ca Andy) dar nu stiam ce varianta voi alege. Dar acum stiu! Hihihi! Capitolul il dedic @voua! Da ma! Voua! Intrebarea: de unde te inspiri? Sau de unde ai atâta imaginatie?
Aici nu va asteptări sa va zic ceva gen am citit o groaza de carti si bla, bla, bla! Eu scriu ce vad si ce traiesc! Asta sunt eu! Vad lucruri ciudate si sadice! Vad cum se omoară un om in fata mea! Poate si din cauza asta eu pot calcă si pe cadavre! De mica am vazut multe chesti. Le vad mereu noaptea sau care putin o imagine doua ziua când ma plictisesc rau. Prin ce scrii imi place sa va spun in ce lume traiesc eu. Da bre! În lumea mafiei :p! Nu stiu cum sa explic...pur si simplu când am castile in urechi parca trec in alta lume si vad toata chestia asta! Dar când mai intru o data imi da si alta versiune deci...eu trebuie sa aleg! Mi-e somn! Anunt! Plec oa tara! Deci cel mai probabil luni va va astepta un capitol in jur de 3000 de cuvinte minimum daca nu postez! Vreau o vacanta! De oa scoala! Nu de la scris! La mine e 01:24! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...