încă un capitol!

1K 62 5
                                    

Sofi P.O.V. :
M-am plictisit! Ne tot uitam la cum am obosit pe unii. Ce îmi pasa mie?! Mă joc cu mănușile. Nu știu de ce, dar cred ca port de doua-trei săptămâni în continuu. Imi plac. Am mănuși din piele neagra, cu puf alb, cu model etc. Sunt multe!
Nu prea îmi place locul ăsta.. În primul rand suntem destul de mulți! În al doilea rand nu știu ce tot facem! Și deoarece nu învăț acum sa număr ca sa spun în al treilea rand... În alta ordine de idei trebuie sa o văd pe Emma dându -se la fratele meu, pe Derek ce vrea sa se poarte frumos cu mine, pe P.J. ...care nu e așa rău și pe Andrei. Nu știu frate de ce îmi tot spun K.C. Poate le place numele ăsta mai mult. Stau cu capul la pieptul lui Max. Voi adormi aici cred. Nu îmi prea pasa de restul. Doar de mine și Max. Nu ca as avea ceva cu ei, dar... La ce mi-ar folosi? Și plus mi se pare stupida aceasta "misiune "! Sa ne dai 25 de ore sa omorim pe cineva?!
În sfârșit! Zeilor! S-a terminat.
-De ce i-ati ales pe ei?întreb curioasa.
-Adică?Mă întreabă Kora.
-Adică pe ce criterii? Doar nu i-ati ales la întâmplare?
Știu principiul acela, "omorî unul, dar poate salvezi o mie", dar aici... Ce rău puteau face oamenii aceia?
-Sunt membri actuali sau foști ai unor clanuri. Nu extrem de periculoși, dar nu nostru pisici blânde, explica Carolina.
Dau din cal afirmativ și mă las confortabila pe pieptul fratelui meu ce mă cuprinde usor în brațe.
-Noapte buna!
Ce?! Asta spun așa ziși "șefi " . Ce?! Nu le e... Cum sa pleci așa din senin? Ce idioți mai sunt și ăstia? 'Ai di capu ' meu! După ce trece un minut în care procesează totul, mă ridic.
Cu toți ne îndreptăm spre dormitoare obosiți, se vede pe fata fiecăruia. Mă târăsc ignorandu- i pe ceilalți. Intru în camera, pe holul micuț ce da într-o sufragerie. Când dau sa fac dreapta spre dormitorul meu simt cum o mana calda îmi cuprinde încheietura.
-Da?il intreb pe Max întorcându -mă la el.
-Te superi dacă...
-Du-te!îi răspund automat gandindu-ma ca îmi cere sa plece din camera sau ceva gen. Mi-e somn. Fa ce vrei ca nu mă supăr, îl asigur și intru în camera.
Mi-e așa un somn... de când n-am mai dormit mai mult? Este ora 23. Nu îmi pasa! Mă schimb și fac comoda în pat. Adorm ascultând muzica.
* * *
Miaw... miaw... Nu! Nu este o pisica. Sunt eu dimineață. Mă scol plina de viață. Este ora 7. Wow! Imi fac rutina. Mmm... Max încă nu s-a trezit. Merg sa o fac eu! Deschid usa, dar în spate...
-Ce cauți aici și unde e Max?

Știu! Stiu! Știu! Merit sa mi se dea în cap cu ceva! Știu! Trebuie sa dorm. . Mâine merg la tir cu pistolul. Da! Voi avea voie sa trag cu un pistol adevărate 0.0 chiar voi fi criminală :). De abia aștept. Și am încercat sa postez... Dar nu am putut din cauza închisorii....scolii. aștept sa înjurați pentru ca o merit. La mine e 02:17! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum