Capitolul 94

1.6K 73 3
                                    

Sofi P.O.V.:
De ce ar avea poze cu mine? Adica nu sunt cu noi doi sau cu grupul! Sunt poze cu mine prin parc, in casa, la scoala etc.
-Andy?il intreb nesigură.
-Da!Ce e....?intrraba captivat.
-De unde ai poze cu mine?intreb confuza.
-Ce?se trezeste din transa. Din toate fisierele fix pe ala ai nimerit?!spune dar nu isi ea ochii din telefon.
-Andy!il striga si pe el vocea.
Cine dracului e asta? Devine enervant! Andy pleaca, dar desigur ca ii iau telefonul din mana. Am rămas doar eu si Valentin. Arata destul de bine! Si acum observ ca el nu e la bustul gol (când vezi 4 baieti cu un abdomen superb, mai esti atenta la altceva?). Poarta o bluza de trening verde inchis si blugi. Are ochii verzi si parul blond-saten. E simpatic!
-Apropo! Mereu m-am intrebat care e programul tau de somn? Cum de mai ai timp sa dormi la cate faci?intreaba Valentin.
-Pai daca vrei sa il numeste program, atunci am un program dezastruos de somn! Când e liceu dorm in timpul saptamanii dorm si o ora pe noapte. Dar incerc 4-5 ore. Si si astea cu somnifere! Iar când mai prind o zi liberă, dorm si o zi întreagă! Nu prea imi place sa dorm. Prefer mereu sa mai stai trează un pic!spun putin amuzată ultima parte.
-Wow! Si rezista asa bine?
-Da....cu timpul te obisnuiesti, spun in sec si dau din umeri. Dar tu de unde stii cine sunt?
-Pai...Am fost la câteva din jocurile X. M-a obligat tata, si asa am aflat de tine. Prima date te-am vazut cam acum 5 ani.
Deci când aveam 11 ani. Atunci a fost prima mea aparitie în lumea asta nebună a mafiei.
-Cine-i tatăl tau?intreb simplu.
-Metmet Casan (nu am chef sa caut cum se scrie scuze!).
-Esti din...
-Turcia!imi termina el propoziția.
Dar imi vorbeste foarte coerent limba! Bravo lui!
-Si voi ce faceti aici?intreb eu.
-Pai...suntem unbfel de clan! Nu facem crime decat foarte rar. De obicei violam.
-Violati? Adica? Mergeți pe strada alegeți pe cineva si o violati?intreb confuza.
-Când nu avem ce face, mai facem asta! Dar de obicei primim țintele si le violam si rapim.
-Deci clan de violatori, ai?spun la misto amuzantă.
Valentin incepe sa rada.
-Poți sa spui si asa!spune chicotind.
Amanți începem sa râdem amuzati(ca doar nu râdem tristi). In timp ce râdem se întorc si băieții.
-Clan de violatori,ai?il tachinez pe Andy.
-Cam asa!zice amuzat Mark.
-Daca vrei poti incerca si tu, Frumoaso!ma asigura gentil si nonsal Jemms.
Pe mine si pe Valentin ne apuca iar râsul.
-Cu care din voi?intreb la misto râzând.
-Sunt cel mai bun in ce a ce fac!se laudă Jemms.
Valentin si cu mine nu ne mai putem opri din ras. Andy imediat ce a auzit a inceput sa maraie. Se informeaza la maximum, strânge din pumni, isi inclesteaza marinarul si il tintuieste cu privirea pe Jemms. Si ceilalți băieți incep sa rada. Iar bietul Jemms, un blond(dar toți sunt blonzi in lumea asta? Nu mai sunt alte culori?!)destul de dragut cei drept da din sprîncene posnas. Observ ca Andy devine mai rosu ca rosia bine facuta.
-Esti bine, frate?il intreaba Robi.
-JEMMS!spune printre dinti Andy.
-Da? Ce e? Nu ma vezi aici ca vorbesc cu Sofi?parca înfige cutitul in rana mai adânc blondul care se da la mine.
-Trebuie sa plecăm!încearcă sa para calm Andy.
-O! Bine!cedează blondul. Dar când ma întorc?spune nonsalant.
-Unde placam?intreaba Valentin inainte sa pot raspunde.
-Tu nu vi!anunta Andy si parca isi da seama de ceva. Si Sofi...tu treci in camera ta!
-Ce?ma mir eu.
-Ce ai auzit! Vino sa iti arat camera!spune clar nervos, dar încercând sa para calm.
-De ce nu pot sa stau aici?intreb confuza.
-Ca aici sta Valentin!gaseste repede nod in papură.
-Si?intreb eu.
El oftează zgomotos spune o înjurătură si ma ia de talie punandu-ma ca un sac de cartofi in spatele sau.
-Andy!spun serioasa si il lovesc cu pumnii între coaste.
Ceilalți băieți se uita ceva gen "What the fuck?". Eu le arunc aceeasi privire. As putea sa scap dar chiar nu vreau sa il rănesc asa ca imi dau peste cap ochii evident deranjata si imi incrucisez brațele oftand. El ma duce asa pana la o camera de langa cea in care m-am trezit.
-Pana ma întorc, aici stai!spune nervos si pleaca din camera după ce ma lasa pe pat.
Ce dracului? E o camera frumoasa cam cum imi era camera din vechea casa. Pe birou gasesc o hartiuta pe care scrie un număr de telefon si "Valentin. In caz de orice". Bag numarul in agenda si ii trimit un mesaj. "Ce dracu'?". Iar el imi răspunde numai decat!

Hei! E weekend! Iar eu mai am 200 de cuvinte si ma revansez complet si pentru ziua in care nu am postat. Si cred ca mai postez si maine (ca doar azi e sambata) dar nu sunt sigura. Mi-e somn! As fi postat mai devreme, dar m-am uitat la un film super interesant! Pana la 2! Si eu am scris in pauze si după ce s-a terminat. Si uitati ce am gasit! (Da, ma! Acum am vazut! :))) Si si asta daca vreti o facem coperta! La mine e 02:34! Noapte buna! Va pup!


Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum