Sofi Dark P.O.V.: (de ce o mai scriu?! În fine! Incerc sa nu o fac la fel!)
Ajung in marginea cealaltă a orasului si ma întorc. Dar parca nu am chef sa ma întorc! Parca am chef...de sărbători! Sa vina "mosul" cu ale sale cadouri. Vreau sa vina Crăciunul! Dar e iulie! Fuck! Sau...Crăciun in iulie! Nu mai zabovesc si o iau la pas alergător spre casa! Bucuriasa si entuziasmata intru in casa. Merg in sufragerie...dar nu-s! Unde sunt oare? Merg sus si ii caut. Nici! Iau fiecare etaj in parte si ajung la concluzia ca ei se afla la subsol. Cobor si ii gasesc in sala de antrenamente. O my Fucking Good! Sunt toti aici! Toti! Sala de antrenamente este formata din doua zone. Cea de recreere si cea de antrenament propriu-zis! Si sa va zic cine si unde sunt. In zona de recreere sunt: Andy si restul bateriilor, Emma si restul, Raluca, Mia, Jimmy, Cail si Bogdan si Derek. Si cealalta zona nu e nimeni! Toti stau relaxați si discuta. Merg si eu pe furis. Când ajung foarte aproape, tip.
-Crăciun ferucit!spun vesela si ii sperii pe majoritatea.
-E iulie!imi reaminteste Derek.
-Si?il intreb confuza.
-Si de ce esti îmbrăcată ca de Halloween?intreaba Ralu.
Amu' imi dau seama ca am pe cap scufia. Mi-o dau jos si ii zambesc.
-Nu mai are fata voie sa poarte scufie?intreb amuzată.
Jimmy si Mia rad la întrebarea ironică pusa.
-Te-ai trezit in sfarsit, Blondo? Vezi ca azi dai test!ma ironizează Emma.
O ignor si ma asez in poala lui Derek, invitată de el desigur, el stând pe un fotoliu.
-Si voi ce mai faceti?intreb ca o copilă. Ce căutări aici TOTI?
-Hei, frumoaso!imi face ochi dulci Jamas.
-Hei, boy!il salut eu (boy= băiat, in engleza) Deci ce căutați toti aici?intreb din nou si se vede ca imi vine o idee.
-De ce n-am fi? Nu ne vrei?imi răspunde Emma răutăcios.
-Nu! De fapt, e perfect! Crăciun in familie!spun încântată si toti râdem.
-Derek!il striga Bogdan concentrat pe altceva.
Derek merge la el, iar eu ma fac stăpână pe fotoliu.
-Crăciun?intreaba Mia. Adica...mâncare?intreaba călcând ochii imaginandu-si cel mai probabil masa de Crăciun.
-Da!ii raspund imaginandu-mi si eu tăvile alea cu prăjituri.
-Si cadouri?intreaba Raluca obsedată de împachetat cadouri (o pasiune de-a ei).
-Da!
-Si brad?intreaba Andy, care iubeste sa impodobeasca bradul.
-DA!
-Si colinde?intreaba Cail...nu stiu motivul.
-Logic! Deci...ce ziceți?
-Hai sa spunem fiecare!propune Andrei.
Toți spun ca da.
-Bogdan?il întrebam si pe el.
-Sigur!raspunde el.
Derek acum a terminat ce avea cu Bogdan. Vine si se pune in spatele fotoliului cu mâinile pe spătar.
-Dar tu?il intreaba Jimmy.
Eu imi ridic capul si il privesc nevinovată. El zâmbete si...imi da un mic sărut zâmbind.
-Cum sa nu vreau?!raspunde amuzat.
Eu il privesc mulțumită.
-Pe el de ce il lasi?intreaba revoltat Andy.
-El nu m-a răpit ca un bou?! Din cate stiu!ii raspund cu subînțeles privindu-l in ochii (pe Andy).
-Uuu! Voi doi? Ceva?intreaba Emma.
Strâmb din nas si Derek la fel. Facem un schimb dd priviri confuze.
-Nu!răspundem dând din umeri in acelasi timp.
-Încă...adauga Jade.
-Corect!râdem eu si Derek.
-Deci am stabilit! Maine e Crăciunul!spun zâmbitoare.
-Si in seara asta Halloween-ul!anunta Mia.
-Si poimâine Paștele!completează Jimmy.
-Bine!spunem fiecare in felul nostru.
-La cumpărături!anunta Emma bucuroasa si o zbugheste pe usa.Hey! Cel mai propabil voi mai posta pe la 1! Am o scuza foarte buna! S-a luat curentul aseara, chiar când scriam la capitol. Si mi-a pierit cheful de scris fata lumina. Asa ca am scris acum. Sper ca v-a placut! Poate nu e asa interesant, dar na! La mine e 22:04 (Wow!) Noapte buna! Va pup! 666 cuvinte!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...