Volumul II- Capitolul 153

1.3K 66 23
                                    

Totul este la timp prezent! Acțiunea se petrece în prezent! Ok?
Sofi P.O.V.:

Beau și eu un ceai liniștită împreună cu al meu caine, Maxy, când. ..
-Cum dracului arat?!țipă narcisistul meu preferat.
Asta e rutina lu' frati-miu. În fiecare dimineață țipă ca disperatul despre cum arata. Vine ajutat în sufragerie și se privește în oglinda de aici.
-Uite cum arat!spune deschisa și gesticulând spre el însuși.
-Adorabil !îi răspund sorbind din ceai. Și sexy!adaug deoarece asta vrea sa audă ca sa se mai liniștească.
Eh, pai nu are tricoul pe el, iar parul îi sta ciufulit. Și acum a început sa se admire în oglinda. Doamne, ce frate mai pot avea și eu?! Chicotesc la gândul ăsta. Pur și simplu se iubește! Și asta mă face sa zâmbesc.
-Vii la un ceai?il intreb gandindu-ma ca așa îl conving sa plece de langa oglinda.
La el e mai ok... adică când e ceva sa facă cu mine, o face! Dar când are timp și loc... Numai la oglinda sta sau facandu-si poze! Pe ușa apare și Bella. Când vede oglinda sare imediat în fata ei și începe sa se privească "pozând ". Mă uit la Maxy (cel cu blana alba, mare și pufiasa ), iar el îmi răspunde la privirea confuza cu alta..Mă rog! Asta presupun eu după figura sa... Max o ia pe Bella în brațe și pozează împreună. Doi narcisisti...imi dau ochii peste cap chicotind. După un minut termina cu admirație și se alătură mesei. Max îmi da o îmbrătisare si se așează lângă mine. Bella se pune langa Maxy, practic scufundandu-se în blana sa. Max isi pune o ceașcă, iar mie pe a treia de ceai.
-Azi mergi la facultate?il intreb relaxata.
Dap! Max merge la facultate! La facultatea de politie! Știu.... Și noi în tot timpul ăsta am mai omorît oameni. A intrat cu nota maxima.
-Da!Mă informează rapid și înfulecat dintr-un biscuiți cu ciocolata. Dar tu ce faci azi?
-Merg la templu...răspund dând din umeri.
-Aoleu!exclamare ca disperatul când se uita la ceas. E 6! Mai am doar doua ore sa mă pregătesc!zice agitat.
De grăbit ce e se arde cu ceaiul încercând sa îl dea pe tot pe gât fiind încă foarte cald. Apoi ia în gura și mâini mai mulți biscuiți. Cade lovindu-se de masa, dar se ridica rapid. O zbugeste... Nu mai iese din camera lui cel puțin o ora! Bella mai cu lene se ridica în cele patru lăbuțe ale ei și îl urmează.
-Mergem la templu?il intreb pe Maxy.
El da afirmativ din cap. Mă ridic usor. Las masa așa deoarece avem menajera și plec sa mă schimb, cu ghemul ăsta de blana la picioarele mele. E așa scump.... il iubesc! Nu l-am putea lăsa singur mai mult de o ora cu siguranță! Mă schimb într-o pereche de blugi scurți și un pulovăr cu gât larg și lung pana la genunchi. Oricum mă voi schimba când ajung acolo din nou. În picioare îmi iau o pereche de cizme și joi pregătesc o geanta. În ea pun lesa pentru Maxy, un pistol, doua pumnale și alte chestii normale! Dar având în vedere ca nu a trecut nici jumătate de ora inceo sa îl perii pe Maxy. Ah! El e cel mai frumos cadou primit! Nu o sa uit aniversarea de 17 ani! Când Maestrul mi-a dat o cutie destul de mare cam cât o noptiera și când am deschid - o l-am văzut. .. doamne! Mi-am îngropat fata în blana sa, l-am zmucit, gâdilat, ținut numai în brațe câteva zile întregi! Ei, la Max a fost mai altfel! De ziua sa Maestru i-a dat o cutie obisnuita. Iar când a deschis darul a găsit un ghem de blana! Doar ca el a stat în fata oglinzii, prin oraș sa îl vadă toți și cu telefonul in mana umplând rețelele de socializare