Sofi P.O.V.:
-Eu!sare repede Emma.
Când e aproape sa sară pe Derek, acsta zice.
-Hei! Macar pot sa aleg eu cui ma dau?intreaba cam speriat.
Eu dau din umeri si ma asez pe un fotoliu. Ma uit la televizor. Doua mâini imi sunt puse pe ochii. Când sunt luate ma trezesc cu Derek in fata. Ii ciufulesc parul. Se asează langa mine pe fotoliu.
-Bogdan!strig amuzată. Pot sa-l păstrez?
-Sigur!raspunde amuzat el.
-Yey!se bucura Derek.
-Ooo!oftează Bogdan pierdut in amintiri. Va amintiti când erau micuți?ii intreaba pe ceilalți.
-Erau adorabili!sare Emma.
-Păcat ca n-am filmat!oftează Jade.
-Eu da!isi da seama imediat Bogdan.
-Ce??sărim eu si Derek.
-De fapt, va am pe toți!spune de parca si-ar aminti cel mai umitor lucru care va salva omenirea.
-Serios?ne minunat toți.
-Da! Vreti sa va atat?
Cu toții afirmam si el scoate telefonul. Isi conectează telefonul cu tv-ul. Mai cauta el putin prin fiserele lui si...o imagine cu mine, Derek, Raluca, Mia, Andy si Cail împodobite bradul apare. Apoi una cu mine, Derek, Emma, Jade, Andrei, Lucas, Felix impodobind bradul. Urmează o imagine cu Zeyn si Jimmy impodobiind nenorocitul de brad. Si cu "clanul de violatori" mai bine o imagine. Toți ne uităm cu atentie cu care un zâmbet tamp pe fata. Imaginile se derulează una cate una. Sunt unele amintiri plăcute. Chiar le uitasem! Ma bucur ca le revăd. Dar...
-Aaaa!se aude dintr-o data din boxe.
Ne uităm si mai atenti. Aia era vocea mea. O imagine cu mine plângând intr-o camera mica si întunecată facuta chem si curcandu-mi sânge din gura, cu genunchii si coatele ferfenita. Urmatoarea imagine cu Derek spânzurat de mâini cu spatele însîngerat, cu lacrimile pe fata tot intr-o camera mica. Si tot asa. Imaginile sunt cu toti plângând si loviți. Faza ciudata este ca fiecare moment de groaza este filmat in aceasi camera întunecată si mica. Ne uităm la Bogdan terifiati. Acesta z ambeste diaboleste, frecandu-si mâinile intr-un mod...dracesc!
-Bogdan...?îndrăznesc Si sa intreb.
Luminile incep sa palpaie. Din ce in ce mai repede. Pana când se sting total. Niste țipete se aud, iar eu impietresc. Sunt cu Derek, care state a langa mine, se ridica in picioare. Becurile se aprind, dar doar pentru o clipa. Suficient cat sa il vad pe Derek la pământ cu un cutit in spate, pe Andy si băieții lui spanzurati, Jade si Raluca in bratele unor tipi mascați, pe Zeyn, Mia si Jimmy încercând sa părăsească camera si...pe Bogdan tinand-o pe Emma de gura cu o fata...pe care nu am mai vazut-o niciodata si care ma ingrozeste. Peste țipetele prietenilor mei, se aude râsul diabolic, chiar malefic a lui Bogdan. Dar acum lumina stinsă ii da un sentiment de teama inima a inceput sa imi bată mult mai tare. Adrenalina imi cuprinde corpul, ca si cum as fi pierdut mult sânge sau tocmai m-am drogat cu anfetamina. Ma ridic usor de pe scaun si ma îndrept spre peretele cel mai apropiat cu pasi mici si lenți. Stai! Ceva e necurat! Cum sa daca asa ceva Bogdan? Adica, Bogdan?! Fucking! Al dracului Bogdan si ceilalți! Am ajuns la perete. Spatele meu nemai putand sa înainteze. Lumina iar clipoceste si il vad pe Bogdan din ce in ce mai aproape. Pana când...Stiu ca va las in suspans! Dar na! Am cea mai buna scuza! Nu am avut net! Azi a venit! Si stiu ca va mai sunt datoare cu 500 de cuvinte (încă nu e trecut de 00, deci cu 500, nu 1000). Sunt cu vara-mea deci poate nu mai postezi azi si mai vin si teste luni si marți. O sa ma revansez! Va placut? Sa imi spuneti! Va rog! Cum vi se pare capitolul? Va astept cu comentarii! Sa nu ma lăsați sa astept! La mine e 21:35! Noapte buna! Va pup! 666 cuvinte!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...