Andy P.O.V. (E ultima data):
Ma trezesc buimac. Deschid parca cu silă ochii si constat ca am o pernă in brate, ci nu pe Sofi. Ma trezesc în pic mai bine si ma uit, rificandu-ma in capul oaselor ca Sofi nu e in camera. Probabil s-a sculat mai devreme si nu a vrut sa ma destepte. Iar eu am luat perna in brate ca tampul când nu am mai simtit-o in brațele mele. Of! Ma ridic somnoros si după ce imi fac tabieturile ma îmbrac in blugi si tricou. Vreau sa imi iau si hanoracul, dar observ ca nu e in camera.
Merg in camera lui Sofi sa vad daca e acolo. Nu e! Camera pare intactă. Merg si in camera de recreere (unde ne-am uitat la cursa, asa ii zic eu). Aici sunt doar băieții. Facem un schimb de "'Neata!".
-Cineva e plin de viata, azi, ai? Cum e Sofi in pat?intreaba perversul de Edy.
-Edy, nu totul se rezuma la sex! E de ajuns sa o am in brate!spun dandu-mi ochii peste cap. Dar asa, e buna rau!spun amuzat asezandu-ma pe canapea. Si venind vorba de Sofi, unde e?ii intreb de parca acum mi-am dat seama ca lipseste.
-Nu era cu tine?intreaba James.
-Ba da! Dar m-am trezit singur!le mărturisesc.
-Poate se plimbă! E o casa mare, are ce vizita!sugerează in sec Valentin.
-Hai, sa o sun!propun eu.
Imi scot telefonul si o apelez video. După câteva secunde pe ecran apare micuta Sofi cu gluga hanoracului meu pe cap si in fundal se vede doar pământ.
-Sal'!ne saluta ea zâmbitoare.
Pot sa observ ca ea continua sa înainteze.
-Pe unde esti?o intreb confuz.
-Prin Irak! Iar tu prin Italia!spune zâmbind dracesc.
Ne mirăm toți in felul nostru.
-Cum dra...
-cului am ajuns aici?imi completează ea întrebarea, eu dau din cap aprobator. Simplu! Cu un motiv am vrut sa mergem afara. Ca sa imi dau seama unde suntem! Sunt anumite semne, care m-au facut sa inteleg clar ca ne aflam in Italia...Ma rog, in zona Italiei. Si te-am convins ca mi-e somn ca sa scap de tine! Restul s-au dus la "iubitele , explica făcând ghilimele in aer so stramband din nas la acel cuvant, la 9:42, deoarece v-am si auzit. Ti-am luat hanoracul, am mers la mine in camera si mi-am schimbat hainele aranjate totul la loc ca sa nu se vadă nici măcar o urma si am iesit din casa.
-Dar stai! Cum ai mers peintr-e camere fara sa te prindă pasnici? Sau sa te vadă camerele de supraveghere, intreaba Mark.
-Eee! Am secretele mele!spune amuzată. Când m-am uitat la stele mi-am dat imediat seama unde ne aflam. Am mers pe jos cativa
kilometri pana in mijlocul orasului de unde...a fost usor sa ajung aici!explica simplu de parca ar fi ceva banal.
Rămânem fara cuvinte!
Sal'! Nu am timp sa va "vorbesc"! Am extramulta treaba si mai sunt si obosită! Ah! Scoala! O urăsc! Trebuie sa fac pentru scoala multe si mai e si ca vreau sa mai scriu si la alte carti (multe dintr-e ele nu fiind postate). Cartea este PE locul 1#! Va iubesc...Dar mi-e somn! Nu va imaginați ca ma culc acum, dar in mod sigur nu mai scriu sau citesc! Poate ma culc si eu mai devreme! La mine e 01:16! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...