cu noua sa prietena! I-a dat și papucii uneia când a intrebat "ce e scarbosenia asta? "Arătând spre Bella. Max s-a enervat atât de tare... Dacă nu erau în public o și omora. În fine! Nici eu nu-s mai calma. Când ma plimbam cu Maxy în parc și unul a venit și s-a dat la mine, iar când l-a observat pe Adorabil ul meu a spus"păpușă, ce cauti cu javra aia?". Atunci nu mai puteam de nervi! La fel...L-am fi omorît! Cum a îndrăznit sa se ia de uriașul meu?! Mă rog, atunci era mai mic, dar na... Eu și Max avem o relație speciala cu câinii noștri. Ii numim și consideram prieteni si păstrători ai secretelor. Adică doar Maxy știe de câte ori am adormit plângând cu capul în blana sa....
Ies din camera și ciobănesc cu putere la una lui frati-miu. Imi deschide și e doar într-un prosop.
-Ce dracului vrei?Mă întreabă uitându -se în imensul sau dulap (care este o camera intreaga). Nu știu cu ce sa mă îmbrac!Se plânge el.
Imi dau o palmă peste fata și intru în camera. Maxy intra si se pune pe pat privind-o pe Bella admitandu-se (din nou) în oglinda. O data ce îl observa lasă oglinda în lăcașul fără tragere de inima și sare în blana uriașului. Eu merg în dulapul lui Max și îi aleg la întâmplare o pereche de blugi și un tricou mulat.
-Vei arata super în astea!îi spun repede.
Mă da printr-o mișcare afară din dulap. În 10 secunde apare îmbrăcat.
-Parul Îți sta minunat! Arăți grozav! Hai dracului mai repede! Ca trebuie sa mă lași și pe mine.
Ii iau rucsacul si trag de mana pana afară. Maxy și Bella ne urmăresc îndeaproape. Na mișc așa de repede încât se uita foarte mirat atunci când realizează ca este deja în mașina, cu mine în partea dreapta și cu ai noștri caini pe bancheta din spate. Nu mai sta și pornește. Imi pot vedea motorul care așteaptă la intrarea în garaj sa fie pornit. Poate mai târziu fac o tura. L-am primit de Crăciun. Alături de câteva seturi de pumnale, multe haine si o brățară. Maxy a primit o casa de dormit noua. Știți? Pătuțuri acelea pentru căței în forme de casa? Pai da...lui îi trebuie o casoaie. Max a primit tot felul de produse pentru par, multe haine și un medalion. Iar Bella o căsuța noua. Dar mie îmi plac foarte mult brățara mea și medalionul lui. Pe mana dreapta am un tatuaj, iar el la gat. Nu v-am spus? Le-am făcut în noiembrie înainte de... incidentul de la Palat. Pe mana mea scrie "Dark" și o coroana micuța. Este permanent ,dar nu îmi pare rău! Este făcut cu migala și îmi place. Iar brățară are un "D". Si se potrivește perfect! Și acum o port (la mana dreapta). Iar Max are pe gât același tatuaj făcut doar mai mare. Deja poarta la gat o cruce întoarsă așa ca doar a adăugat "D"-ul. Și na... Poate ca Max e narcisistul, dar eu sunt mandra!
-Am ajuns!Mă anunta el.
Ii dau un pupic pe obraz, îl iau pe Maxy și ies din masina. Mă lasă în fata scărilor. .. Peste 2000 de scări! Trebuie sa le urc pe toate! Dar m-am obișnuit. ..Mai bine decât sa studieze acolo. Am mai dormit la templu , dar mai bine e în patul meu!

Hei! Da... volumul II! Și da... E în continuare! De ce? Ca vreau o carte lunga:))) de ce am spus volumul II și nu am lăsat așa? Ca sa nu se mai sperie unii când văd câte capitole ars cartea:)) sa spun ca sunt 2 volume... Dacă îmi aduc aminte sa pun la descriere! A da! Coperta noua! Ari vazut-o, nu? V-am mi spus de ea... E de la Dani! :)) de ce toate coperțile mele sunt de la ea?! Eh! În fine! La mine e 03:20! Sa știți ca va mănânc dacă nu comentați! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum